Nou daar ben ik nog niet zo zeker van.. zon heeft vanaf 12u tot 21u vol op gestaan. Maar om te koelen moet het buiten 2 graden kouder zijnquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is niet te doen he en ramen open heeft geen zin het is buiten warmer dan binnen
Het is nu 29 graden buiten, binnen is het 24.9 nu beneden, ik ga nu niets overzetten dus heeft geen zin.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nou daar ben ik nog niet zo zeker van.. zon heeft vanaf 12u tot 21u vol op gestaan. Maar om te koelen moet het buiten 2 graden kouder zijn
quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:19 schreef Xylar het volgende:
Heel de week rond de 30 graden
Fijn dat ik van mijn werk eerder mag beginnen. Normaal 8 tot half 6 (ik werk 4 keer 9), en nu van half 7 tot 16 uur
Heb wel een wijntje op (hele lekkere rose die ik pas heb ontdekt), en beeldscherm heb ik altijd aan in bed. Gaat ook niet veranderenquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:14 schreef Dotteke het volgende:
Lees net een slaapadvies van een neuroloog
Je moet al tegen 21;30 uur een versnelling terug doen, geen koffie en alcohol meer drinken in de tweede helft van de avond, ook geen beeldscherm gebruiken of intensieve gesprekken voeren Opslomen noemt ze dat je lijf moet begrijpen dat het tijd is om te ontspannen Je lijf gaat dan melatonine aanmaken
Welke rosequote:Op woensdag 24 juni 2026 22:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb wel een wijntje op (hele lekkere rose die ik pas heb ontdekt), en beeldscherm heb ik altijd aan in bed. Gaat ook niet veranderen
Ik wil ook Jurist zijn.quote:
Tiempo & Tierra, zoet, aardbei en bloemensmaak. Heerlijk fruitig fris.quote:
Lolquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:24 schreef hemarookworst het volgende:
Net wat minipuntjes doorgespoeld helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |