Ijs toch? Op het IJsselmeer dus lijkt mij dat het bevroren was.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Uhu, weet je waar ze op uitgleed ?
Nou ja was een familie verhaal, niemand wist nog dat ze zwanger was en een neefje gooide een sneeuwbal ofzo en ze viel en werd héél boos. Dus toen was het geen geheim meerquote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw wat schattig. En tof dat je dat weet ook.
Ik snap het ook nietquote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ijs toch? Op het IJsselmeer dus lijkt mij dat het bevroren was.
Nu ga ik door jou wel weer vies doordenken
Nog steeds een tof verhaal.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja was een familie verhaal, niemand wist nog dat ze zwanger was en een neefje gooide een sneeuwbal ofzo en ze viel en werd héél boos. Dus toen was het geen geheim meer
Oh gelukkig, ligt het niet aan ons.quote:
Ik weet het wel.quote:
quote:
Nou ja ik dacht dat die film "De hel van '63" over mij gingquote:
Ja sorry hoor. Laat maar, ik lig hier in een deuk.quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ik dacht dat die film "De hel van '63" over mij ging
Goorlelquote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja sorry hoor. Laat maar, ik lig hier in een deuk.
Nee die winter was januari 63 ik ben in augustus geboren.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]en dat zou dan de hel van 64 moeten zijn. Toen ben je pas geboren.
Maar moeders moest het in `63 nog wel even aan haar ouders vertellen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]en dat zou dan de hel van 64 moeten zijn. Toen ben je pas geboren.
Ze zijn in februari 63 getrouwdquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar moeders moest het in `63 nog wel even aan haar ouders vertellen.
Dat snap ik. En ik lees net dat je een moetje was dus dacht je het daarom misschien, ik bedoelde dat jij pas de oorzaak van de hel na je geboorte kan zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die winter was januari 63 ik ben in augustus geboren.
Nee joh was een grapje ik heb nog een oudere broer en zus.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat snap ik. En ik lees net dat je een moetje was dus dacht je het daarom misschien, ik bedoelde dat jij pas de oorzaak van de hel na je geboorte kan zijn.![]()
Ik weet dat je in augustus jarig bent, leeuw, ik dacht de 10e of 11e. Ik was alleen vergeten dat je 10 jaar ouder ben dan ik.
Ohw ik dacht dan van december 63 en geboren in 64 maar je bent in 63 geboren.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zijn in februari 63 getrouwdIk kwam wat vroeg
En toch was het een mooi verhaal.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh was een grapje ik heb nog een oudere broer en zus.
Gloeiende gloeiende, te laat voor dit voor mij.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh was een grapje ik heb nog een oudere broer en zus.
Het wordt wel wat ingewikkeld zo.quote:
Dat zei ik toch net, jij was er toen al wel, de meeste hier nog niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:07 schreef chufi het volgende:
wat ik eerder al melde dat ik in 63 al op het ijs stond
Johquote:
Mijn zus is de oudste, die noem ik altijd pannenkoek. De eerste mislukt altijdquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn zus is de oudste, die noem ik altijd pannenkoek. De eerste mislukt altijd
Noem je hem nou bijna 2000 jaar oud?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zei ik toch net, jij was er toen al wel, de meeste hier nog niet.
Hangt van je bakwijze af, eerst de pan goed heet laten worden en dan pas het beslag er in.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn zus is de oudste, die noem ik altijd pannenkoek. De eerste mislukt altijd
Zoiets ja.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Noem je hem nou bijna 2000 jaar oud?
Kan je beter tegen mijn moeder zeggen, en ja ze leeft nog.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hangt van je bakwijze af, eerst de pan goed heet laten worden en dan pas het beslag er in.
Zou niet durven.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan je beter tegen mijn moeder zeggen, en ja ze leeft nog.
Bij mij mislukt de eerste nooit.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hangt van je bakwijze af, eerst de pan goed heet laten worden en dan pas het beslag er in.
Geef je groot gelijkquote:
Zweet breekt me nu al uit.quote:
Heb ik na al die jaren ook nog last vanquote:
Heeft je broer ook een bijnaam ?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb ik na al die jaren ook nog last van
We hebben allemaal dezelfdequote:
Wel makkelijk om te roepen wanneer jullie binnen moesten komen.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 06:55 schreef mschol het volgende:
ik weet niet of het een goede morgen is..
het is vooral een veel te vroege morgen
Ik zat even buiten vanmorgen, luisteren naar 18 verschillende vogelsquote:Op vrijdag 26 juni 2026 06:59 schreef ChocoFan het volgende:
Daarom heb ik alleen een mogge neergezet, zoals meestal.
Veel te vroeg, hier hadden om half 6 een paar meeuwen, kraaien en eksters een feestje met afval.
Waardoor mijn vogels ook ineens dachten, we gaan mee doen met die herrie.
Nu staat alles al enige tijd open hier, alle deuren en ramen, het enige voordeel van dat ik tyfus vroeg uit mijn bed ben.
Zo, dat is eruit.
Orkestquote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zat even buiten vanmorgen, luisteren naar 18 verschillende vogels
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geinig dat je dat zo kan zien, ik zag dat pas ergens anders ook. Een app of zo is dat.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zat even buiten vanmorgen, luisteren naar 18 verschillende vogels
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja klonk gezellig. Alleen jammmer dat je ze niet allemaal ziet.quote:
De merlinapp de gratisquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geinig dat je dat zo kan zien, ik zag dat pas ergens anders ook. Een app of zo is dat.
Ik kan er ook verder niet boos om worden, die namen vanmorgen ook hun kansen met de frisheid (en ook afval voor sommige vogels)
Dank, straks ff opzoeken. De grote vogels hier weet ik inmiddels wel, nu de kleine nog die ik amper zie maar wel hoor.quote:
Ik zag dit bij Clarkson's Farmquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geinig dat je dat zo kan zien, ik zag dat pas ergens anders ook. Een app of zo is dat.
Ik kan er ook verder niet boos om worden, die namen vanmorgen ook hun kansen met de frisheid (en ook afval voor sommige vogels)
Ja dat had ik net zo, vertelde aan mijn fysio dat ik iedere morgen wakker werd ik wist niet van welke vogelquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dank, straks ff opzoeken. De grote vogels hier weet ik inmiddels wel, nu de kleine nog die ik amper zie maar wel hoor.
Lol, ik ook en toen dacht ik al, dat is geinig en door Dot werd ik er weer aan herinnerd, net de app gedownload.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zag dit bij Clarkson's Farm
Goede tip van je fysio.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat had ik net zo, vertelde aan mijn fysio dat ik iedere morgen wakker werd ik wist niet van welke vogel
Hij vertelde mij van die app. Is best leuk als je b uiten zit dat ding aan te zetten om even later te kijken welke vogels je allemaal gehoord hebt.
Ik heb nog geen vreemde vogels in de buurt gespot
Die kwam klaar volgens mij toen ze een bepaalde vogel hoordequote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, ik ook en toen dacht ik al, dat is geinig en door Dot werd ik er weer aan herinnerd, net de app gedownload.
Die vrouw was wel fantastisch in het herkennen van vogels in die aflevering. En het verhaal hoe ze het geleerd had vond ik ook mooi.
Lol, klopt. Zo zou ik het ook omschrijven.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die kwam klaar volgens mij toen ze een bepaalde vogel hoorde
Wel een hele leuke seriequote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, klopt. Zo zou ik het ook omschrijven.
Ik zie ze hier wel eens voorbij komen, onder deze post van jou( poest 286) gelijk al eenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goede tip van je fysio.![]()
Ik ga het later proberen, nu te veel tering herrie van andere dingen zoals heien in de buurt.
Vreemde vogels komen vanzelf voorbij, of je app het herkent is een tweede.
Mijn overbuurman vanmorgen ook, zit je lekker op het bankje buiten hoor je de kreten van de buurmanquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die kwam klaar volgens mij toen ze een bepaalde vogel hoorde
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie ze hier wel eens voorbij komen, onder deze post van jou( poest 286) gelijk al een![]()
![]()
Ja en ook leerzaam heb ik gemerkt. Prima vermaak iig.quote:
Dat is wat minder om in de ochtend te horen. Althans, dat is mijn mening, ieder zijn ding natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn overbuurman vanmorgen ook, zit je lekker op het bankje buiten hoor je de kreten van de buurman![]()
Volgens mij sloeg hij de hand aan zichzelf onder de douche
Ja, ik had het liever ook niet gehoord, maar hun doucheraam stond openquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is wat minder om in de ochtend te horen. Althans, dat is mijn mening, ieder zijn ding natuurlijk.
Arme jij. En dat was dan toch ook al een soort van vreemde vogel.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik had het liever ook niet gehoord, maar hun doucheraam stond openen ik zat buiten
Ik heb ( en meer in de wijk hier) mot met die vent, tis een )(@&(*$@($ (ik hou het netjes)quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Arme jij. En dat was dan toch ook al een soort van vreemde vogel.
Oh, dat is helemaal klote dan.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ( en meer in de wijk hier) mot met die vent, tis een )(@&(*$@($ (ik hou het netjes)
Het is een hele rare vogel
Zeker weten.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja en ook leerzaam heb ik gemerkt. Prima vermaak iig.
Tja, als je alleen bent...quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn overbuurman vanmorgen ook, zit je lekker op het bankje buiten hoor je de kreten van de buurman![]()
Volgens mij sloeg hij de hand aan zichzelf onder de douche
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |