Kun je van alles wel zeggen dan, ook van vlees eten bv. Is ook knetterslecht en hoeveel dieren daarvoor dagelijks worden vermoord...Auschwitz is er niets bij.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:25 schreef TigerXtrm het volgende:
Alcohol veroorzaakt ZO veel shit in de maatschappij en voor miljarden aan materiele en immateriële schade.
Maar nee, laten we het blijven normaliseren omdat heel alcoholistisch Nederland zich collectief aangesproken voelt
Wat een vergelijking, man man manquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:33 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Kun je van alles wel zeggen dan, ook van vlees eten bv. Is ook knetterslecht en hoeveel dieren daarvoor dagelijks worden vermoord...Auschwitz is er niets bij.
Was gisteren weer goed naar de getver van de alcohol en wiet en ik zit nu lekker op het toilet met een sigaretjequote:Op donderdag 25 juni 2026 23:25 schreef TigerXtrm het volgende:
Alcohol veroorzaakt ZO veel shit in de maatschappij en voor miljarden aan materiele en immateriële schade.
Maar nee, laten we het blijven normaliseren omdat heel alcoholistisch Nederland zich collectief aangesproken voelt
Dat rookverbod in treinen is er gekomen om medereizigers die géén rook wensen in te ademen, te beschermen tegen passief roken, vanwege de zware hinder en stank die roken in treinen gaf. Als ik in een trein rustig blikken bier zit weg te spoelen én ik gedraag me normaal, wie ben ik daarmee dan tot last?! Wat is dan het verschil met cola/melk/vruchtensap/... drinken?quote:Voorzitter Karien Stronks vergelijkt de gewenste omslag met het rookverbod in de trein, dat ooit ondenkbaar leek maar nu de norm is.
Mooi stukje nuance. Kan ik wat mee.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:25 schreef TigerXtrm het volgende:
Lekker man. Goede potje frituren met een saffiequote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Was gisteren weer goed naar de getver van de alcohol en wiet en ik zit nu lekker op het toilet met een sigaretje
Die bitterballen bereiden zichzelf niet! Wel een vleugje as erbij, maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:41 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Lekker man. Goede potje frituren met een saffie
Ik heb ook goed gezopen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Was gisteren weer goed naar de getver van de alcohol en wiet en ik zit nu lekker op het toilet met een sigaretje
quote:
Gaan jullie ook eens aan het werk? 40 uren/week bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Lekker bezig maatje.quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:05 schreef blomke het volgende:
[..]
[..]
Gaan jullie ook eens aan het werk? 40 uren/week bijvoorbeeld?
Deze week toevallig. Normaliter 32quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:05 schreef blomke het volgende:
[..]
[..]
Gaan jullie ook eens aan het werk? 40 uren/week bijvoorbeeld?
Nederland slaat inderdaad door.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:03 schreef Sapstengel het volgende:
Na sigaretten, autorijden etc is de volgende melkkoe gevonden. Want in het kader van de volksgezondheid gaan natuurlijk straks de accijnzen op alcohol omhoog.
Klopt als een bus. The Great Reset is in volle gang. In 2030 sociaal krediet systeem in Nederland om onze uitstoot te monitoren en klimaatlockdowns.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:03 schreef core2duo het volgende:
[..]
Nederland slaat inderdaad door.
Maximaal 19 graden in huis
Minder vliegen
Niet meer dan 100 gram rood vlees per week, dat ook nog eens mager moet zijn
Stop op evenementen bij zomers weer (soms bij 27 graden maximumtemperatuur al afgelast)
En nu: geen alcohol
Zo kan het leven een lange zit worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |