O wauw Hema dat was lekker zeker.quote:Op zondag 28 juni 2026 12:43 schreef hemarookworst het volgende:
Om 6u wakker omdat beetje warm was en daarna opeens doorgeslapen tot nu
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 28 juni 2026 12:43 schreef hemarookworst het volgende:
Ja had nogal slecht geslapen afgelopen weekquote:Op zondag 28 juni 2026 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wauw Hema dat was lekker zeker.![]()
Had je het ook nodig
Hij heeft A en B, maar wil niet voor C gaan, ook al houdt hij echt van zwemmen!quote:Op zondag 28 juni 2026 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Houdt mini ook van zwemmen. Heeft hij zijn zwemdiploma al?
Donders!quote:Op zondag 28 juni 2026 12:43 schreef hemarookworst het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 28 juni 2026 12:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft A en B, maar wil niet voor C gaan, ook al houdt hij echt van zwemmen!
Ik denk menigeen wel.quote:Op zondag 28 juni 2026 12:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja had nogal slecht geslapen afgelopen week
Hoop dat ik op tijd slaap vanavond voor werkquote:Op zondag 28 juni 2026 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk menigeen wel.
Maar lekker dat je nu zo ruk heb gemaakt
Ik was er om 3 uur alweer uit om alles dicht te gooien voor de harde wind/regen en onweer
quote:Op zondag 28 juni 2026 12:55 schreef Fogel het volgende:
Anderhalve eetlepel Gochujang op 400 gram kipgehakt was een net iets teveel. * Fogel zweet.
quote:
Yes,quote:
quote:
Ik had nog een gesealde zak zelfgemaakte kimchi in de groentela liggen. Wilde er gisteren nog wat bij doen, maar ben het compleet vergeten.quote:
Dat is een heel mooie omschrijving van wat het is.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:05 schreef ToT het volgende:
Kimchi, ooit 1x gegeten. Ik vond het als zuurkool met sambal smaken.
Ik zie allemaal eten voorbij komen waar ik nooit van gehoord hebquote:Op zondag 28 juni 2026 13:05 schreef ToT het volgende:
Oh nee he, mijn gefermenteerde kool met peper smaakt naar gefermenteerde kool met peper.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:05 schreef ToT het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |