Nope ook nietquote:
4 april?quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope ook niet
Hoe is het met je vader, trekt hij het een beetje met deze warmte?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik opende fok, zag jou s laatste met post 297, dus zo moeilijk was het niet om te sluiten en openen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo, wel jammer zat er de hele tijd op te wachten en toen het moment daar was, was ik er net niet.
Zag later ook dat je aan het hunten was om de TT te kunnen pakken
quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
4 april?
Ja hij kan best goed tegen de hitte. Wel drinkt hij altijd al weinig en laatste tijd helemaal weinig. Ook als ik er dan ben en hem steeds aanspoor om te drinken, dan wil hij dat niet. Maar hij heeft wel een geluk dat hij iig goed tegen de hitte kan.Wel fijn dat hij er tegen kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Zo easy als je half FOK! op Facebook hebtquote:
Het jaar ervoor alweer, 2024.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:48 schreef DJMO het volgende:
Oh en @:tot is op 31 december jarig. Dat weet ik toevallig omdat mijn nichtje op dezelfde dag jarig is (en hij het verleden jaar, of inmiddels al weer het jaar ervoor?) zijn verjaardag vierde op de dag dat mijn zoon jarig is.
Ja ik bedenk me net pas dat ik afgelopen jaar in opname zat.quote:
Had er niet opgelet poste snel wat en ging even iets doenquote:Op donderdag 25 juni 2026 10:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik opende fok, zag jou s laatste met post 297, dus zo moeilijk was het niet om te sluiten en openen.
Dan haal je het toch weg mevrouw de modquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:01 schreef Fogel het volgende:
Boterham met kaas, even wachten en het is automagisch een tosti geworden
Ne hoor, ik haal niet zo maar een post weg natuurlijkquote:Op donderdag 25 juni 2026 10:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan haal je het toch weg mevrouw de mod
Eeuwig zondequote:Op donderdag 25 juni 2026 11:06 schreef Fogel het volgende:
Klacht van de dag, zelfs al is die van gister. Ze hadden geen Champagne maar witte wijn bij de vernissage gister. Boe!
Knuffelquote:Op donderdag 25 juni 2026 10:56 schreef DJMO het volgende:
De datum 6 juli zal ik ook m'n leven niet meer vergeten. De dag dat pleegvader jarig is, en de sterfdag van Jayden. Voor mij een bijzondere scheidslijn tussen het leven en de dood.
Het kan blijkbaar wel, maar mee eens, het zou niet moeten mogenquote:
Je moet maar zo denken dat je niet de enige bent die dat doen moet. Daarbij heb je nog airco ook dan zet jem gewoon op een koudere tempquote:Op donderdag 25 juni 2026 11:00 schreef DJMO het volgende:
Even terug naar de realiteit. We zouden vandaag tussen de middag warm gaan eten, maar het is hier inmiddels al 30 graden. Binnen met de airco weliswaar 20, maar ik zie er tegenop om in de keuken te gaan staan
De fooi niet gegeven dusquote:Op donderdag 25 juni 2026 11:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het kan blijkbaar wel, maar mee eens, het zou niet moeten mogen
Het was gratis, dus geen fooiquote:
Mjah,, het is wel een agv gegeven, dus ik zou er begrip voor hebben als je het weg edit hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ne hoor, ik haal niet zo maar een post weg natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mjah,, het is wel een agv gegeven, dus ik zou er begrip voor hebben als je het weg edit hoor.
Ik wacht even tot 12 uur, tot ik m'n medicatie kan innemen, en dan zet ik de pannen op de inductie plaat. Gelukkig is het een snelle maaltijd, spaghetti, en alle groenten voorgesneden, dus kan met kwartiertje klaar zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken dat je niet de enige bent die dat doen moet. Daarbij heb je nog airco ook dan zet jem gewoon op een koudere temp
O dan, ik was als ik jou was al lang thuis geweest, de hele dag in zo caravan zitten is drie keer niets voor mijquote:Op donderdag 25 juni 2026 11:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik wacht even tot 12 uur, tot ik m'n medicatie kan innemen, en dan zet ik de pannen op de inductie plaat. Gelukkig is het een snelle maaltijd, spaghetti, en alle groenten voorgesneden, dus kan met kwartiertje klaar zijn.
Wij zitten gewoon buiten hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan, ik was als ik jou was al lang thuis geweest, de hele dag in zo caravan zitten is drie keer niets voor mij
Normaal kan je gezellig buiten zitten, is nu ook niet te doen
Ja, voordeel van thuiskantoor.quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:45 schreef Dotteke het volgende:
en dat allemaal onder het werk? ( dat koken)
Ja dat is wel handig, je kan veel voor jezelf doen niemand die het zietquote:
En anders zien ze het maar wel. Als ik mijn werk maar doe.quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is wel handig, je kan veel voor jezelf doen niemand die het ziet
Twee blikken, met cherrytomaat.quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:00 schreef Dotteke het volgende:
Dat komt ook wel goed denk ik
Maar wat maak jij snel soep, heb je een blik opengetrokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |