Ik had ook zo'n rare stijgingquote:Op zondag 28 juni 2026 16:17 schreef Discombobulate het volgende:
Van 25 naar 26,5 in een halve dag. Terwijl het buiten lang niet zo warm was als voorgaande dagen.
quote:Op zondag 28 juni 2026 22:17 schreef DutchBlend het volgende:
22,5c bij 62% rv. Heerlijk buiten.
Tijd voor ramen open na bijna een week.
Eindelijk verlost!
Zou top zijn als dit een patroon van weken zou wordenquote:Op maandag 29 juni 2026 07:05 schreef INViCTuS het volgende:
Voornamelijk 24-26 graden de komende week met nachttemperaturen van 12-14. Ideaal zomerweer
Restwarmte speelt idd de rol. Daarom hoop ik een beetje op koele nachten. Dan wordt het allemaal een beetje uitgemiddeld.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:50 schreef Pvt.Webster het volgende:
Voelt lekker nu buiten. En pas nu merk je wat voor een deken er in huis hangt (vanuit de muren denk ik).
Gisteren voelde het huis nog "koel" (27 graden); nu zit ik liever buiten.
Is dat beter dan de eerdere?quote:
Jazeker meer members voor milder weer tweede week juli.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is dat beter dan de eerdere?
Sorry weet dat niet meer, ben op van de stress.
Zelfde. Oper als warme uitschieter en extreme onzekerheid.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is dat beter dan de eerdere?
Sorry weet dat niet meer, ben op van de stress.
Misschien moet je je badkamer even uit. Het is totaal niet meer benauwd buiten, nergens.quote:Op maandag 29 juni 2026 08:16 schreef kilon het volgende:
De zon is wel nog fel warm. In combinatie met de hoge luchtvochtigheid is het nog niet erg prettig buiten, maar temperatuur is wel een stuk beter.
Ik ben weer op weg naar huis, benieuwd welke temperatuur het binnen gaat zijn.
Niks aan de hand. Grgr, de totaaldebielen die blijven zaniken over de 0,0000000450 graden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |