Ik ben normaal niet van dit, maar voor Messi maak ik graag een uitzondering.quote:Op zondag 28 juni 2026 08:53 schreef Jahr00n het volgende:
ik hoop dat zo'n slager uit kaap verdie hem helemaal de vernieling in trapt de rest van het toernooi gebleseerd
wat een irritant pisventje
Dat zou mooi zijn.quote:Op zondag 28 juni 2026 09:01 schreef Lothiriel het volgende:
Argentinië heeft wel zo'n beetje de laagste gunfactor ja
Al denk ik dat Engeland ze wel eens uit hun toernooi zouden kunnen kegelen
De "GOAT" krijgt het allemaal in zijn schoot geworpen.quote:Op zondag 28 juni 2026 10:24 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Geweldig! De GOAT gaat gewoon wéér mondjes snoeren en de WK beker mee naar huis nemen. Wat zullen de tranen zoet zijn.
16 landen extra, niet zo vreemd dat zulke namen er tussenkomen.quote:Op zondag 28 juni 2026 10:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Algerije, Jordanie, Oostenrijk, Kaapverdie, Australie/Egypte LOL
Verder zitten wel alle Europese toplanden aan 1 kant. Frankrijk, Duitsland, Spanje, Portugal, Nederland, België..quote:Op zondag 28 juni 2026 12:07 schreef Schanulleke het volgende:
In het andere deel van hun kant zitten gelukkig nog Brazilië, Engeland, Mexico en Colombia.
Maar ze hebben wel de gemakkelijkste start van de knock-outfase.
[ afbeelding ]
Nou en of. Het is een complot!!! Tegen… Ronaldo ofzo? Want die mag niet scoren terwijl hij het eigenlijk wel kan?quote:Op zondag 28 juni 2026 10:36 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De "GOAT" krijgt het allemaal in zijn schoot geworpen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |