Waarom zou commercie voor andere spelers niet gelden? Lamine Yamal is hét WK-gezicht van de McDonalds-keten, die keten die prominent op de reclameborden staat tijdens wedstrijden.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Commercie, Messi trekt wereldwijd veel kijkers, hij moet zoveel mogelijk wedstrijden spelen
Je noemt hem al, Yamal.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom zou commercie voor andere spelers niet gelden? Lamine Yamal is hét WK-gezicht van de McDonalds-keten, die keten die prominent op de reclameborden staat tijdens wedstrijden.
En als Messi stopt, wie moet er dan winnen van het systeem?
Het systeem gunt hem een extra lastige helft in het schema, zodat een commercieel uithangbord alle kansen heeft om er vroeg uit te vliegen. We hebben ze door.quote:
Yamal gaat natuurlijk nooit in de buurt komen van Messi.quote:
quote:Op zondag 28 juni 2026 10:35 schreef PzKpfw het volgende:
Ach kun je überhaupt trots zijn op zo'n overduidelijk cadeau gekregen WK-titel?
Je moet een bijzonder treurig geval zijn als je denkt dat dit niet zo is.quote:Op zondag 28 juni 2026 14:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Jij gelooft ook echt dat deze loting 'toeval' is?
Had eigenlijk de hoop dat 1 van de mindere landen zich inmiddels van deze taak had gekweten maar helaas.quote:Op zondag 28 juni 2026 08:53 schreef Jahr00n het volgende:
ik hoop dat zo'n slager uit kaap verdie hem helemaal de vernieling in trapt de rest van het toernooi gebleseerd
wat een irritant pisventje
euhm hem legendarische maken zodat hij tot zijn 80e in reclames kan verschijnen en als bobo overal prominent aanwezig is ?quote:Op zondag 28 juni 2026 12:38 schreef thedeedster het volgende:
Tijd om uit die corrupte FIFA te stappen en een nieuwe wereldbond op te richten.
Ik ga ook aangifte doen.quote:
Gaat niet eens worden aangenomen. Als ik kom kan ik het ook vergeten.quote:
De scheidsrechter had de VAR evengoed gevolgd zoals hij al deed en hoewel ik het geen strafschop vond had hij die beslissing ook niet ingetrokken want er was contact.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:38 schreef Schanulleke het volgende:
Het blijft ontzettend amateuristisch dat voetbal niet de var van hockey en rugby heeft overgenomen, waar teams ook zelf een var-review mogen aanvragen.
Beetje kinderachtig.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:02 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Wat een heerlijke tranen weer. Dank daarvoor! Messi is de absolute goat. GOAT.
Noem het tegenwicht aan de complotgekkies.quote:
Huul’nnnnnquote:
Voor het eerst dit toernooi ook dat ze alle 5 uit hetzelfde land komenquote:Op woensdag 8 juli 2026 09:01 schreef DrDentz het volgende:
[ x ]
Frankrijk moet uitkijken, die Argentijnse scheidsrechters willen hen niet als tegenstander in de finale tegen Messi
Dit kan toch niet? Doe dan scheidsrechters uit een land wat er al uitligt en niet tegen 1 van deze 2 landen heeft gespeeld. Wat een farce.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:01 schreef DrDentz het volgende:
[ x ]
Frankrijk moet uitkijken, die Argentijnse scheidsrechters willen hen niet als tegenstander in de finale tegen Messi
Van mij mag ie een geit zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:20 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Noem het tegenwicht aan de complotgekkies.
Messi=GOAT
Gewoon ronduit schaamteloos.quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:01 schreef DrDentz het volgende:
[ x ]
Duitsland in 2002 dan? Ik weet zo niet de FIFA ranking toen, maar die hadden het ook niet bepaald zwaar richting de finale: groep met Saudi Arabië , Ierland en Kameroen. In de knockout tegen Paraguay, VS en Zuid Koreaquote:Op donderdag 9 juli 2026 13:55 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Argentina could become the first side in World Cup history to reach the semi-final without playing a single top ten ranked side. 😱
Messi kķn fantastisch voetballen in het verleden. Tegenwoordig is het een halve bejaarde die in de pensioen-MLS en het hulpmiddelencentrum van superfan Infantino nog eens dmv een penalty of een afgekeurde goal een boost kan krijgen in zn wandelingen.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Toch wel triest dat je zo fantastisch kan voetballen maar nooit bij grootsheid in de buurt bent geweest vanwege een miezerige persoonlijkheid.
Hmm..quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:00 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Duitsland in 2002 dan? Ik weet zo niet de FIFA ranking toen, maar die hadden het ook niet bepaald zwaar richting de finale: groep met Saudi Arabië , Ierland en Kameroen. In de knockout tegen Paraguay, VS en Zuid Korea
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |