werk wordt er dingen van je verwacht, lekker dansen niet hequote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo, maar dan nog. Ze klagen en puffen en willen niet werken want zo warm
Maar ze gaan wel de hele dag in de brandende zon dansend buiten staan
Lijkt minder te worden. Ze is ook vrolijker dan gisterquote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met de warmte blaasje van Jyske?
Enige voordeel is bij het eerste dat je zonder kater wakker wordt.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach een avondje klaverjassen met een glaasje jus kan ook vast wel gezellig zijn, maar lekker uitzinnig los gaan met een meute mensen met wie je gemeen hebt terwijl je flink wat glaasjes op hebt, kan op zich ook best wel vrolijk zijn!
Ligt er natuurlijk ook aan wat voor huisdieren je hebt.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Enige voordeel is bij het eerste dat je zonder kater wakker wordt.
ja dit, gewoon lekker nergens aan denkenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach een avondje klaverjassen met een glaasje jus kan ook vast wel gezellig zijn, maar lekker uitzinnig los gaan met een meute mensen met wie je gemeen hebt terwijl je flink wat glaasjes op hebt, kan op zich ook best wel vrolijk zijn!
dacht dat ze daar bang zijn voor linksquote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:29 schreef ToT het volgende:
Half Amerika schijnt nu los te gaan op "TO THE LEFT!!!! (Boing boing boing boing boing boing) TO THE RIGHT!!!!"
Warm is warm lieverd, wat je ook doetquote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
werk wordt er dingen van je verwacht, lekker dansen niet he
O gelukkig, misschien zat haar gisteren nog wat meer dwars.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Lijkt minder te worden. Ze is ook vrolijker dan gister
Mwah, als je druk bezig bent of zwaar lichamelijk werk levert in de brandende zon is het toch wel anders dan als je op een terrasje een pilsje zit te happen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Warm is warm lieverd, wat je ook doet
Dat is waar, het is ook een heel verschil of je op kantoor zit een hele dag of in de brandende zon staat een hele dag.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, als je druk bezig bent of zwaar lichamelijk werk levert in de brandende zon is het toch wel anders dan als je op een terrasje een pilsje zit te happen.
Lekker toch kwam dat even goed uitquote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:38 schreef hemarookworst het volgende:
k ga straks ook wat pilsies klappen, heb deze week niet veel gedaan op werkgelukkig wel rustige tijd
Ja, ieder zijn ding hequote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:41 schreef ToT het volgende:
Dat soort feesten zijn ook niet mijn ding, maar ik kan me heel goed voorstellen dat anderen het wel echt geweldig vinden!
Eerder vandaag was het in mijn pikzwarte auto die in de brandende zon stond minder heet dan de lucht die door de open ramen naar binnen kwam.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:41 schreef _UserName_ het volgende:
Ik moet zo even de auto in die al de hele dag in de bloedhete staat
Die is weer helemaal z'n maffe zelf!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ieder zijn ding he
Hoe heeft mini het gedaan vandaag met de warmte en zijn bultjes?
Jemig, airco maar snel aanzetten even voor je gaat rijden en er instapt. Of heb je hem niet voor de deur staan?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:41 schreef _UserName_ het volgende:
Ha mooi zo, gelukkig maar. Is hij het weekend b ij jou?quote:
Helaas niet nee, hij moet morgen weer naar zijn moeder.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha mooi zo, gelukkig maar. Is hij het weekend b ij jou?
Jawel, is ook maar klein stukje dus doe ramen open, is beter voor temperatuurverschilquote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig, airco maar snel aanzetten even voor je gaat rijden en er instapt. Of heb je hem niet voor de deur staan?
Tuinslang opzetten. Helpt bij servers ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:41 schreef _UserName_ het volgende:
Jij had toch een witte auto?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerder vandaag was het in mijn pikzwarte auto die in de brandende zon stond minder heet dan de lucht die door de open ramen naar binnen kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |