Ik zit buiten. 25 gr en een windje en ik heb het fris. Maar wel lekker hoor.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:47 schreef DJMO het volgende:
Zo. Vanaf dit moment wordt het weer draaglijk weer.
We zijn teug in noord Holland namelijk.
#fernweh
Dat is de (voormalige? ) vestiging in Rotterdam noordquote:
mooi afgekoeld bij jequote:Op zondag 28 juni 2026 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit buiten. 25 gr en een windje en ik heb het fris. Maar wel lekker hoor.
Is er nog, aan de Ceintuurbaanquote:Op zondag 28 juni 2026 21:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat is de (voormalige? ) vestiging in Rotterdam noord
Je lichaam went vrij snel aan de warmte. Daarom heb je het nu dus ook koudquote:Op zondag 28 juni 2026 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit buiten. 25 gr en een windje en ik heb het fris. Maar wel lekker hoor.
koud hebbenquote:Op zondag 28 juni 2026 21:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je lichaam went vrij snel aan de warmte. Daarom heb je het nu dus ook koud
Wij hadden het geluk of de pech de hele week in relatieve kou door te brengen door de airco in het huisje 3n de auto. Maar zonder had ik het afgelopen week niet gered denk ik.
Zonder drievoudige pijnstilling trouwens ook niet. Heb net nog een boost ingenomen van 400 mg ibuprofen, 1000 mg paracetamol en 500 mg netamizol. Dat wil wel wat doen tegen pijn
Ik ben er regelmatig geweest. Ben in die buurt geboren en getogen (bieslandstraat 3-b) en jarenlange vaste klant geweest bij cafe bergpolder aan de bergselaan 340. Heb ook nog aan het baljuwplein 77 en de dokter de visserstraat gewoond. Over die buurt hoef je me echt niets te vertellen.... Ik wist alleen niet of correct er nog steeds zit, vandaar mijn voornalige tussen haakjes.quote:
Hadden vroeger meerdere vestigingen maar nu maar 1 toch?quote:Op zondag 28 juni 2026 21:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben er regelmatig geweest. Ben in die buurt geboren en getogen (bieslandstraat 3-b) en jarenlange vaste klant geweest bij cafe bergpolder aan de bergselaan 340. Heb ook nog aan het baljuwplein 77 en de dokter de visserstraat gewoond. Over die buurt hoef je me echt niets te vertellen.... Ik wist alleen niet of correct er nog steeds zit, vandaar mijn voornalige tussen haakjes.
Ik zou het echt niet weten. Ik ben er al zolang weg dat ik dat niet de behoefte voel om dst bij te houden.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hadden vroeger meerdere vestigingen maar nu maar 1 toch?
Ja buiten wel heerlijk.quote:
O dat zijn best veel pijnstillersquote:Op zondag 28 juni 2026 21:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je lichaam went vrij snel aan de warmte. Daarom heb je het nu dus ook koud
Wij hadden het geluk of de pech de hele week in relatieve kou door te brengen door de airco in het huisje 3n de auto. Maar zonder had ik het afgelopen week niet gered denk ik.
Zonder drievoudige pijnstilling trouwens ook niet. Heb net nog een boost ingenomen van 400 mg ibuprofen, 1000 mg paracetamol en 500 mg netamizol. Dat wil wel wat doen tegen pijn
quote:
Voorgeschreven door spoedarts. Anders had ik het niet eens volgehouden.quote:
Ik zou willen dat ik ze kon bolkenquote:
Ze zijn wel makkelijk met voorschrijven. Hier is dat echt niet zoquote:Op zondag 28 juni 2026 21:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Voorgeschreven door spoedarts. Anders had ik het niet eens volgehouden.
O lekker. Ga je nog weg?quote:Op zondag 28 juni 2026 21:56 schreef Fogel het volgende:
Nog maar 4 dagen werken en dan vakantie
Zin in
Op den duur bolk je ze vastquote:Op zondag 28 juni 2026 22:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik ze kon bolken
Helaas heb ik ze nodig om de dag door te komen.
Je gaat in de spiegel kijken?quote:
Dat zijn ze dus niet. Alleen als het medisch strikt noodzakelijk is.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn wel makkelijk met voorschrijven. Hier is dat echt niet zo
jaja grappemaakster, the decent, zoek het maar op, ik vond het eentje van de betere horor/adventure wel.quote:
Dit vind ik een hele lieve opmerkingquote:
Ik hou niet van horror. Wel van de geestenwereld en magie.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:12 schreef kree het volgende:
[..]
jaja grappemaakster, the decent, zoek het maar op, ik vond het eentje van de betere horor/adventure wel.
Lach je mij nu uitquote:
Hey Kreequote:
dan is dit niet de film voor jou iigquote:Op zondag 28 juni 2026 22:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik hou niet van horror. Wel van de geestenwereld en magie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |