Haha, @Netsplitter en @capuchon_jongen kennen mij wel hoor. Ik verwacht dan ook een seal of approvalquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je had het hier toch verteld? Denk dat ze in KLB niet eens weten wie je bent
Okequote:Op donderdag 25 juni 2026 21:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Haha, @:netsplitter en @:capuchon_jongen kennen mij wel hoor. Ik verwacht dan ook een seal of approval
En er zijn ook nog altijd users in DTS die het niet hebben meegekregen. Die link was eigenlijk vooral voor hun bedoeld.quote:
Ik ken die nog als duo met Bas.quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:26 schreef hemarookworst het volgende:
eigenlijk jammer dat Ram niet draait op Defqon1, hij draaide daar vroeger wel en heeft op Lumi ook sets met hardtrance claaiscs gedraaid
Maakt ook niet uit toch, je moet doen wat goed voor je voeltquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
En er zijn ook nog altijd users in DTS die het niet hebben meegekregen. Die link was eigenlijk vooral voor hun bedoeld.
Bloedheetquote:
Ik mijzelf ook nietquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Hier in het noorden is het een stuk koeler. Ik benijd jullie niet.
Tijd gaat snel Mario. 7 jaar alweer.quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:45 schreef mario390 het volgende:
Vor 7 Jahren deze week hadde ik en schwere week
Ja, dat geloof ik graag. Sterkte Marioquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:45 schreef mario390 het volgende:
Vor 7 Jahren deze week hadde ik en schwere week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |