Dat is heel netjesquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:07 schreef Cheeseburgert het volgende:
24,9 woonkamer
18,3 slaapkamer
@:nattekat Jammer dat die PortaSplit niet door je raam past. Ding is ook verbazingwekkend zuinig. Heeft in 3 dagen minder dan 5kWh opgestookt. Nou is het niet super heet ,maar toch steeds 7 graden koeler dan de rest van het huis, op zijn slofjes.
Ik hem hem voor ¤720 (Nu zijn ze overal 1000+, met 3 maanden levertijdquote:
Even onthouden voor volgend jaar, ruim voor de zomer uiteraard.quote:Op zondag 5 juli 2026 13:39 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Ik hem hem voor ¤720 (Nu zijn ze overal 1000+, met 3 maanden levertijd) Even wachten tot de winter
Dat is echt ijskast niveau zo vol in Juliquote:Op woensdag 8 juli 2026 08:59 schreef Nattekat het volgende:
Woonkamer 19,5
Beetje overkill, maar het trekt in ieder geval de warmte uit de muren
Nee, ik zit niet in de woonkamer, maar ik zou er ook niet willen zitten zo lang de airco daar aan staatquote:Op woensdag 8 juli 2026 09:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dat is echt ijskast niveau zo vol in Juli![]()
Heb je nu ook een vestje aan dan?
Netjes. Ik heb even berekend onlangs in onze solar panel app voor de gein wat onze airco gedurende de nacht op 25C in sleep mode verbruikt (wat voor ons koel genoeg is, we slapen er prima op).quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik zit niet in de woonkamer, maar ik zou er ook niet willen zitten zo lang de airco daar aan staat
Had eigenlijk niet verwacht dat ie het zo koel zou krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |