Heerquote:
Haai Ja gefrituurd ongeveer, in Sevilla ewasd et net wat warmer nog maar daar hadden we airco En er is nnog wat gewonnen ook. Hier is het wel heel veel lekkerder zeg nu, blij dat ik terug benquote:Op maandag 29 juni 2026 17:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heer
Hoe was het?
Gebakken?
En nog wat gewonnen?
Ga de film kijken danquote:
quote:
Die is nog niet begonnen.quote:
Ja, 26 graden kan Fryslân niet aanquote:
Oh ja dat is al begonnenquote:
Las dat het daar ook mild warm was ja. De omslag bij de gletsjersgroei voor dit jaar was er al. Of meer krimp dus.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Haai Ja gefrituurd ongeveer, in Sevilla ewasd et net wat warmer nog maar daar hadden we airco En er is nnog wat gewonnen ook. Hier is het wel heel veel lekkerder zeg nu, blij dat ik terug ben
Op zich is Luzern niet verkeerd om te zijn maar hier was niet veel aan o iets actiefs te doenbquote:Op maandag 29 juni 2026 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Las dat het daar ook mild warm was ja. De omslag bij de gletsjersgroei voor dit jaar was er al. Of meer krimp dus.
Mooi dat je ook iets wint, is al dat zweten niet voor niets geweest
Haha ik was net afgeleidquote:
Dat is wel weer jammer dan.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Op zich is Luzern niet verkeerd om te zijn maar hier was niet veel aan o iets actiefs te doenb
Zo indrukwekkend vond ik het niet.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:59 schreef pullup het volgende:
Die Brazilianen spelen best goed de tweede helft
Ikquote:
quote:
De tragische ondergang van de naaktslak in een door de fossiele industrie veroorzaakte hittegolf?quote:
Ik vind het serieus geen mooie kleurquote:Op maandag 29 juni 2026 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ik![]()
Ik ben echt een beetje hyped. Ik ga proberen nog te slapen zo.
Oranje is, oranje blijft, de allermooiste kleur.
Bekijk deze YouTube-video
Weltrusten alvastquote:
quote:Op maandag 29 juni 2026 21:52 schreef chufi het volgende:
Mijn bioritme is toch al naar de kloten dus ik ga waarschijnlijk ook een poging wagen
Veel te laat en ik heb net al wat Brazilië gezienquote:
Zeil zequote:Op maandag 29 juni 2026 22:01 schreef Domnivoor het volgende:
Ik probeer mijn bioritme te herstellen dus ik ga vroeg onder zeil![]()
Morgenochtend weer vroeg op.
Voor wie gaat kijken: veel plezier
Als jij dat graag wil zal ik dat namens jou zeggen jaquote:
Die krijgt tikkenquote:Op maandag 29 juni 2026 22:08 schreef Domnivoor het volgende:
Hee Dombo met je flaporen!
[ afbeelding ]
Netjes geparkeerd.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:26 schreef pullup het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3mpghpnpgl224
![]()
Dombo vergeet niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik nietquote:
quote:Op maandag 29 juni 2026 22:30 schreef chufi het volgende:
Hup Paraguay omdat ze net zoone vlag hebben als de onze![]()
![]()
Duitsland 0:1 🤣man man en ik heb 3:1 getipptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan nogquote:Op maandag 29 juni 2026 23:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
Duitsland 0:1 🤣man man en ik heb 3:1 getippt
Ze hebben al de gelijkmaker.quote:
Aber HERR SuperBandEendchen, das stimmt doch nichtquote:
Hoop van niet ...quote:Op dinsdag 30 juni 2026 01:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ja de duitsen redden zich waarschijnlik ins penaltyschießen
Een ontgoochelde Oranjefanquote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:30 schreef pullup het volgende:
Dat was het gelukkig weer voor 4 jaar Tijd voor birdies
[ afbeelding ]
Nog een birdie voor jou dan:Pquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:51 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
wat een kak pot ben ik daarvoor mijn bed uitgekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |