Zonsondergang noemt men dat.quote:
Ja die bui was er super snel en nu al mega groot, gaan zo wel connectenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:08 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dat kwam echt uit het niets. jemig, flinke klappen gehad
It giet oan!quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:52 schreef heywoodu het volgende:
Buienalarm geeft hier nu 0 graden aan. Genot.
nice. kun je er ook webp of apng van maken? dat scheelt een factor 100 ofzoquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nog 1 van een groter gebied. Prachtig hoe sommige bloemkolen dan een soort ufo wolk vormen als ze een bepaalde hoogte bereiken. Iemand weet vast wel hoe dat heetlinks zie je dat boven een van de opbollende wolken.
[ afbeelding ]
inderdaad hier ook, het lijkt echter allemaal langs te trekkenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:12 schreef lbosse het volgende:
Dat constante gerommel in de verte irriteert me. Ga los of stfu.
Ik zit midden in een hoosbui in Bodegraven momenteelquote:
https://www.sat24.com/nl-nl/continent/euquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:15 schreef vlindertje89 het volgende:
Waar kijken jullie? Buienradar, Weeronline, weerplaza of hebben jullie betere sites?
Hier in Utrecht ook geflits en gerommel inderdaad. Als ik op weerplaza onweerradar live kijk, zit het best stukje hier vandaan nog.
deze is ook wel aardig, maar volgens mij laat hij het erger lijken als dat het isquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:15 schreef vlindertje89 het volgende:
Waar kijken jullie? Buienradar, Weeronline, weerplaza of hebben jullie betere sites?
Hier in Utrecht ook geflits en gerommel inderdaad. Als ik op weerplaza onweerradar live kijk, zit het best stukje hier vandaan nog.
Weerplaza regenradar Europa heeft t zwaar vanavond, niet erg stabiel, laad soms niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:15 schreef vlindertje89 het volgende:
ook niet echt de meest handige plaats om te zitten lijkt mequote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:17 schreef Nattekat het volgende:
En ik ben gestrand in Bodegraven
Kuttrein
Dat doet de media sowieso wel.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:16 schreef kree het volgende:
[..]
deze is ook wel aardig, maar volgens mij laat hij het erger lijken als dat het is
https://www.rainviewer.com/weather-radar-map-live.html
Het is wat aan het regenen intussen hier. Maar het zwaarste gedeelte trekt ten oosten hier langsquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En die bui bij jou kan ik dus goed horen in De Bilt
Trekt allemaal langs me..wel de lusten niet de lasten
Ja, mooi langgerekt ook! Genieten als je daar woontquote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:18 schreef Pino112 het volgende:
De buienlijn over NOP / ZO-Fryslan ontwikkelt zich behoorlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |