Dat is dan best VOF de kut!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die apparaten hebben best vaak storing, en moet je weer naar het apparaat bij een andere afdeling, een verdieping hoger of lager (en die dus extra snel leeg raakt).
Daar was de Geneefse conventie toch voor opgesteld, dat dat nooit meer zou mogen gebeuren?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
We hebben weleens zonder koffie gezeten.
Tsja. Ik vond er wat van.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar was de Geneefse conventie toch voor opgesteld, dat dat nooit meer zou mogen gebeuren?
Lolquote:
Uit gebbqt.quote:
Lekker. Hier geen voetbal kijken. Duik zo mijn bed in. Zie er tegen op om naar boven te gaan zo warm daarquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:31 schreef Xylar het volgende:
[..]
Vandaag hadden we hamburgers
Nu engeland kijken
Ja half Engels, half Nederlands, dus hoop dat Engeland wint.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker. Hier geen voetbal kijken. Duik zo mijn bed in. Zie er tegen op om naar boven te gaan zo warm daar
Is het raar dat ik ook met hoge temperaturen goed kan slapen?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:34 schreef Xylar het volgende:
[..]
Ja half Engels, half Nederlands, dus hoop dat Engeland wint.
Ja ik heb airco dus ik slaap.heerlijk
Nee hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:42 schreef Masberum het volgende:
[..]
Is het raar dat ik ook met hoge temperaturen goed kan slapen?
dronken betje en bij frankrijk eingeslapenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had je gemist afgelopen nacht
Ga je Columbia - Congo 4.00 kijken?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
dronken betje en bij frankrijk eingeslapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |