Ego ego dingetje ?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Aerosmith en zij schenen echt een grafhekel aan elkaar te hebben gehad.
O jee toch niet van Rob die een stille hint geeftquote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat is je cadeautje voor m'n verjaardag?![]()
Het lijkt ons leuk dat jullie samen iets gaan doen. Voor de cash.quote:
Mooi is die hequote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
De dom van Trier vandaag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Anita, wie viel kosten.....quote:Op vrijdag 26 juni 2026 19:22 schreef hemarookworst het volgende:
Speciaal voor @:Mario390 , omdat die Kondomo afspeelde met dit
[ afbeelding ]
Heyquote:Op vrijdag 26 juni 2026 19:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Blijf het raar vinden dat mensen met dit soort dagen naar het strand gaan
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 19:23 schreef hemarookworst het volgende:
nee joh lekker de zee induiken lekker man
Mij ook te warm, maar raar vind ik het niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 19:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Blijf het raar vinden dat mensen met dit soort dagen naar het strand gaan
Ik zou het alsnog niet zo vertrouwen maar goed wie ben ikquote:Op vrijdag 26 juni 2026 19:30 schreef hemarookworst het volgende:
Slagerij Barendrecht toch open dankzij tuinslang
Keurslagerij De Leeuw in Barendrecht kan vrijdag toch open. Donderdagmiddag moest de slagerij noodgedwongen sluiten omdat de koeling was bezweken onder de hitte. De compressor van de koeling kon de warmte niet aan.
Maar daar heeft de slager iets op gevonden, dankzij een tip van een andere slager. Er hangt nu een tuinslang boven de compressor aan de gevel. Door het water blijft het apparaat gekoeld, vertelt medewerker Angelique. De winkel blijft vandaag dus gewoon open.
Heerlijk in een woord geweldigquote:Op vrijdag 26 juni 2026 19:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]![]()
Vind jij de hitte ook al zo heerlie de peerlie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Aan zee is het vaak wel iets koeler dan in de binnenlandenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Mij ook te warm, maar raar vind ik het niet.
Je kan Twitch als back up gebruiken.quote:
maar ik begrijp het niet, tien jaar geleden volgde ik het ook op stream en die ging helemaal soepelquote:Op vrijdag 26 juni 2026 19:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kan Twitch als back up gebruiken.
Ow ik dacht dat ze te weinig vlees hadden en dat ze er eentje geslacht hadden.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 19:30 schreef hemarookworst het volgende:
Slagerij Barendrecht toch open dankzij tuinslang
Keurslagerij De Leeuw in Barendrecht kan vrijdag toch open. Donderdagmiddag moest de slagerij noodgedwongen sluiten omdat de koeling was bezweken onder de hitte. De compressor van de koeling kon de warmte niet aan.
Maar daar heeft de slager iets op gevonden, dankzij een tip van een andere slager. Er hangt nu een tuinslang boven de compressor aan de gevel. Door het water blijft het apparaat gekoeld, vertelt medewerker Angelique. De winkel blijft vandaag dus gewoon open.
Schakel ?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
ik zie een oude bekende op twitch, mijn medewiebelaar
Lekker dat ze geen last van de warmte heeft met slapen. Dat is zo fijnquote:
Ja is zeker fijn, geeft ons ook wel rust met deze dagenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dat ze geen last van de warmte heeft met slapen. Dat is zo fijn
Ja snap ik. Zo warm lijfje moeten troosten zou ook heel warm zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja is zeker fijn, geeft ons ook wel rust met deze dagen
Ja het is te vochtigquote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:43 schreef _UserName_ het volgende:
Klam vooral. Alles blijft ook plakken, af en toe denk ik dat we 4 katten hebben thuis
Nog 2 dagenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:47 schreef _UserName_ het volgende:
Ja het is binnen beter te doen dan buiten momenteel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |