Had Marokko ook niet vrij veel mazzel tegen Spanje? Niet dat Spanje slecht is natuurlijk.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:25 schreef Halcon het volgende:
Marokko toen ze vierde werden. Objectief bekeken wel de beste prestatie natuurlijk. Vond die ook wel overtuigender spelen dan destijds Ghana en Senegal die eens de kwartfinale haalden. Kameroen in een ver verleden ook de kwartfinale gehaald, met Roger Milla toen.
Dus om maar even een antwoord te geven op de vraag: Marokko.
Wie nu het verst komt is een beetje een loterij. Marokko lijkt me de beste Afrikaanse ploeg, maar er zullen vast wel mindere Afrikaanse ploegen zijn met een eenvoudigere tegenstander dan Nederland.
Kaapverdië, die hoeven alleen Argentinië maar even opzij te zettenquote:Op zondag 28 juni 2026 00:25 schreef Halcon het volgende:
Marokko toen ze vierde werden. Objectief bekeken wel de beste prestatie natuurlijk. Vond die ook wel overtuigender spelen dan destijds Ghana en Senegal die eens de kwartfinale haalden. Kameroen in een ver verleden ook de kwartfinale gehaald, met Roger Milla toen.
Dus om maar even een antwoord te geven op de vraag: Marokko.
Wie nu het verst komt is een beetje een loterij. Marokko lijkt me de beste Afrikaanse ploeg, maar er zullen vast wel mindere Afrikaanse ploegen zijn met een eenvoudigere tegenstander dan Nederland.
Jawel, maar Ghana had het toen ook best lastig met de VS en daarna eraf tegen Uruguay. Senegal nipt gewonnen van Zweden en dan eraf tegen Turkije. Dan schat ik de prestatie van Marokko hoger in.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Had Marokko ook niet vrij veel mazzel tegen Spanje? Niet dat Spanje slecht is natuurlijk.
Door Suarez die ineens ging handballenquote:Op zondag 28 juni 2026 00:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jawel, maar Ghana had het toen ook best lastig met de VS en daarna eraf tegen Uruguay. Senegal nipt gewonnen van Zweden en dan eraf tegen Turkije. Dan schat ik de prestatie van Marokko hoger in.
Ja, toen jaquote:Op zondag 28 juni 2026 00:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Door Suarez die ineens ging handballen
Maar OK, en daarna ook gewoon gewonnen van Portugal natuurlijk.
Nah , 98 had wat meer spelers die aan hun top zaten . Okocha, Ikpeba , Finidi , Oliseh, West en Babangida onder andere.quote:
Ivoorkust zou ook nog wel een eind kunnen komen.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, toen jaAnders ook gewoon de halve finale. Marokko had ook nog wel een lastige poule met Kroatie en Belgie.
Als die van Nederland winnen, komen die ook deze keer wel weer het verst.
OS 96 genotquote:Op zondag 28 juni 2026 00:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nah , 98 had wat meer spelers die aan hun top zaten . Okocha, Ikpeba , Finidi , Oliseh, West en Babangida onder andere.
Wel lastige tegenstanders met Noorwegen en daarna waarschijnlijk Brazilie.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ivoorkust zou ook nog wel een eind kunnen komen.
Roger Milla was ook een van mijn jeugdheldenquote:Op zondag 28 juni 2026 14:18 schreef mitt het volgende:
Kameroen in 90 was ook echt een sterk elftal.
Nigeria 1994, daar zat zoveel talent in, niet normaal, die hadden de ervaring niet anders waren ze heel ver gekomen.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat vinden jullie de beste Afrikaanse ploeg allertijden, en waarom? En wie denken jullie dat dit jaar het verst komt in het wk?
Waren ook wat minder goed bij de pingels.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:29 schreef NLGooner het volgende:
Ghana op wk 2010 vond ik ook erg sterk. Die misten volgens mij alleen een goede spits om kansen af te maken
Ik vind ze dit jaar eigenlijk dominanter spelen en een speler als Bouaddi misten ze 4 jaar geleden.quote:
En ze doen ook wel eens mee aan het Eurovisie Songfestival, zo Afrikaans zijn ze niet.quote:Op zondag 5 juli 2026 10:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Marokko is toch gewoon een Europees team tegenwoordig, allemaal hier geboren en opgeleid.
Australië is al een paar jaar europees dan.quote:Op zondag 5 juli 2026 10:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En ze doen ook wel eens mee aan het Eurovisie Songfestival, zo Afrikaans zijn ze niet.
Eigenlijk wel, die vallen gewoon nog onder Koning Charlesquote:Op zondag 5 juli 2026 10:11 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Australië is al een paar jaar europees dan.
Canada vanaf volgend jaar ook europees dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |