Dat is wel heel erg warm voor binnen, je vind dan ook nergens geen afkoeling meer.quote:Op donderdag 25 juni 2026 07:38 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Het is hier erg warm in de oude boerderij en dan woon ik ook nog eens boven onder schuine daken. Gister was het op warmst 31,7 graden hier binnen![]()
ik kan er wel goed tegen, maar ik zweet wel heel veel nu, zal ook wel met medicatie te maken hebben. Maar niet klagen![]()
Hoe gaat het bij jou?
quote:Op donderdag 25 juni 2026 07:39 schreef _UserName_ het volgende:
Gister 35.7 gehad buiten aldus de lokale weerboer
Ja ik blijf nu tot zondag bij mijn moeder en zij heeft het wel lekker in huisquote:Op donderdag 25 juni 2026 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg warm voor binnen, je vind dan ook nergens geen afkoeling meer.
We moeten het er nog een paar dagen mee doen helaas
Ik heb het ook te warm hoor kan contant wat droogs aan trekken
Als ik maar stil bij de ventilators blijf zitten gaat het nog redelijk
Ja dat drinken is wel een dingetje, moet er echt aan denken.quote:Op donderdag 25 juni 2026 07:42 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja ik blijf nu tot zondag bij mijn moeder en zij heeft het wel lekker in huis![]()
Ja snap dat je het ook warm hebten goed drinken ook
Lastig is dat he! gewoon altijd iets bij je neer zetten denk ik met deze dagenquote:Op donderdag 25 juni 2026 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat drinken is wel een dingetje, moet er echt aan denken.
Lekker dat je bij je moeder kan blijven, als het nu al zo warm is dan wordt het nog wat de komende dagen
Ik overdrijf, sorry. Was 35.6quote:
Staat wel wat bij mij, maar vergeet het gewoonquote:Op donderdag 25 juni 2026 07:48 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Lastig is dat he! gewoon altijd iets bij je neer zetten denk ik met deze dagen
Ja het gaat nog wel warmer worden hier pff
Niet handig Dotquote:Op donderdag 25 juni 2026 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat wel wat bij mij, maar vergeet het gewoon![]()
Heb wel cup a soep gehaald voor extra zout
De as droogt denk ik zonder droger nog sneller momenteel lolquote:
Ja, helaas moet er gewerkt worden. Buiten zitten met de laptop is niet te doen.quote:
Bolken zal je bedoelen, noem je dat ook al werkenquote:Op donderdag 25 juni 2026 08:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, helaas moet er gewerkt worden. Buiten zitten met de laptop is niet te doen.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bolken zal je bedoelen, noem je dat ook al werken
Is er geen chatfunctie op de site waar je je vragen kunt stellen?quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:40 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb zo raar iets, sommige instantie kunnen mij niet meer mailen krijgen te horen dat mijn email niet meer bestaat.
Dit is gekomen een paar maanden geleden toen die storing bij ZIggo was
Bel je ze is de wachttijd rete lang en als je dan aan de beurt bent is de verbinding verbroken ppfff
De chat met een bot die niet begrijpt wat je zegt en dan zeg je het anders krijg je het zelfde antwoordquote:Op donderdag 25 juni 2026 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is er geen chatfunctie op de site waar je je vragen kunt stellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |