Kunnen we er nog wat aan doen denk je?quote:
Op dit moment nietquote:Op zaterdag 27 juni 2026 00:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kunnen we er nog wat aan doen denk je?
Hmmmm, das best jammer dat dat niet kanquote:Op zaterdag 27 juni 2026 01:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Op dit moment niet![]()
Ik heb de ramen open en hoop op een beetje wind.
In De Bilt is het 25,3C maar hier zit het nog steeds tegen de 30 aan, schat ik zo.
Morguh Chanel, zit je op de camping?quote:
Heb je airco?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:26 schreef chufi het volgende:
Zo boodschappen gedaan..
ff bijkomen en afkoelen voor ik aan de koffie begin...
Ja hier ook. Het was vanmorgen hier b uiten 21 maar zo vochtig. Was niet lekker buiten en heeft ook niets afgekoeld binnenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:44 schreef Domnivoor het volgende:
Het is nu 27,5C in huis. Buiten nog net iets koeler, maar het warmt snel op.
Ik heb toevallig gisteren soep gegeten. Wat zout is niet verkeerd met dit weer.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 23:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Neem een soepje voor wat zout. Heb ik ook gedaan vandaag. Ik werd dizzy dus wist ook dat het tijd voor mineralen was.
O omdat je het over koelte opzoeken had, kan hier in huis nergens meer koelte vinden helaasquote:
Ik neem bewust iedere dag cup a soup en wat kaasstengels voor extra zoutquote:Op vrijdag 26 juni 2026 23:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Neem een soepje voor wat zout. Heb ik ook gedaan vandaag. Ik werd dizzy dus wist ook dat het tijd voor mineralen was.
ik richtt de Dyson op mequote:Op zaterdag 27 juni 2026 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O omdat je het over koelte opzoeken had, kan hier in huis nergens meer koelte vinden helaas
Breng alleen geen verkoeling maar maakt het nog benauwder helaasquote:
O kijk dan noem je ook wat opquote:
Mijn dochter heeft er ook een. Ik heb een rowena, die doet het ook wel goed en een vonroc/ Maar een dyson is natuurlijk veel beterquote:Op zaterdag 27 juni 2026 09:31 schreef chufi het volgende:
[..]
warm in de winter en koel in de zomer idd
Derde hitterecord in de nacht voor de maand juniquote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:44 schreef Domnivoor het volgende:
Het is nu 27,5C in huis. Buiten nog net iets koeler, maar het warmt snel op.
Morgh Marcquote:
Dotquote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morgh MarcHou jij het nog een beetje vol?
O komt er weer een nieuwe HG aan dan?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dot
Nog even, dan is deze hel, tijdelijk, weer over.
De volgende staat al klaar
En hoe is het met jou?
Ah bah, das niet lekker nee.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O komt er weer een nieuwe HG aan dan?
Ja rustig aan doen gisteren nacht weer BF niet fijn met dit weer
Maar verder okidoki hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |