Ieder zijn favo dier uiteraard. Konijnen zijn schattig.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben altijd dol geweest op konijnen
Kreeg ooit tijdens een date te horen dat het niet mannelijk was
En andersom ook.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Iedere man heeft wel iets "vrouwelijks" in zich
Nee toch, volgens mij was ie met alles gestopt, ga ik dan maar vanuit.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij zegt alleen geen bier he?Misschien zijn er wel 1000 flessen wodka achter zijn huig verdwenen
Klopt en herkenbaar, toen ik deze vogels kreeg/opving, had ik nog een bejaarde kat, die dacht oh leuk, daar ga ik op af, hij heeft 1 poging gedaan maar kwam erachter dat dat niet meer zo makkelijk ging.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het blijven roofdieren![]()
Al zijn die van mij inmiddels zo hoogbejaard dat er een vogeltje naast hen kan landen en ze doen alsnog niks
Ik was niet serieusquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee toch, volgens mij was ie met alles gestopt, ga ik dan maar vanuit.![]()
Lijkt mij dat alle alcohol dan niet meer goed is voor je.
Thanks, ben er ook blij meequote:Op donderdag 25 juni 2026 22:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en herkenbaar, toen ik deze vogels kreeg/opving, had ik nog een bejaarde kat, die dacht oh leuk, daar ga ik op af, hij heeft 1 poging gedaan maar kwam erachter dat dat niet meer zo makkelijk ging.
Geniet flink van je hoogbejaarde katten.
1000 wodka flessen geloof ik eerderquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij zegt alleen geen bier he?Misschien zijn er wel 1000 flessen wodka achter zijn huig verdwenen
quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks, ben er ook blij meeNu wel extra opletten met die hitte
Ja stronteigenwijsquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Goed in de gaten houden, meer kun je niet doen nu. Katten zijn eigenwijs.
Gewoon overal warm, was hier vandaag 32 graden binnen, nu 30.quote:
@mailyquote:
17 graden hier nu.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gewoon overal warm, was hier vandaag 32 graden binnen, nu 30.
quote:
So hell IS freezing over?quote:
quote:
quote:
Zo erg is Friesland toch ook weer niet om het de hel te noemen.quote:
WTF, bofferd.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
https://i.gyazo.com/47c870f6e270ae490d84b81f31d32eb1.png
Ja, zeg ik tochquote:
Hier ook zoietsquote:
Genietsje Ouwe Seun.quote:
Bestaat al minimaal 30 jaar.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik moest vorig jaar voor iemand zo'n ding in een brievenbus doen, heb diegene uiteraard voor boomer uitgemaakt en verteld dat het digitaal veel makkelijker is, maar ja, iets met nieuwe technologie niet vertrouwen.
Zo kijkt mijn parkiet naar katten.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:34 schreef ChocoFan het volgende:
Dus die kat is een goede oplossing voor mijn aaibehoefte alleen worden mijn vogels loco als ie binnen komt en de kat denkt dan, oh ja, vogels![]()
Je mag anders mijn handtasje ook wel lenen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga zo door en je krijgt klappen met mijn handtasje ja
Het tocht hier goed doorquote:
Duckaanquote:
Oma Nijn heeft deze:quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je mag anders mijn handtasje ook wel lenen.
Hier ook flink de ramen open.quote:
What the kwaak.quote:
Zou zomaar kunnen, diegene wilde er iig niet aan. Wel hard gelachen toen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bestaat al minimaal 30 jaar.
Wel een beetje zwaar om mee rond te lopen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oma Nijn heeft deze:
[ afbeelding ]
Chicken, banana, chicken, banana, chicken, bananaquote:
Heb ik ook wel eens last van.quote:
Sta je er op dan ?quote:
Morgen optijd weer dicht.quote:
quote:
Zoiets.quote:
Dat zag ik deze ochtend ook idd.. Dat gaat heel rap.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:37 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Morgen optijd weer dicht.
Het loopt snel op morgenochtend.
Soms heb je datquote:
Tochtig weer.quote:
Halverwege de ochtend al tropisch in Nederland.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zag ik deze ochtend ook idd.. Dat gaat heel rap.
quote:
Ik ga het nog niet eens proberen, slapen, wel zo op bed liggen in zeester houding met de ventilator aan en youtubjes kijken op mijn telefoon.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:38 schreef mschol het volgende:
hier waait het ook best goed door gelukkig
kan alleen nog niet echt slapen
Zeester houding?quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ga het nog niet eens proberen, slapen, wel zo op bed liggen in zeester houding met de ventilator aan en youtubjes kijken op mijn telefoon.
Succes met in slaap vallen iig. Ook voor de anderen hiero.
ik moet wel, morgen vroeg op voor mij doenquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ga het nog niet eens proberen, slapen, wel zo op bed liggen in zeester houding met de ventilator aan en youtubjes kijken op mijn telefoon.
Zeester ze.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet je dat niet. Dacht dat de meeste mensen wel wisten wat dat betekende.quote:
Ook wel een passieve houding tijdens sex genoend.quote:
Ben blij dat mijn baas vanavond belde om te zeggen dat er morgen niet bezorgd hoeft te worden en dat we maandag weer op werk worden verwachtquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:39 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Halverwege de ochtend al tropisch in Nederland.
Oeh dan is het helemaal vervelend dat slapen niet lukt.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet wel, morgen vroeg op voor mij doen
quote:
Als het gespeeld gaat worden ,... Maar Zweden Japan is interressanter .. sws vanuit bed bed de ventilator aanquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:43 schreef RedShoe het volgende:
Gaan er nog mensen voetbal kijken.
Ik twijfel nog
Ik heb nog geen idee. Ligt eraan of ik in slaap val voor die tijd.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:43 schreef RedShoe het volgende:
Gaan er nog mensen voetbal kijken.
Ik twijfel nog
Duidelijkquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet je dat niet. Dacht dat de meeste mensen wel wisten wat dat betekende.
Met armen en benen wijd liggen op bed, als een zeester.
Nou zeg, zo, nu nog niet, bijna weg hoor.quote:
Nou ja zeg, wat heeft dat dan met een zeester te maken?quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook wel een passieve houding tijdens sex genoend.
Noodweer was al geweest toch.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het gespeeld gaat worden ,... Maar Zweden Japan is interressanter .. sws vanuit bed bed de ventilator aan
Alvast gefeliciteerdquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik behoor nu bijna 7 jaar tot deze sc, (ben morgen jarig) en begon me af te vragen of het niet eens tijd werd om eens buiten DTS te kijken.
VI zit morgen ochtend om 07:00 nog in de studioquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Noodweer was al geweest toch.
Of komt er nog meer?
Jij bent toch goed met het weerquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Of komt er nog meer?
Dus je hebt iets nieuws geleerd nu net, ik vind dat altijd leuk als ik weer iets nieuws leer, ook al is het soms totale onzin, nooit te oud om te leren.quote:
Om te melden dat je morgen jarig bentquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik behoor nu bijna 7 jaar tot deze sc, (ben morgen jarig) en begon me af te vragen of het niet eens tijd werd om eens buiten DTS te kijken.
Meh, met het buiten m'n comfortzone treden heb ik het wel gehad geloof ik.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerden af en toe ergens anders kletsen is niets mis mee, buiten je comfortzone gaan kan soms leuk zijn. Ik probeer het ook wel eens.
Ik wil het niet, dat noodweer, ook al zit het er dik in met deze temperaturen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Of komt er nog meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |