BRONquote:Een ambulancemedewerker is vrijdagmiddag mishandeld tijdens een medische inzet in een flat aan de Milanenhorst in de Leidse Merenwijk. Het incident vond rond 17.30 uur plaats en leidde tot de inzet van meerdere politie-eenheden en ambulances.
Het ambulancepersoneel was opgeroepen voor een medische melding in een woning, waar de situatie uit de hand liep. Tijdens de hulpverlening werd één van de medewerkers mishandeld. Daarnaast richtte de verdachte vernielingen aan door tegen de schuifdeur van de ambulance te trappen en een monitor in het voertuig te beschadigen.
Het slachtoffer is ter plaatse nagekeken en behandeld door collega’s van een tweede ambulance. De medewerker hield geen ernstige verwondingen over aan het incident en hoefde niet naar het ziekenhuis te worden vervoerd.
Na de mishandeling ging de verdachte ervandoor. Agenten doorzochten een woning en zochten ook in de omgeving naar de verdachte, maar zonder resultaat. Het is niet bekend of de verdachte later alsnog is aangehouden.
De ambulancedienst zal aangifte doen van mishandeling en vernieling. De politie onderzoekt de zaak.
Geen aircoquote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:54 schreef Toine51 het volgende:
Waarom?
Waarom zou je hulpverleners mishandelen, lastigvallen of dwarsbomen?
Waarom?
Zulk volk moet je gewoon nooit meer helpen..
Er wordt in dit artikel niets vermeld over de etnische afkomst van de betrokkenen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:54 schreef Toine51 het volgende:
Waarom?
Waarom?
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:19 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Er wordt in dit artikel niets vermeld over de etnische afkomst van de betrokkenen.
Maar in de zorgsector is het bekend dat mensen met een bepaalde migratieachtergrond (de kenners weten waar dit over gaat) extreem hinderlijk en lastig kunnen zijn als een van hun familie zorg nodig heeft. Voorbeelden:
- mannen willen niet door vrouwen behandeld worden
- vrouwen willen niet door mannen behandeld worden
- mannen willen niet dat hun vrouw/dochter door een man wordt behandeld
- bij een bezoekuur van maximaal 1 uur door maximaal 2 familieleden komen er 10 familieleden die uren blijven hangen
- bij aanwijzingen door het medisch personeel wordt meteen agressief de confrontatie gezocht
- enzovoorts
Omdat dat normaal is hun eigen cultuur.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:54 schreef Toine51 het volgende:
Waarom?
Waarom?
Met name bij ambulancepersoneel snap ik dat nooit zo goed.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:54 schreef Toine51 het volgende:
Waarom?
Waarom?
Welke etnische achtergrond gaat dat over? Ik zou er niet over druven speculeren.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:19 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Er wordt in dit artikel niets vermeld over de etnische afkomst van de betrokkenen.
Maar in de zorgsector is het bekend dat mensen met een bepaalde migratieachtergrond (de kenners weten waar dit over gaat) extreem hinderlijk en lastig kunnen zijn als een van hun familie zorg nodig heeft. Voorbeelden:
- bij een bezoekuur van maximaal 1 uur door maximaal 2 familieleden komen er 10 familieleden die uren blijven hangen
- bij aanwijzingen door het medisch personeel wordt meteen agressief de confrontatie gezocht
- enzovoorts
De kans dat we er naast zitten is ongeveer 5%.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:25 schreef Cupfighter het volgende:
Staat nergens dat het allochtonen waren
Maar rechts Fok weet het weer
Die ook nog erg veel lawaai maken, een hoop eten en drinken meenemen, dit eten ook aan de zieke geven die dat meestal niet eens mag of nuchter moet blijven voor een onderzoek.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:19 schreef Kottnauer het volgende:
Marokkaans, Algerijns en vooral Afrikaans.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:46 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Welke etnische achtergrond gaat dat over? Ik zou er niet over druven speculeren.
Meestal ( eigenlijk altijd) wanneer een mannelijke ambulancebroeder een moslima wil helpen en deels ontkledenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:54 schreef Toine51 het volgende:
Waarom?
Waarom?
Ik hou niet van dit gespeculeer, gebeurd hier erg vaak, hoe het met slachtoffer gaat is niet belangrijk als we maar kunnen gillen dat de dader een migrant isquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
De kans dat we er naast zitten is ongeveer 5%.
Niets bijdragen, bovengemiddeld gebruik er van maken en dan nog het kapot maken.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Tijdens corona wanneer er géén bezoek mocht komen ook een groep theedoeken met hun opgefokte mannetjes helemaal uit hun plaat zien gaan tegen een beveiligingsmeisje van 18/19. Daar zit niks geen fatsoen in en we betalen met zijn allen de rekening.
Ik kreeg meer de indruk dat er (in dit geval dus) een knokpartij uit de hand was gelopen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Meestal ( eigenlijk altijd) wanneer een mannelijke ambulancebroeder een moslima wil helpen en deels ontkleden
Als je kunt vechten, vernielen, en wegrennen verkeerde in ieder geval deze persoon kennelijk niet in een verregaande staat van lichamelijke hulpbehoevendheid.quote:Na de mishandeling ging de verdachte ervandoor.
Ik herinner dat als een vette B film uit de 90'squote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:57 schreef Tengano het volgende:
Deze "samenleving" is zieken compleet van God los.
Leuk altijd die veroordelenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:13 schreef RotatoR het volgende:
Milanenhorst is zo te zien een sociale pauper huur ghetto.
[ afbeelding ]
Ja aan de hand van meerdere geschreven teksten niet aan de hand van een woningquote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:24 schreef Tengano het volgende:
[..]
Aldus de user die de helft van FOK! voor rechtsextremist uitmaakt.
Aldus de user die nog nooit in de Merenwijk Leiden is geweest 🤢quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:24 schreef Tengano het volgende:
[..]
Aldus de user die de helft van FOK! voor rechtsextremist uitmaakt.
Terwijl er hier helemaal geen reden is om dat aan te nemen, behalve de institutionele xenofobie op dit forum, gekoppeld aan de weigering te willen geloven dat we helemaal geen migranten nodig hebben om teringzooi uit te halen. De geschiedenis iser om het te bewijzen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik hou niet van dit gespeculeer, gebeurd hier erg vaak, hoe het met slachtoffer gaat is niet belangrijk als we maar kunnen gillen dat de dader een migrant is
🤪🤪🤪quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Terwijl er hier helemaal geen reden is om dat aan te nemen, behalve de institutionele xenofobie op dit forum, gekoppeld aan de weigering te willen geloven dat we helemaal geen migranten nodig hebben om teringzooi uit te halen. De geschiedenis iser om het te bewijzen.
[ afbeelding ]
Vervelend he, feiten?quote:
Mensen merken op dat deze simpelweg een enorme oververtegenwoordiging kennen, dat is simpelweg een statische realiteit.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik hou niet van dit gespeculeer, gebeurd hier erg vaak, hoe het met slachtoffer gaat is niet belangrijk als we maar kunnen gillen dat de dader een migrant is
Die hebben we inderdaad niet nodig. En in bepaalde sectoren waren wél migranten nodig zijn, zij dit hardwerkende Oost-Europeanen of kennismigranten uit pakweg India. Niet kansarme klaplopers uit Noord-Afrikaanse of Midden-Oosterse landen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Terwijl er hier helemaal geen reden is om dat aan te nemen, behalve de institutionele xenofobie op dit forum, gekoppeld aan de weigering te willen geloven dat we helemaal geen migranten nodig hebben om teringzooi uit te halen. De geschiedenis iser om het te bewijzen.
[ afbeelding ]
Dan hoeft dat nog niet in elk topic met een criminele activiteit benoemd te worden, maak je wat meer druk om de slachtoffersquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mensen merken op dat deze simpelweg een enorme oververtegenwoordiging kennen, dat is simpelweg een statische realiteit.
[..]
Die hebben we inderdaad niet nodig. En in bepaalde sectoren waren wél migranten nodig zijn, zij dit hardwerkende Oost-Europeanen of kennismigranten uit pakweg India. Niet kansarme klaplopers uit Noord-Afrikaanse of Midden-Oosterse landen.
Dat is precies wat mensen doen. Hoe meer mensen uit bepaalde werelddelen hierheen komen, hoe groter het probleem logischerwijs zal worden.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dan hoeft dat nog niet in elk topic met een criminele activiteit benoemd te worden, maak je wat meer druk om de slachtoffers
Dat laatste is totaal geen probleem.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:57 schreef Tengano het volgende:
Deze "samenleving" is zieken compleet van God los.
Regels gelden alleen voor de dhimmi's.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Tijdens corona wanneer er géén bezoek mocht komen ook een groep theedoeken met hun opgefokte mannetjes helemaal uit hun plaat zien gaan tegen een beveiligingsmeisje van 18/19. Daar zit niks geen fatsoen in en we betalen met zijn allen de rekening.
Helaas heeft het merendeel geen flauw idee waar je het over hebt of waar je het vandaan haalt.quote:Op zondag 28 juni 2026 11:09 schreef Cruzinats het volgende:
Regels gelden alleen voor de dhimmi's.
Vrijwel alle problematiek vanuit deze bevolkingsgroep valt te herleiden naar de religie die ze aanhangen en het misplaatste gevoel van superioriteit wat daar bij komt kijken.
Joh.....quote:Op zondag 28 juni 2026 11:26 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Nederlanders ook wel eens live ambulancepersoneel heb zien mishandelen.
Van die tokkies op een festival. Wie het ook doet, het is afschuwlijk en diegene mag van mij stoppen met ademen.
Ja, maar dat zijn 'bezorgde burgers', die vinden dat ambulancemedewerkers teveel de immigratie faciliteren.quote:Op zondag 28 juni 2026 11:26 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Nederlanders ook wel eens live ambulancepersoneel heb zien mishandelen.
Van die tokkies op een festival. Wie het ook doet, het is afschuwlijk en diegene mag van mij stoppen met ademen.
Lucas 23:34-35 NBG51 (NBG-vertaling 1951)quote:Op zondag 28 juni 2026 11:11 schreef Tengano het volgende:
[..]
Helaas heeft het merendeel geen flauw idee waar je het over hebt of waar je het vandaan haalt.
...want zij weten niet wat ze doen."
Nu wel vergeven zodra volk hulpdiensten aanvalt?quote:Op zondag 28 juni 2026 14:50 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Lucas 23:34-35 NBG51 (NBG-vertaling 1951)
En Jezus zeide: Vader, vergeef het hun, want zij weten niet wat zij doen.
Ik vul slechts de post van @Tengano even aan.quote:Op zondag 28 juni 2026 14:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nu wel vergeven zodra volk hulpdiensten aanvalt?
Allemaal zo doorzichtig.
Persoonlijk zou ik er wel een vergoeding voor vragen.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn 'bezorgde burgers', die vinden dat ambulancemedewerkers teveel de immigratie faciliteren.
Dat vat het wel samen ja. Het zou fijn zijn als er eens doorgepakt werd bij geweld tegen hulpverleners, of het nu inteeltboerenkinkels uit de marge van Friesland zijn of inteeltboerenkinkels uit de marge van het Rifgebergte.quote:Op zondag 28 juni 2026 11:26 schreef DobbyDobby het volgende:
Ja, maar ik betwijfel daarbij wel aan de werkelijk preventieve werking van geweld tegen hulpverleners dan maar (nog) strenger te straffen, wat de gebruikelijke politieke reflex bij dit soort kwesties is. Dronken Wesley en bezitterige Ali zijn over het algemeen niet de types die eerst rustig de strafrechtelijke gevolgen gaan zitten overwegen voordat ze een hulpverlener meppen. Dat de dader zwaarder gestraft wordt is ongetwijfeld fijner voor je rechtvaardigheidsgevoel als mishandelde hulpverlener, maar het is dan niettemin toch al gebeurd.quote:Op zondag 28 juni 2026 15:03 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat vat het wel samen ja. Het zou fijn zijn als er eens doorgepakt werd bij geweld tegen hulpverleners, of het nu inteeltboerenkinkels uit de marge van Friesland zijn of inteeltboerenkinkels uit de marge van het Rifgebergte.
Klopt, maar het gebeurt niet meer als de straffen dan ook echt iets substantieels veranderen aan de veiligheid, zoals voor de verandering mensen echt vast gaan zetten voor de termijn die in het strafrecht staat in plaats van alles weer voorwaardelijk, met aftrek van hele maanden omdat de zon in het huis Aquarius stond en zijn advocaat inbrengt dat zijn cliënt heel toevallig net van plan was om te gaan deugen.quote:Op zondag 28 juni 2026 15:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja, maar ik betwijfel daarbij wel aan de werkelijk preventieve werking van geweld tegen hulpverleners dan maar (nog) strenger te straffen, wat de gebruikelijke politieke reflex bij dit soort kwesties is. Dronken Wesley en bezitterige Ali zijn over het algemeen niet de types die eerst rustig de strafrechtelijke gevolgen gaan zitten overwegen voordat ze een hulpverlener meppen. Dat de dader zwaarder gestraft wordt is ongetwijfeld fijner voor je rechtvaardigheidsgevoel als mishandelde hulpverlener, maar het is dan niettemin toch al gebeurd.
Geen enkel kabinet heeft hier iets aan kunnen verbeteren. De rechterlijke macht zit daar ook niet in. Volgende jaarwisseling worden de hulpdiensten gewoon weer beschoten en in hinderlagen gelokt, dan wordt er iets geroepen over dat het onacceptabel is en daarna verdwijnt dit in het grote zwarte gat van het personeelsgebrek bij het OM en de opsporingscapaciteit bij de politie.quote:Op zondag 28 juni 2026 15:59 schreef Zipportal het volgende:
Met Kabinet Jetten 1 volgt een stopgesprek. Met Kabinet @:Rambodirk 3 gaat dat anders.
Gewoon de oven in.quote:Op zondag 28 juni 2026 15:59 schreef Zipportal het volgende:
Met Kabinet Jetten 1 volgt een stopgesprek. Met Kabinet @:Rambodirk 3 gaat dat anders.
Haha lachwekkend. Hetzelfde geldt voor jou. Als je maar kunt gillen dat het wellicht geen migrant isquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oh waar doe ik dat dan, je lult uit je nekquote:Op zondag 28 juni 2026 17:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Haha lachwekkend. Hetzelfde geldt voor jou. Als je maar kunt gillen dat het wellicht geen migrant is
quote:Op zondag 28 juni 2026 17:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oh waar doe ik dat dan, je lult uit je nek
Alsjeblieft. Bovendien nergens enig medeleven met de patiënt.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:25 schreef Cupfighter het volgende:
Staat nergens dat het allochtonen waren
Maar rechts Fok weet het weer
Dat is een reactie juist op het altijd wijzen naar dezelfde groepquote:Op zondag 28 juni 2026 17:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Alsjeblieft. Bovendien nergens enig medeleven met de patiënt.
Hypocriet gelul van je dus.
Roses are redquote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:19 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Culturele verrijkingquote:Maar in de zorgsector is het bekend dat mensen met een bepaalde migratieachtergrond (de kenners weten waar dit over gaat) extreem hinderlijk en lastig kunnen zijn als een van hun familie zorg nodig heeft. Voorbeelden:
- enzovoorts
Statistisch gezien niet, aangezien er meer autochtonen zijn dan allochtonen. Dus is de kans groter dat het hier een autochtoon betreft.quote:Op maandag 29 juni 2026 01:02 schreef Inbox het volgende:
[..]
Roses are red
Violets are blue
Without reading the post
I allready knew.
Grote kans dat dit weer figuren zijn met een niet-Nederlandse afkomst.
[..]
Culturele verrijking
Maar relatief gezien wel. Net als andere misdragingen en crimineel gedrag.quote:Op maandag 29 juni 2026 08:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Statistisch gezien niet, aangezien er meer autochtonen zijn dan allochtonen. Dus is de kans groter dat het hier een autochtoon betreft.
Ga even een lesje statistiek volgen hier of daar.quote:Op maandag 29 juni 2026 16:51 schreef Inbox het volgende:
[..]
Maar relatief gezien wel. Net als andere misdragingen en crimineel gedrag.
Nederland en Europa haalt mensen binnen die relatief gezien veel vaker dit soort zaken betrokken zijn
Niet nodig.quote:Op maandag 29 juni 2026 16:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ga even een lesje statistiek volgen hier of daar.
( En 'Nederland en Europa' is meervoudig onderwerp. Het moet dus zijn 'Nederland en Europa halen....)
Autochtonen en allochtonen zijn uiteraard geheel gelijk vertegenwoordigd binnen misdaadstatistieken.quote:Op maandag 29 juni 2026 08:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Statistisch gezien niet, aangezien er meer autochtonen zijn dan allochtonen. Dus is de kans groter dat het hier een autochtoon betreft.
Wat ben je ook een ontzettende huilebalkquote:Op zondag 28 juni 2026 13:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn 'bezorgde burgers', die vinden dat ambulancemedewerkers teveel de immigratie faciliteren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |