Dat is niet heel raar gezien dat dit land veroverd is door hem begin dit jaar, toch?quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:07 schreef PurifieR het volgende:
Simpele zielen hier die zelfs hier Trump bij weten te slepen
Oh? Heb ik de invasie gemist dan? Lopen daar overal Amerikaanse soldaten rond?quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is niet heel raar gezien dat dit land veroverd is door hem begin dit jaar, toch?
Hij zegt zelf dat ze de boel daar hebben overgenomen in een uur. Mag hopen dat ze dan ook komen helpen in een uur.quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:00 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Oh? Heb ik de invasie gemist dan? Lopen daar overal Amerikaanse soldaten rond?
Gaat oplopen naar duizenden sowieso, als je al die flats ziet die als een kaartenhuis in elkaar liggen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:30 schreef heywoodu het volgende:
Rodriguez heeft inmiddels 164 doden bevestigd.
Jezus. Wat een ramp.quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:30 schreef heywoodu het volgende:
Rodriguez heeft inmiddels 164 doden bevestigd.
oja daar lijkt het idd op!quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jemig, deze is wel heel surrealistisch.
Net als die horrorgames waar je steeds dezelfde gang doorloopt maar elke keer word het iets erger.
Wat verschrikkelijk en doodeng moet zo iets zijn.
Ja, zijn inmiddels onderweg.quote:Op donderdag 25 juni 2026 05:35 schreef Maanvis het volgende:
Is dit groot genoeg dat ook de USAR teams uit Nederland zullen gaan assisteren?
(www.usar.nl)
Blijkbaar is de plek waar ze aan het filmen waren veilig… hoe konden ze anders de beelden delen?quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:56 schreef over_hedge het volgende:
Mensen die gaan staan te filmen ipv zichzelf naar veiligheid brengen blijf ik me toch elke keer weer over verbazen
okee cool!!!quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Blijkbaar is de plek waar ze aan het filmen waren veilig… hoe konden ze anders de beelden delen?
Nou lijken mij die filmpjes bijvoorbeeld uit dat vliegveld totaal niet veilig maar hebben deze mensen gewoon geluk gehad dat ze niet door vallend puin getroffen zijn ..quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Blijkbaar is de plek waar ze aan het filmen waren veilig… hoe konden ze anders de beelden delen?
Ik denk ook niet dat je echt rationeel nadenkt als je er middenin zit...quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:59 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nou lijken mij die filmpjes bijvoorbeeld uit dat vliegveld totaal niet veilig maar hebben deze mensen gewoon geluk gehad dat ze niet door vallend puin getroffen zijn ..
https://www.usar.nl/het-team/reddingshonden-stellen-zich-voor/quote:
Denk dat je buiten idd het veiligst bent, uit de buurt van (hoge) bebouwing.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:40 schreef FlippingCoin het volgende:
Alsof ze daar nog niet genoeg ellende hebben! Heel erg.
Wat zou je het best kunnen doen bij een aardbeving? Mijn boerenverstand zou zeggen naar buiten rennen weg van bebouwing, en ook zo ver mogelijk weg van de kust?
Telefoonnetwerk zal ook wel overbezet zijn als het werkt.quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zie weinig nieuwe beelden van vanochtend daar nog. Zou de stroom ook uitgevallen zijn nu?
Hele lading van toen het net gebeurde en daarna helemaal niks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |