Jij bent ziek in jou hoofdquote:Op maandag 29 juni 2026 15:21 schreef Fushia2 het volgende:
Niet je eigen kwakje van je hand aflikken net als @:jigggy
Ik ben voor veel vunzigheid in en je weet nooit hoe een sessie verloopt qua intensiteit, maar ik denk niet dat ik ooit zover gekregen ga worden om dat te doen.quote:
Kwam klaar in ex haar mond, en toen zoende ze me en duwde ze het vol in mijn mond.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik ben voor veel vunzigheid in en je weet nooit hoe een sessie verloopt qua intensiteit, maar ik denk niet dat ik ooit zover gekregen ga worden om dat te doen.
Als je daar in voor bent moet dat ook gewoon kunnen. Heb met mijn ex ook situaties gehad waarin het anders had kunnen lopen als ik wat minder terughoudend was geweest en waar ik later ook wel op een vunzige manier over heb gefantaseerd. Ik vind het persoonlijk wel intens veel geiler als de dame in kwestie slikt.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:50 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Kwam klaar in ex haar mond, en toen zoende ze me en duwde ze het vol in mijn mond.
Ze deed het gewoon. Eerste keer slikte ze, tweede keer deelde ze het met mij. Ik weet niet qua seks ben ik niet zo moeilijk. Ik wil mezelf chemisch laten castreren dat ik veilig ben.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als je daar in voor bent moet dat ook gewoon kunnen. Heb met mijn ex ook situaties gehad waarin het anders had kunnen lopen als ik wat minder terughoudend was geweest en waar ik later ook wel op een vunzige manier over heb gefantaseerd. Ik vind het persoonlijk wel intens veel geiler als de dame in kwestie slikt.
Ik kreeg een keer een volle smack van mijn ex in mijn gezicht tijdens de seks en je zag haar echt even zo twijfelen en nadenken van "oh fuck, wat gaat hij nu doen?" Ik vond dat zo extreem leuk en sexy en ik kon niets anders dan in lachen uitbarsten. Die blik die ze toen had was priceless.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:00 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ze deed het gewoon. Eerste keer slikte ze, tweede keer deelde ze het met mij. Ik weet niet qua seks ben ik niet zo moeilijk. Ik wil mezelf chemisch laten castreren dat ik veilig ben.
Maar ja ik weet niet. Misschien ben ik beter af zonder vrouwen.
Ja dat zijn de mooie momenten. Ik heb nu wel zin in seks, maar wil niet betalen.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer een volle smack van mijn ex in mijn gezicht tijdens de seks en je zag haar echt even zo twijfelen en nadenken van "oh fuck, wat gaat hij nu doen?" Ik vond dat zo extreem leuk en sexy en ik kon niets anders dan in lachen uitbarsten. Die blik die ze toen had was priceless.
Het zijn niet de mooiste momenten. Moment die me het beste bijstaat, en daar zal zij ongetwijfeld anders over denken, was in de keuken. We hadden een bepaalde vibe en ik vond haar enorm aantrekkelijk op dat moment en toen ik dat op een bepaalde manier uitsprak draaide ze zich om en zag ik letterlijk sprankelende ogen. Ik dacht altijd dat het een fabeltje was, maar ze waren aan het sprankelen.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:20 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja dat zijn de mooie momenten. Ik heb nu wel zin in seks, maar wil niet betalen.
Waarom chemisch?quote:Op maandag 29 juni 2026 20:00 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik wil mezelf chemisch laten castreren dat ik veilig ben.
Jammer dat je toch een klik had, maar het dan toch de klippen op liep. Vrouwen zijn wel moeilijk, de fatsoenlijke gesprekjes en alles. Lastig.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het zijn niet de mooiste momenten. Moment die me het beste bijstaat, en daar zal zij ongetwijfeld anders over denken, was in de keuken. We hadden een bepaalde vibe en ik vond haar enorm aantrekkelijk op dat moment en toen ik dat op een bepaalde manier uitsprak draaide ze zich om en zag ik letterlijk sprankelende ogen. Ik dacht altijd dat het een fabeltje was, maar ze waren aan het sprankelen.
Beste klik moet je met jezelf zien te krijgen.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:35 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Jammer dat je toch een klik had, maar het dan toch de klippen op liep. Vrouwen zijn wel moeilijk, de fatsoenlijke gesprekjes en alles. Lastig.
Ja dat is ook zo, maar is lastig als je geen zelf hebt.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Beste klik moet je met jezelf zien te krijgen.
Je doet jezelf tekort denk ik.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:51 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, maar is lastig als je geen zelf hebt.
Ja ik heb gewoon het gevoel dat ze mijn zelf eruit gehaald hebben. Gewoon dat kut masker.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |