Zit nu in Kroatie, maar het viel mij wel even tegen dat ik in Duitsland 2,33 voor E10 per liter betaalde. Wel langs de snelweg in de buurt van Wurzburg.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jouw AI sluit niet aan op de werkelijkheid.
Oh, dat betaal je in Nederland ook langs de snelweg.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:07 schreef Cherni het volgende:
[..]
Zit nu in Kroatie, maar het viel mij wel even tegen dat ik in Duitsland 2,33 voor E10 per liter betaalde. Wel langs de snelweg in de buurt van Wurzburg.
In Duitsland langs de snelweg betaal je 30-50ct "te veel". En als je een beetje oplet hoef je amper om te rijden voor de goedkopere benzine. Gewoon bordjes naar een Autohof volgen scheelt minstens die 30ct per liter. En een Autohof heeft ook de nodige voorzieningen als toiletten, eten/drinken etc.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:07 schreef Cherni het volgende:
[..]
Zit nu in Kroatie, maar het viel mij wel even tegen dat ik in Duitsland 2,33 voor E10 per liter betaalde. Wel langs de snelweg in de buurt van Wurzburg.
Da's gewoon overal. Tankstation in the middle of nowhere = beduidend lagere prijs. Maar het gros neemt niet de moeite.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:15 schreef Ivo1985 het volgende:
In Duitsland langs de snelweg betaal je 30-50ct "te veel".
Een Autohof is niet bepaald in de middle of nowhere, maar binnen 3 minuten rijden van de snelweg afrit.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
Da's gewoon overal. Tankstation in the middle of nowhere = beduidend lagere prijs. Maar het gros neemt niet de moeite.
Ik know, maar ja, luiheid en gemakzucht van de partner. Ik rij geen auto meer. Waren met drie auto's. Complete fam. Maar omdat ik de verhalen hoorde dat het in Duitsland veel goedkoper zou zijn viel mij die 2,33 tegen. Normaal word er in Belgie getankt.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:15 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
In Duitsland langs de snelweg betaal je 30-50ct "te veel". En als je een beetje oplet hoef je amper om te rijden voor de goedkopere benzine. Gewoon bordjes naar een Autohof volgen scheelt minstens die 30ct per liter. En een Autohof heeft ook de nodige voorzieningen als toiletten, eten/drinken etc.
mensen gebruiken hun navigatie matig , als je op de snelweg rijd en je wilt tanken dan tik je TANGO in en de bovenste daar rij je heen , ( indien het niet al te ver is, ) vaak max 5 km op de routequote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:15 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
In Duitsland langs de snelweg betaal je 30-50ct "te veel". En als je een beetje oplet hoef je amper om te rijden voor de goedkopere benzine. Gewoon bordjes naar een Autohof volgen scheelt minstens die 30ct per liter. En een Autohof heeft ook de nodige voorzieningen als toiletten, eten/drinken etc.
AI zal E5 in de bandbreedte hebben meegenomen. Kan gebeuren. Dat is ook benzine.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh, dat betaal je in Nederland ook langs de snelweg.
Maar geen ¤2,60, zoals @:inslagenreuring beweert.
De prijzen in Nederland zitten ongeveer tussen de ¤ 2,03 en ¤ 2,35.
Ik ga dadelijk even voor 1,10 de liter de tank volgooien.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:39 schreef Parafernalia het volgende:
Zo, iedereen weer op de hoogte van de benzineprijzen in Ruzzia, Duitsland, Kroatië en Nederland
Dit verwacht je van een andere user.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:39 schreef Parafernalia het volgende:
Zo, iedereen weer op de hoogte van de benzineprijzen in Ruzzia, Duitsland, Kroatië en Nederland
Bekijk deze YouTube-videoquote:Russische soldaten aan het front:
"We zijn bang voor ons land; het is net als de Sovjet-Unie vóór de ineenstorting."
je zal maar richting moscow moeten / willen dan lap je wel een paar honderd euroquote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:24 schreef ExTec het volgende:
Misschien moeten deze zwart handelaren ff bellen met de ANWB, mensuh, want dit kan niet.
[ x ]
Hoge benzineprijs in Oekraïne.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:24 schreef ExTec het volgende:
Misschien moeten deze zwart handelaren ff bellen met de ANWB, mensuh, want dit kan niet.
[ x ]
Aap met een banaan.quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hoge benzineprijs in Oekraïne.
Je had ook gewoon kunnen kijken naar actuele benzineprijzen, ipv blind op AI te varen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
AI zal E5 in de bandbreedte hebben meegenomen. Kan gebeuren. Dat is ook benzine.
https://www.reddit.com/r/UkraineWarVideoReport/new/quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:06 schreef oheng het volgende:
Drone alert in Chelyabinsk, dat is ten zuiden van Yekaterinenburg. Nu is het wachten op aanvallen op de rafinaderij in Omsk en Irkutsk om de chaos compleet te maken.
Comment sectie op RIA is altijd informatief/vermakelijk om te lezen, vooral bij juichberichten.
RIA: Russia has become the second growing country in the world
RIA: Butter in Russia fell by a quarter for the year
Ja uiteraard. Er zijn drones boven bijna heel west rusland behalve ~St Petersburg en IIRC Siberie. En dat blijft zo tot het einde van de oorlog.quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/UkraineWarVideoReport/new/
Ook een hele lading video's van een geraakt doel in Penza zojuist.
Standaard soviet taktiek: in Het Westen gaat het nóg slechter dan in rusland. Dus het valt wel wat mee.quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:23 schreef cybje2228 het volgende:
[..]
Volgens die cijfers zijn we in Nederland 14.4% armer geworden
E5 is ook benzine. Dus niet zo zeiken.quote:Op woensdag 1 juli 2026 06:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je had ook gewoon kunnen kijken naar actuele benzineprijzen, ipv blind op AI te varen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |