Misschien had ie het volkslied van Japan gehoord. Dan krijg je dat soort gedachten.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja iets luchtigers dan dit zeg, man man man. Moet ie in de rust naar een begrafenis of zo.
Karst T?quote:Op maandag 29 juni 2026 19:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik weet wie het ook aflegde tegen een Suzuki
Topper.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik neem dan wel de AI plaatjes over van @:GGMM
(verwacht niet dezelfde kwaliteit )
[ afbeelding ]
Nee je hebt gelijk. Dit is duidelijk beter.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik neem dan wel de AI plaatjes over van @:GGMM
(verwacht niet dezelfde kwaliteit )
[ afbeelding ]
Scissoring Grannies deel 9.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:09 schreef Poepz0r het volgende:
Mokersaaie wedstrijd. Wat gaan we nu kijken
Japan dat weer de hele wedstrijd de tegenstander aan de bal laatquote:Op maandag 29 juni 2026 19:09 schreef Poepz0r het volgende:
Ik lees net over Ruggeri. Apart mannetje.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:09 schreef Poepz0r het volgende:
De Oostenrijk hype.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Japan dat weer de hele wedstrijd de tegenstander aan de bal laat
En dat vinden we opeens goed en leuk
Japan speelt vrij saai, maar van een team dat nog nooit het WK heeft gewonnen kan ik dat iets beter hebben.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Japan dat weer de hele wedstrijd de tegenstander aan de bal laat
En dat vinden we opeens goed en leuk
Vini nie ergquote:
Een pot nat bij de NOSquote:Op maandag 29 juni 2026 19:10 schreef Saekerhett het volgende:
Er werd niet geappelleerd voor hands, maar voor eventueel verzorging…
Wie is deze kutcommentator nou weer?
Je dekt je al in voor Nederland?quote:Op maandag 29 juni 2026 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Japan speelt vrij saai, maar van een team dat nog nooit het WK heeft gewonnen kan ik dat iets beter hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |