Overal in de media?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:45 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Wat is je punt jongen en waarom blijf je alsmaar ontkennen en waarom en voor wie ?
Overal in de media :
Louis Hervé (17) – was lured into an ambush on June 19 in Narbonne and kicked to death by a migrant gang.
Nog afgezien van het feit, zoals iemand anders ook al opmerkte, dat de media hier op fok normaliter zo ongeveer voor landverraders worden uitgemaakt als ze per ongeluk een klein beetje positief zijn over immigranten, maar nu ineens als overtuigend bewijs worden aangevoerd voor de ethniciteit van de daders.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Overal in de media?
Ik kan het niet vinden en ook niet als ik het vertaal, behalve op dubieuze X en instagram kanalen zoals visegrad24. Ik ben erg benieuwd naar die media van jou en of er meer onderbouwing is dan alleen een foto dat het migranten zijn.
Jullie willen iets te graag dat het migranten zijn
Het zal als argument ingezet worden.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nog afgezien van het feit, zoals iemand anders ook al opmerkte, dat de media hier op fok normaliter zo ongeveer voor landverraders worden uitgemaakt als ze per ongeluk een klein beetje positief zijn over immigranten, maar nu ineens als overtuigend bewijs worden aangevoerd voor de ethniciteit van de daders.
Klopt, het paard blijkt van Franse origine.quote:Op maandag 6 juli 2026 05:13 schreef Kottnauer het volgende:
Het Paard van Troje binnengehaald.
Maar dan zonder paard.
Gewoon open en bloot.
Welterusten.
Met de hartelijke groeten van de EU.
Elke groep migranten die de straat onveilig maakt, heeft ook meelopers, die wel gewoon van origine europeaans zijn. Ik kan me voorstellen dat een moeder van zo'n meeloper op deze manier reageert, en de moeder van de schuldige migranten niet, want die mogen niet voor de camera. Dit is geen bewijs dat het geen migranten waren.quote:
Nee hoor, mensen mogen positief over migratie en migranten zijn.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nog afgezien van het feit, zoals iemand anders ook al opmerkte, dat de media hier op fok normaliter zo ongeveer voor landverraders worden uitgemaakt als ze per ongeluk een klein beetje positief zijn over immigranten, maar nu ineens als overtuigend bewijs worden aangevoerd voor de ethniciteit van de daders.
Maar jij kent werkelijk geen enkele migrant waar je iets positiefs over kunt zeggen?quote:Op maandag 6 juli 2026 11:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, mensen mogen positief over migratie en migranten zijn.
Het zou alleen wel goed zijn als zulke mensen eens zouden onderbouwen waar deze positieve houding vandaan komt. Daar gaat het elke keer mis. Men tracht migranten te verdedigen omdat men bang is anders 'racistisch' te zijn. Dat vormt natuurlijk geen goede reden.
En als mensen bewust gaan vragen om méér migratie, méér Islam of Islamisering toejuichen (zoals iftars en gebedssessies in de publieke ruimte). Dat is inderdaad vijfde colonne gedrag. Alsnog staat het mensen natuurljk vrij omdat te doen, maar ook hier zou enige onderbouwing welkom zijn.
Ga er nou niet op ihin!quote:Op maandag 6 juli 2026 11:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar jij kent werkelijk geen enkele migrant waar je iets positiefs over kunt zeggen?
Ben je wel eens bij een iftar geweest? Veel meer dan ongegeneerd kebabs vreten is het niet. Ideaal.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:02 schreef HowardRoark het volgende:
En als mensen bewust gaan vragen om méér migratie, méér Islam of Islamisering toejuichen (zoals iftars en gebedssessies in de publieke ruimte). Dat is inderdaad vijfde colonne gedrag. Alsnog staat het mensen natuurljk vrij omdat te doen, maar ook hier zou enige onderbouwing welkom zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |