o jee. als het maar een beetje afkoelt dan slaap je ook beterquote:Op zondag 28 juni 2026 17:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja hoop dat ik dan moe genoeg ben, moet weer met mijn vrolijke smoel verschijnen op locatie morgen
Nee moet niet, maar je moet het gewoon naar je zin makenquote:Op zondag 28 juni 2026 17:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet hoor, een vrolijke smoel opzetten.
En dat werkt beter met een vrolijk koppie.quote:Op zondag 28 juni 2026 17:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee moet niet, maar je moet het gewoon naar je zin maken
Gelukkig maarquote:Op zondag 28 juni 2026 18:00 schreef Pinnenmutske het volgende:
Hitte is bijna weg hopelijk ook in mijn studio
Ben nog bij mama
hoe is het met je kouwe tenenquote:
Gaat welquote:
Mooi zoquote:
Nee.quote:
Werkenquote:Op zondag 28 juni 2026 17:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee moet niet, maar je moet het gewoon naar je zin maken
Al is de hele avond raven op lumi een goede reden om morgen helemaal wasted op werk te verschijnenquote:
quote:Op zondag 28 juni 2026 18:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Al is de hele avond raven op lumi een goede reden om morgen helemaal wasted op werk te verschijnen
Dat heb ik vroeger wel gedaan. Van de after door naar werk.Zou het nu niet meer kunnen.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Al is de hele avond raven op lumi een goede reden om morgen helemaal wasted op werk te verschijnen
Kwam CoPilot mee aanzetten.quote:
En nu in bios. Nog koelerquote:Op zondag 28 juni 2026 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel lekker, het begint nu af te koelen het is al gezakt naar 30
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |