En daarom zijn wij er ookquote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:58 schreef kree het volgende: tijd niet meer bijgehouden dit trouwens, maar oke het oude linkje werkt nog. Bump en nieuw topic
![]()
quote:
Check the mapquote:Op vrijdag 26 juni 2026 19:16 schreef YoopY het volgende:
Ja prachtig, maar hoe werkt het als je niet in Nederland woont? Ik ben vast niet de enige.
DM gestuurd.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:59 schreef kree het volgende:
Er zijn natuurlijk heel veel users op Fok!
En kwam een beetje op het idee door het kaartje voor "de atmosfeer staat op ontploffen".
Nu heb ik hier een google map:
https://www.google.com/ma(...)jRK5O9as&usp=sharing
Via google Earth bekijken kan ook nog trouwens:
https://earth.google.com/(...)qUks1TzlhcyACOgMKATA
Laten we proberen om eens te kijken hoe dicht we wellicht eigenlijk op elkaar wonen,
Om een beetje de privacy van iedereen te beschermen
Handig voor ons is als volgt om te posten:
-----------------------------
Username
xxxx (xx)* plaats.
-----------------------------
* De letters hoeven er niet bij, mag wel trouwens, maar zou het globaal laten.
Maar graag 4 cijfers postcode/plaats en evt land als het niet in Nederland is.
Ik zet er alleen usernames bij verder.
Voor meer info/verwijderen van de kaart DM/PM kree
Verder die kunnen bewerken zijn:
@:Managarm
@:SpeedyGJ
Met spatie, maar ik snap als dat niet luktquote:
kan wel ik pas hem nog even aanquote:Op zondag 28 juni 2026 18:44 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Met spatie, maar ik snap als dat niet lukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
Oef dat is een dikke ripquote:
Wutquote:
Privacy dingetje blijkbaar.quote:
niet van mij, laat dat even duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oef dat is een dikke rip![]()
Daar kwam ik nu net achter.
Dat wordt een alternatief gaan zoeken?
Dit is wel een hele rare gewaarwording, maar goed je hebt bezwaar ingediend en daar is het nu even op wachten wat daaruit gaat komen, denk dat dit wel weer ongedaan wordt gemaakt na aantal bevestingsvragenquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:06 schreef kree het volgende:
[..]
niet van mij, laat dat even duidelijk zijn.
Ik weet niet waarom google dit doet of denkt dat het dat is?
Ik heb bezwaar er tegen in gediend, maar dit komt niet omdat ik gegevens misbruik, verre van dat trouwens.
Maar blijkbaar is er iets getriggerd bij google ofzo automatisch, want voor zover ik weet is er eigenlijk niks gehackd ofzo.
lijkt me sterk sowieso al, want het is via authenticator en mobiel al ook dat inloggen. dus lijkt me sterk dat er iemand hierin kwam behalve ik om te wijzigen of anderen die ik toegang gaf ertoe.
Wss is het google weer die beetje te heftig denkt over privacy dingen ofzo....
enige wat ik kan en gedaan heb is bezwaar indienen en de gegevens opvragen zoals ze noemen in dat bericht via me andere meer prive gmail account.
Geen idee dus waarom dit tot nu toe, dus schrijf dit nog even niet af, zal wel weer een te heftige AI zijn wss die er verdachte dingen in ziet
ja denk ik ook. er is volgens mij niks aan de hand. maar meer beetje AI die denkt ofzo. maar we zullen zien.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dit is wel een hele rare gewaarwording, maar goed je hebt bezwaar ingediend en daar is het nu even op wachten wat daaruit gaat komen, denk dat dit wel weer ongedaan wordt gemaakt na aantal bevestingsvragen
topquote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kijk dat is positief nieuws! Als alles wel weer opnieuw geplaatst moet worden dan kan ik uiteraard wanneer ik tijd heb jou wel helpen
Ik denk het niet, want ik kan ook niet meer bewerken.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:12 schreef kree het volgende:
nou nieuw linkje:
Deze zou het weer moeten doen
https://www.google.com/ma(...)jRK5O9as&ehbc=2E312F"
@:SpeedyGJ laat even weten of je die nog kunt bewerken, want moest hem kopiėren.
quote:Op zondag 12 juli 2026 01:12 schreef kree het volgende:
nou nieuw linkje:
Deze zou het weer moeten doen
https://www.google.com/ma(...)jRK5O9as&ehbc=2E312F"
@:SpeedyGJ laat even weten of je die nog kunt bewerken, want moest hem kopiėren.
Correct ik kan em ook niet bijwerken.quote:Op zondag 12 juli 2026 06:19 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want ik kan ook niet meer bewerken.
oke ik denk moet die opnieuw doen dan denk via e-mail. kun je ff je e-mai; doem keer via dm?quote:Op zondag 12 juli 2026 12:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[..]
Correct ik kan em ook niet bijwerken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |