Ik ga er proberen te zijnquote:Op maandag 29 juni 2026 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Succes met hetgeen wat je aan het doen bent.
Gelukkig is er een nieuwe wedstrijd om 22:30
Zo heurt dat.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Zit Carlo daar nou gewoon in een driedelig pak bij moordtachtig gradenDan ben je toch ook eeen beetje de weg kwijt hoor
Dit is toch zo'n airco stadion?quote:Op maandag 29 juni 2026 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Zit Carlo daar nou gewoon in een driedelig pak bij moordtachtig gradenDan ben je toch ook eeen beetje de weg kwijt hoor
Hij heeft er niets onder.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Don Carlo in korte broek, dat zou pas heiligschennis zijn. En zo warm is het hier niet.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op maandag 29 juni 2026 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand nog een leuk AI plaatje bij deze pot?
En Irene?quote:Op maandag 29 juni 2026 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan ben ik te moe voor dit soort 'humor'quote:Op maandag 29 juni 2026 19:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Bewaar dit maar voor Nederland - Marokko.
Precies.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan ben ik te moe voor dit soort 'humor'
Dan weet je hoe wij ons altijd voelenquote:Op maandag 29 juni 2026 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoals je gebit?quote:Op maandag 29 juni 2026 19:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Lelijk geel die shirts van Brazilië. Moet knalgeel zijn.
Nou ja iets luchtigers dan dit zeg, man man man. Moet ie in de rust naar een begrafenis of zo.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Don Carlo in korte broek, dat zou pas heiligschennis zijn. En zo warm is het hier niet.
Adidas is Nike op alle fronten voorbij dit WKquote:Op maandag 29 juni 2026 19:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Lelijk geel die shirts van Brazilië. Moet knalgeel zijn.
Vergeet niet @Pisces29 te mentionenquote:Op maandag 29 juni 2026 19:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik neem dan wel de AI plaatjes over van @:GGMM
(verwacht niet dezelfde kwaliteit )
[ afbeelding ]
Ook prima hoorquote:Op maandag 29 juni 2026 19:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik neem dan wel de AI plaatjes over van @:GGMM
(verwacht niet dezelfde kwaliteit )
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |