Ja, daar wil je niet door getroffen wordenquote:Op zondag 28 juni 2026 16:02 schreef spapaars het volgende:
Wat zo'n bliksemflits kan doen met een huis.
[ afbeelding ]
Wauw, ongelofelijk natuurgeweld.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:02 schreef spapaars het volgende:
Wat zo'n bliksemflits kan doen met een huis.
[ afbeelding ]
Of was ik de laatste?quote:Op zondag 28 juni 2026 15:50 schreef Dotteke het volgende:
En dan niet door hebben dat je laatste post hebt
Ziet er erg spannend uit in ieder geval, ik ga kijken.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:01 schreef spapaars het volgende:
Kan wel wat worden
Wolven is een grote, spannende spelshow van BNNVARA en de NPO, gepresenteerd door Pieter Derks en Soundos El Ahmadi. In dit programma strijden onbekende deelnemers in een afgelegen dorp tegen elkaar, waarbij een deel van de groep in het geheim opereert als de 'wolven' die de andere spelers proberen te elimineren.Het programma markeert een historische samenwerking, omdat het de eerste keer is dat een NPO-programma gelijktijdig wordt uitgezonden op de publieke omroep en Disney+.
[ afbeelding ]
Nee ikkequote:
Dit klinkt tofquote:Op maandag 29 juni 2026 20:01 schreef spapaars het volgende:
Kan wel wat worden
Wolven is een grote, spannende spelshow van BNNVARA en de NPO, gepresenteerd door Pieter Derks en Soundos El Ahmadi. In dit programma strijden onbekende deelnemers in een afgelegen dorp tegen elkaar, waarbij een deel van de groep in het geheim opereert als de 'wolven' die de andere spelers proberen te elimineren.Het programma markeert een historische samenwerking, omdat het de eerste keer is dat een NPO-programma gelijktijdig wordt uitgezonden op de publieke omroep en Disney+.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 juni 2026 20:01 schreef spapaars het volgende:
Kan wel wat worden
[ afbeelding ]
Verwacht er best veel van.quote:
Lijkt erg veel op De Verraders!.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:10 schreef spapaars het volgende:
https://npo.nl/pers/persb(...)l-van-list-en-bedrog
Het is dus niet uitgevonden door de Utopianen... wat een desillusiequote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:10 schreef spapaars het volgende:
https://npo.nl/pers/persb(...)l-van-list-en-bedrog
Whut? En kennen die twee elkaar daarvan of..?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:31 schreef Dotteke het volgende:
Net in hart van Nederland dat Glen V uit lldl zijn vrouw zou hebben vermoord. Hij zegt niet schuldig te zijn.
Zijn advocaat zegt dat er bewijs is van een misdrijf en al helemaal niet dat hij het gedaan heeft. De rechter heeft besloten dat hij vast blijft zitten en onderzocht moet worden in het pieterbaan centrum
Heeft ook meegedaannin ejvjl ik hoor het net op tv in hart van Nederlandquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Whut? En kennen die twee elkaar daarvan of..?
Wat bizarquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ook meegedaannin ejvjl ik hoor het net op tv in hart van Nederland
https://www.parool.nl/mis(...)inginneweg~babb235b/
-oh knip EJVJL- dus-quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat bizarkan die knakker me niet herinneren
Naja... bekend zijn maakt je niet vrij van misdaden
Sorry Foutje van mij kantquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat bizarkan die knakker me niet herinneren
Naja... bekend zijn maakt je niet vrij van misdaden
Sorry foutje van mij kantquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |