Tjah...quote:
Het laat zien dat sommige mensen ondoordacht een bepaalde zaak steunen.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Israel heeft gay pride, er is een gay scene, ze worden niet vervolgd en vermoord
Pali's verbieden dus lhgbtiblabla activiteiten en gezien hun ideologie vinden ze het schadelijk en vermoorden ze hun.
Tjah. Dat het niet te denken geeft bij bepaalde mensen.
Ik ben homo en als ik moet kiezen kies ik voor Israël. Ik vind de nieuwe homovlag ook een beetje teveel op de Palestijnse vlag lijken.quote:
Dat laatste vind ik wat overdreven, maar het eerste vind ik logisch.quote:Op maandag 29 juni 2026 04:53 schreef Horzula het volgende:
[..]
Ik ben homo en als ik moet kiezen kies ik voor Israël. Ik vind de nieuwe homovlag ook een beetje teveel op de Palestijnse vlag lijken.
Ach ach, je realiseert je hopelijk dat nagenoeg niemand zo de wereld op die manier bekijkt? Behalve een klein deel van extreemrechts en een aanzienlijk deel van progressief links.quote:Op maandag 29 juni 2026 13:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Even kijken of ze niet te donker is om hier te mogen wonen.
quote:Op maandag 29 juni 2026 04:53 schreef Horzula het volgende:
[..]
Ik ben homo en als ik moet kiezen kies ik voor Israël. Ik vind de nieuwe homovlag ook een beetje teveel op de Palestijnse vlag lijken.
Waar komt anders die rare driehoek aan de korte kant vandaan? De LGB(T) driehoek is gelijkzijdig en staat normaliter nooit tegen de rand aan.quote:Op maandag 29 juni 2026 06:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik wat overdreven, maar het eerste vind ik logisch.
De driehoek is de punt van een pijl die richting vooruitgang wijst.quote:Op maandag 29 juni 2026 16:08 schreef Horzula het volgende:
[..]
[..]
Waar komt anders die rare driehoek aan de korte kant vandaan? De LGB(T) driehoek is gelijkzijdig en staat normaliter nooit tegen de rand aan.
Progress? Palestina begint ook met een P!quote:Op maandag 29 juni 2026 16:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
De driehoek is de punt van een pijl die richting vooruitgang wijst.
Daarom heet de vlag de Progress Flag.
De punt is in de loop der jaren veranderd, omdat er meer strepen en de stip aan zijn toegevoegd.
Dat je ook gewoon een voorbeeld aanhaalt van 80 jaar geleden en zelf de krankzinnigheid ervan niet inziet.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 23:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Types als Anton Mussert? Ook maar 1 nationaliteit, maar over zijn loyaliteit aan Nederland kunnen we ook nog wel een leuke discussie voeren, denk ik.
Met andere woorden: Het aantal paspoorten zegt geen reet over je loyaliteit.
Dat soort types zijn er niet meer?quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:59 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Dat je ook gewoon een voorbeeld aanhaalt van 80 jaar geleden en zelf de krankzinnigheid ervan niet inziet.
Maar niet valide, dat is het verschil. En gelukkig is het meest recente voorbeeld al 80 jaar geleden.quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:02 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Sigrid kaag? Lijkt mij een recenter voorbeeld.
Je zou haast denken dat ze <gasp> in Frankrijk geboren en opgegroeid is en naar school is geweest.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ze spreekt een goed woordje Frans voor een migrant...
Ik noem dat de PAAZ vlag.quote:Op maandag 29 juni 2026 16:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
De driehoek is de punt van een pijl die richting vooruitgang wijst.
Daarom heet de vlag de Progress Flag.
De punt is in de loop der jaren veranderd, omdat er meer strepen en de stip aan zijn toegevoegd.
Het is ook meteen stil.quote:Op donderdag 2 juli 2026 19:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat ze <gasp> in Frankrijk geboren en opgegroeid is en naar school is geweest.
Het is slechts een verzameling psychiatrische afwijkingen die menen meer te zijn dan normale gezonde mensen.quote:
Dat dacht men inderdaad in de jaren vijftig.quote:Op donderdag 2 juli 2026 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is slechts een verzameling psychiatrische afwijkingen die menen meer te zijn dan normale gezonde mensen.
Is niet zo
Haar kind is om het leven gekomen door zinloos geweld van een stel migranten, het spreek voor zicht dat zij alle reden tot klagen heeft. Het zoveelste slachtoffer aan de hand van de vermeende 'cultuurverrijking'.quote:Op donderdag 2 juli 2026 22:07 schreef Harvest89 het volgende:
Die moeder zit natuurlijk heel erg in de emotie, zou helemaal geen podium moeten krijgen, en moet tegen haarzelf in bescherming genomen worden.
quote:Op donderdag 2 juli 2026 22:12 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haar kind is om het leven gekomen door zinloos geweld van een stel migranten, het spreek voor zicht dat zij alle reden tot klagen heeft. Het zoveelste slachtoffer aan de hand van de vermeende 'cultuurverrijking'.
Haar uitspraken zijn anders niet fris.quote:Op donderdag 2 juli 2026 22:12 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haar kind is om het leven gekomen door zinloos geweld van een stel migranten, het spreek voor zicht dat zij alle reden tot klagen heeft. Het zoveelste slachtoffer aan de hand van de vermeende 'cultuurverrijking'.
Uit welk land komt deze migrant?quote:Op donderdag 2 juli 2026 22:12 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Maar een oorlog is juist wat types als Le Pen en vriend Howard juist willen. Lekker met geweld optreden tegen alles en iedereen die immigrant is., ongeacht of ze legaal of illegaal zijn, brave burgers of criminelen. Immigrant = slecht en moet deaud.quote:Op donderdag 2 juli 2026 22:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Haar uitspraken zijn anders niet fris.
Men zal na zo'n situatie wel degelijk eerst de tijd moeten nemen om te rouwen. Zodat er daarna minder uit emotie zal worden gereageerd.
Nogmaals, geen podium geven. De daders zullen gestraft worden. Een oorlog is nergens voor nodig.
Met haar blauwe ogen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 22:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Uit welk land komt deze migrant?
[ x ]
Wat vind je er niet fris aan? Dat de daders gestraft worden is altijd maar afwachten. Het zijn toch minderjarigen? Dan is de kans groot dat die met een tik op de vingers vrij snel weer op straat zullen staan.quote:Op donderdag 2 juli 2026 22:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Haar uitspraken zijn anders niet fris.
Men zal na zo'n situatie wel degelijk eerst de tijd moeten nemen om te rouwen. Zodat er daarna minder uit emotie zal worden gereageerd.
Nogmaals, geen podium geven. De daders zullen gestraft worden. Een oorlog is nergens voor nodig.
Lichte ogen is niet iets dat je alleen in Europa ziet, integendeel. Wist je trouwens dat het gen dat blauwe ogen veroorzaakt oorspronkelijk stam van volkeren rond het gebied ten Oosten van de Zwarte Zee komt? Zeg maar waar je nu landen zoals Georgië, Armenië en Azerbeidzjan hebt. De Scythen, een van oorsprong Perzisch steppevolk stonden bekend om hun rossige tot blonde haren en lichtblauwe ogen.quote:
De nazaten van de Yamnaya.quote:Op donderdag 2 juli 2026 22:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat vind je er niet fris aan? Dat de daders gestraft worden is altijd maar afwachten. Het zijn toch minderjarigen? Dan is de kans groot dat die met een tik op de vingers vrij snel weer op straat zullen staan.
[..]
Lichte ogen is niet iets dat je alleen in Europa ziet, integendeel. Wist je trouwens dat het gen dat blauwe ogen veroorzaakt oorspronkelijk stam van volkeren rond het gebied ten Oosten van de Zwarte Zee komt? Zeg maar waar je nu landen zoals Georgië, Armenië en Azerbeidzjan hebt. De Scythen, een van oorsprong Perzisch steppevolk stonden bekend om hun rossige tot blonde haren en lichtblauwe ogen.
Women, am I right?quote:Op donderdag 2 juli 2026 22:07 schreef Harvest89 het volgende:
Die moeder zit natuurlijk heel erg in de emotie, zou helemaal geen podium moeten krijgen, en moet tegen haarzelf in bescherming genomen worden.
Als er zowaar autochtonen bijzitten (ik dacht niet meer dan een, maar goed), dan verklaard dat waarom een bepaald type user dit topic ineens gevonden heeft, waar men normaal gezien dit soort topics juist structureel mijdt.quote:Op donderdag 2 juli 2026 23:19 schreef kipknots het volgende:
Matias Triboulet, Lucas Perez, Jimmy Pons, Jordan Sicre, and Kilyan Thirion.
Geen immigranten, een aantal van de verdachten is online ook overtuigd Le Pen aanhanger..
Grappig, dit topic zit juist vol met vliegen die op de allochtonen stroop afkomen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 23:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als er zowaar autochtonen bijzitten (ik dacht niet meer dan een, maar goed), dan verklaard dat waarom een bepaald type user dit topic ineens gevonden heeft, waar men normaal gezien dit soort topics juist structureel mijdt.
Vind je? Er verandert niets aan de situatie, de realiteit blijft dat er weer allochtonen bij zijn betrokken. Dat is inmiddels een patroon. Een relatief kleine groep, die een gigantische oververtegenwoordiging kent bij gewelddadige criminaliteit.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Grappig, dit topic zit juist vol met vliegen die op de allochtonen stroop afkomen.
En zijn behoorlijk stil nu blijkt dat er autochtonen onder de daders zitten.
Ook jij hebt het over 'cultuurverrijking'.
En nu opeens verwijt je anderen dat ze hier komen omdat de daders autochtoon zijn?
Het is nog steeds niet aangetoond dat hier allochtonen bij betrokken zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Vind je? Er verandert niets aan de situatie, de realiteit blijft dat er weer allochtonen bij zijn betrokken. Dat is inmiddels een patroon. Een relatief kleine groep, die een gigantische oververtegenwoordiging kent bij gewelddadige criminaliteit.
Gewoon dezelfde MO...quote:
Ik stelde 'Als er zowaar autochtonen bijzitten ...' (zie post #138) dat is niet gebaseerd op de namen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is nog steeds niet aangetoond dat hier allochtonen bij betrokken zijn.
Je hebt nu de namen gekregen.
Tot je verbazing gaat het om minder allochtonen dan je had verwacht.
Welke van de namen zijn volgens jou van allochtonen en wat is je bewijs?
Wat is je punt jongen en waarom blijf je alsmaar ontkennen en waarom en voor wie ?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is nog steeds niet aangetoond dat hier allochtonen bij betrokken zijn.
Je hebt nu de namen gekregen.
Tot je verbazing gaat het om minder allochtonen dan je had verwacht.
Welke van de namen zijn volgens jou van allochtonen en wat is je bewijs?
Van de daders hebben 4 een Franse achternaam en 1 een Spaanse.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik stelde 'Als er zowaar autochtonen bijzitten ...' (zie post #138) dat is niet gebaseerd op de namen.
Waar is jouw bewijs eigenlijk dat er autochtonen onder de daders zitten? Dat claim je namelijk in post #141.
Dus?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:45 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Wat is je punt jongen en waarom blijf je alsmaar ontkennen en waarom en voor wie ?
Overal in de media :
Louis Hervé (17) – was lured into an ambush on June 19 in Narbonne and kicked to death by a migrant gang.
weinig verschuivingquote:Op zaterdag 4 juli 2026 09:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus?
Overal op Fok wordt de media gezien als een outlet die niet de waarheid spreekt, en nu opeens wordt dat gebombardeerd tot de absolute waarheid.
Een zinnetje in een krant bewijst dat niet.
Dan zal zo'n krant op onderzoek moeten gaan naar de achtergrond van de daders.
Dat heb ik hier nog steeds niet gezien.
Inmiddels zijn de namen bekend, en dat zijn geen Algerijnse namen.
Terwijl in het begin van de discussie met absolute zekerheid werd beweerd dat het Algerijnen betrof.
Ik werd zelfs aangevallen op het feit dat ik daarin een slag om de arm nam.
Zijn het Algerijnen?
Dat staat nog steeds niet vast.
Er is nu wel een verschuiving bij sommigen, dat er misschien toch ook autochtone Fransen bij betrokken waren.
Maar toch blijf jij het een migrantenbende noemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |