Matig op Carapaz, Baudin en Healy na.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:22 schreef Mykonos het volgende:
EF is er vroeg bij dit jaar.
Asgreen
Baudin
Carapaz
Healy
Steinhauser
Valgren
Walker
Quinn
Ik heb wel het idee dat zowel McNulty als Grossschartner echt in grootse vorm zijn. En voor Politt kan denk ik hetzelfde worden gezegd. Wellens en Vermeersch kan ik moeilijk inschatten maar zijn volgens mij altijd goed. Del Toro is denk ik beter dan Almeida of Ayuso. Over Yates twijfel ik een beetje. Die is natuurlijk op zijn retour.quote:Op maandag 29 juni 2026 16:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee. Ze hebben weleens sterkere ploegen afgeleverd
Waarom is Groves nog afgevallen? Ik meende dat die bij de vijf geselecteeerrde renners vooraf zat.quote:Op maandag 29 juni 2026 18:54 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Alpecin-Premier Tech:
Ramses DEBRUYNE
Silvan DILLIER
Tim MARSMAN
Jasper PHILIPSEN
Edward PLANCKAERT
Jonas RICKAERT
Mathieu VAN DER POEL
Emiel VERSTRYNGE
Heb je Groves zien rijden de afgelopen tijd? DNF in de Giro, daarna terug in Zwitserland waar ie het peloton amper kon volgen en na 3 dagen ook weer moest afstappen. Dat lijkt me niet bepaald de basis om een Tour te rijden.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:41 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Waarom is Groves nog afgevallen? Ik meende dat die bij de vijf geselecteeerrde renners vooraf zat.
Komt vanuit Daniel Benson. Die meldde gisteren dit:quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Voor Ineos valt het me op dat CRod ineens van de startlijst van PCS verdwenen is, dat kan een veeg teken zijn. Zelf hebben ze nog niets naar buiten gebracht vgm. Q36.5 ook niet.
Was Eenkhoorn voorzien, ja? Die had ik nog nergens voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:13 schreef DecoAoreste het volgende:
Soudal Quick-Step (WT)
-PARET-PEINTRE Valentin
-MERLIER Tim
-EENKHOORN Pascal
-STUYVEN Jasper
-VAN BAARLE Dylan
-VAN LERBERGHE Bert
-VAN WILDER Ilan
-VERVAEKE Louis
Geen Landa, pijnlijk. Verder geen verrassingen, geen klassementsman en vol voor groen met Merlier en de bollen met Paret-Peintre.
Movistar Team (WT)
-UIJTDEBROEKS Cian
-GARCÍA PIERNA Raúl
-CASTRILLO Pablo
-RUBIO Einer
-ROMO Javier
-OLIVEIRA Nelson
-CEPEDA Jefferson Alveiro
-HESSMANN Michel
Aardig ploegje wel, niet zoals in de hoogtijdagen maar wel wat klimmers die mooie ereplaatsen kunnen halen.
Nee die is dus in de plaats van Landa gekomen, dat is de enige verrassing.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:37 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Was Eenkhoorn voorzien, ja? Die had ik nog nergens voorbij zien komen.
Niet per se. Laatste plek ging tussen Eenkhoorn en Vervaeke. Omdat Landa wegviel, hoefden ze geen keuze te maken.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nee die is dus in de plaats van Landa gekomen, dat is de enige verrassing.
Bij Ineos misschien of Tarling 100% fit is.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:38 schreef Chiappucci het volgende:
Waar wachten ze op bij Ineos en Pinarello-Q36.5?
Deze selectie is inmiddels bevestigd.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Komt vanuit Daniel Benson. Die meldde gisteren dit:
[ x ]
De fitheid van Pidcock misschien?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:38 schreef Chiappucci het volgende:
Waar wachten ze op bij Ineos en Pinarello-Q36.5?
Waarom zou dat een probleem zijn? Volgens mij zijn er geen aanleidingen om dat te denken. Ze hebben gisteren de nieuwe trui bekendgemaakt, dus misschien gewoon de ploeg een dag later.quote:
Hij was ziek na z'n hoogtestage, maar dat zal nu ongetwijfeld geen probleem meer zijn inderdaad.quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Waarom zou dat een probleem zijn? Volgens mij zijn er geen aanleidingen om dat te denken. Ze hebben gisteren de nieuwe trui bekendgemaakt, dus misschien gewoon de ploeg een dag later.
Twee ritzeges zou mooi zijn. Kooij 1 en Mathieu 1 bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:37 schreef franklop het volgende:
Update
16/17 Nederlanders, dat is voor het eerst sinds 2015 (toen 20) dat het er zoveel zijn..
Bevestigd (16);
Huub Artz
Tim van Dijke
Mike Teunissen
Rick Pluimers
Arvid de Kleijn
Alex Molenaar
Frank van den Broek
Julius van den Berg
Frits Biesterbos
Olav Kooij
Daan Hoole
Cees Bol
Tim Marsman
Mathieu van der Poel
Pascal Eenkhoorn
Dylan van Baarle
Wel op voorlopige lijst, nog niet bevestigd (1)
Thymen Arensman
En Thymen 1!quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Twee ritzeges zou mooi zijn. Kooij 1 en Mathieu 1 bijvoorbeeld.
Red Bull en Visma ook niet kansloos, die zet ik op dezelfde lijn als UAE met dan Ineos daar nog bovenquote:Op woensdag 1 juli 2026 12:14 schreef TAmaru het volgende:
INEOS wel een hele serieuze selectie met het oog op de TTT. M.i. gaat het tussen INEOS en UAE voor de winst.
Op het WK in Doha zat er eentje in de kopgroep, toch?quote:Op donderdag 2 juli 2026 19:21 schreef TLC het volgende:
Zijn er ook Marrokaanse wielrenners eigenlijk of kunnen ze dat net nog niet
Wel benieuwd wie bij Ineos naar de finish moet gaan sprinten? Vauquelin? Die lijkt niet echt in topvorm Zie Ineos zo nog 10 seconden verliezen t.o.v. Del Toro - Pogacar.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Red Bull en Visma ook niet kansloos, die zet ik op dezelfde lijn als UAE met dan Ineos daar nog boven
In ieder geval wel wat spanning voor het 1e geel
Anass Ait El Abdia! Heeft zelfs nog voor UAE gereden.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Op het WK in Doha zat er eentje in de kopgroep, toch?
Arensman lijkt me. Beste tijdrijderquote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wel benieuwd wie bij Ineos naar de finish moet gaan sprinten? Vauquelin? Die lijkt niet echt in topvorm Zie Ineos zo nog 10 seconden verliezen t.o.v. Del Toro - Pogacar.
Ja, maar niet het type om nog even 800 meter 8% omhoog te rammen denk ik.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Arensman lijkt me. Beste tijdrijder
Arensman is inderdaad absoluut geen puncher. Hij wint alleen lange tijdritten en zware bergetappes.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 11:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, maar niet het type om nog even 800 meter 8% omhoog te rammen denk ik.
Dat klopt wel, maar wie zou dan als eerste over de streep komen van Ineos?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Arensman is inderdaad absoluut geen puncher. Hij wint alleen lange tijdritten en zware bergetappes.
Zou stiekem natuurlijk geniaal zijn als hij de gele trui zou pakken maar ik maak me geen illusies.
Moet die er wel aan blijven hangen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 15:43 schreef Funzel het volgende:
Vauqelin, daar zorgen die Fransen wel voor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |