Maar dan moet je een raam open hebben GG en die laat dan de warmte van buiten en van de uitgeblazen lucht weer naar binnen.quote:Op maandag 29 juni 2026 09:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Als de Woningbouw weer niet toestaat dat je een airco unit aan je huis laat monteren, kun je niet een mobiele airco doen anders Dotteke? Ik heb het idee dat dat ding de investering wel waard is, als de warmte zoveel impact op je heeft.
quote:Op maandag 29 juni 2026 09:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gaat niet, want was überhaupt niet op een treinstation geweest
Daar zijn ook oplossingen voor te bedenken. Even snel google geraadpleegd en een van de resultaten was https://kunststofplatensh(...)oor-draai-kiepkraam/quote:Op maandag 29 juni 2026 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dan moet je een raam open hebben GG en die laat dan de warmte van buiten en van de uitgeblazen lucht weer naar binnen.
Ik kan hem alleen naar buiten doen door een groot kiepkantelraam opentezetten.
Dat is een beetje een nadeel.
Maar alle beetjes helpen, toch?quote:Op maandag 29 juni 2026 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dan moet je een raam open hebben GG en die laat dan de warmte van buiten en van de uitgeblazen lucht weer naar binnen.
Ik kan hem alleen naar buiten doen door een groot kiepkantelraam opentezetten.
Dat is een beetje een nadeel.
Ok, thxquote:Op maandag 29 juni 2026 09:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aangeven dat je het beoogde Eindstation niet per trein hebt kunnen bereiken, de rest invullen en versturen. Mochten ze de claim afwijzen dan kun je op die email reageren met tekst en uitleg waarom je geen geldige check in op het vertrek station hebt. 99% zeker dat ze je claim dan alsnog toewijzen.
Heb vaker met dat bijltje gehakt. En tot nu toe zijn ze altijd overstag gegaan. Succes dus!quote:
Had ik gezien, zijn ook andere dingen maar zo gedoe.quote:Op maandag 29 juni 2026 09:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar zijn ook oplossingen voor te bedenken. Even snel google geraadpleegd en een van de resultaten was https://kunststofplatensh(...)oor-draai-kiepkraam/
Maar er zijn ook simpelere oplossingen zoals [ afbeelding ]
Het kost alleen geld als je de warmte weer binnen laat dan staat zo ding grotendeels voor niets te loeienquote:
Doek zal vast minder warmte doorlaten dan een open raam.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ik gezien, zijn ook andere dingen maar zo gedoe.
Ik ben bang dat dat doek warmte doorlaat?
Ik wil de warmte er uit, niet er in laten. Ik heb advies aangevraagd en die raden dat af. Er zijn ook speciale profielen die je er in kan zetten voor kiep kantel ramen helaas niet voor de grote van mijquote:Op maandag 29 juni 2026 10:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Doek zal vast minder warmte doorlaten dan een open raam.
Snap ik, doek stopt meer dan geen doek. Plaat stopt vast nog meer.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wil de warmte er uit, niet er in laten. Ik heb advies aangevraagd en die raden dat af. Er zijn ook speciale profielen die je er in kan zetten voor kiep kantel ramen helaas niet voor de grote van mij
Ja, daarom. Maar ik wacht eerst de mail van de woningbouw af, kan het geld maar een keer uitgevenquote:Op maandag 29 juni 2026 10:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Snap ik, doek stopt meer dan geen doek. Plaat stopt vast nog meer.
Plaat kan je op maat laten maken.
Nou, dat weet ik niet. Hoe kan dat al zover vantevoren bekend zijn....quote:Op maandag 29 juni 2026 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, daarom. Maar ik wacht eerst de mail van de woningbouw af, kan het geld maar een keer uitgeven
Mits het voldoende is wat ik heb![]()
Maar ik las elders op FOK! dat er weer zo hittegolf aankomt in juli maar dan temperaturen boven de 40 graden
Weervoorspellers zijn net zo betrouwbaar als politici net voor een verkiezing.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik niet. Hoe kan dat al zover vantevoren bekend zijn....
Ik heb geen idee las het hier ergens op FOK! een twitter bericht met een kaart er bijquote:Op maandag 29 juni 2026 10:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik niet. Hoe kan dat al zover vantevoren bekend zijn....
Dat is waar, maar ben liever voorbereid indien het kanquote:Op maandag 29 juni 2026 10:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Weervoorspellers zijn net zo betrouwbaar als politici net voor een verkiezing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |