Is nog best complex. De frequentie van de schokken kan ook bepalend zijn op welke hoogte veel schade is.quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeker, maar ik weet niet hoe dat werkt met aardbevingen en flats en of het dan opvallend is dat hoe lager je komt hoe meer schade er is.
Mijn gevoel zou juist zeggen dat het volstrekt logisch is. Bovenin kan zwiepen, onderin staat veel vaster.
Daarom mijn vraag.
Ik denk dat ze onder sneller breken omdat ze daar minder speling hebben.quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Is nog best complex. De frequentie van de schokken kan ook bepalend zijn op welke hoogte veel schade is.
Maar onderin een gebouw zit natuurlijk veel meer spanning op alles. Daardoor zullen muren sneller buigen/breken dan bovenin denk ik.
Klopt maar dat betekend ook idd dat er aan de onderkant meer krachten werken op de muren.quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat ze onder sneller breken omdat ze daar minder speling hebben.
Al eens 20 hoog gestaan in een flat tijdens een storm?
Dat beweegt heel wat meer dan de onderste regionen.
Jemig, deze is wel heel surrealistisch.quote:Op donderdag 25 juni 2026 06:09 schreef Maanvis het volgende:
[ x ]
man loopt van trap af in een flatgebouw, om naar buiten te komen
opvallend hoe de schade in het trappenhuis steeds erger wordt naar mate ie dichter bij de begane grond komt
En mensen die alles kwijt zijn omdat hun huis kapot of onbewoonbaar is. Venezuela was al geen welvarend land..quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:18 schreef DobbyDobby het volgende:
De tering. Wat een schade joh. Beniuwd hoeveel doden hier uiteindelijk vallen.
Nee fucking sneu voorr de normale burgers daar. Wat een zooi.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
En mensen die alles kwijt zijn omdat hun huis kapot of onbewoonbaar is. Venezuela was al geen welvarend land..
En wat dacht je van de hoeveelheid economische schade ook nog.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:27 schreef vosss het volgende:
Dat dodental gaat wel oplopen en fors ook.
Op 42 seconden rijdt 'ie langs dit hotel, dat is alvast helemaal weg. Een stukje terug zie je ook dat flatgebouw wat blijkbaar al half doormidden ontworpen is, maar gelukkig nog wel staat. Vooral alle lagere gebouwen daar zijn nagenoeg allemaal weg zo te zienquote:
Gelukkig zijn ze nu onderdeel van de VS, en dat land heeft een spotless record als het gaat om het verlenen van hulp na rampen in eigen gebieden *kuch* Puerto Rico *kuch*.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:28 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
En wat dacht je van de hoeveelheid economische schade ook nog.
Die hebben echt heel veel hulp nodig.
Dat kan bijna niet anders als je de schade zietquote:Op donderdag 25 juni 2026 10:27 schreef vosss het volgende:
Dat dodental gaat wel oplopen en fors ook.
Misschien gaat de Venezolaanse regering van hun grote vriend de VS nu wel wat geld krijgen van de 500.000 vaten olie per dag die ze meer uitvoeren..quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze nu onderdeel van de VS, en dat land heeft een spotless record als het gaat om het verlenen van hulp na rampen in eigen gebieden *kuch* Puerto Rico *kuch*.
https://x.com/SecRubio/status/2070017868683727039quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze nu onderdeel van de VS, en dat land heeft een spotless record als het gaat om het verlenen van hulp na rampen in eigen gebieden *kuch* Puerto Rico *kuch*.
Een regering die liegt en bedriegt moet de wereld na 1 tweet van rubio nu opeens wel geloven.quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:26 schreef PurifieR het volgende:
[..]
https://x.com/SecRubio/status/2070017868683727039
Maar je hebt je stinkende onderbuik weer even lekker mogen legen.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:35 schreef Basp1 het volgende:
Gelukkig mag jij je doorzichtige Amerikaanse propaganda leugens hier ook verspreiden .
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |