Lekker toch.quote:
De vloerverwarming staat op 22 graden hierquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb net 1,5 uur liggen pitten. Deze warmte put zo uit. Vannacht 19 gr en dan de komende paar nachten overdag tegen de 40 en in de nacht niet koeler dan 22 graden zelf een nacht 23
Yup, maar ze mogen het lekker bekijkenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Herkenbaar, ze proberen hun probleem graag die van een ander te maken. Andermans spoed is hun spoed, niet de jouwe en is meestal een verkeerd en te krap plannen aan hun kant.
Kijk, en zo hoort het.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Yup, maar ze mogen het lekker bekijken![]()
Ik ga over twee weken rum drinken onder een palmboom en chillen.
Zo warm heb ik net in de winter hooguit 18/19 gr het liefst 17quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
De vloerverwarming staat op 22 graden hier
[..]
Ik mis nog een gezegende bij er bij.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:26 schreef drakin het volgende:
Of je vindt koekenpan pakken - olie erin en kip bakken een ritueel
Kip piri piri![]()
Nu wil ik nog een salade erbij maar heb alleen nog tomaat vers
Je laatste meeting zo eindigen dus:quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
De vloerverwarming staat op 22 graden hier
[..]
Gewoon iedere meeting zo eindigenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je laatste meeting zo eindigen dus:
[ afbeelding ]
De nette legalese versie hiervan:quote:
Bij menige meeting denk ik naderhand: wat is er eigenlijk besproken? Had het toegevoegde waarde?quote:
"Had ik de koffiejuffrouw niet tijdens het doornemen van de notulen genadeloos hard door kunnen nemen?"quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij menige meeting denk ik naderhand: wat is er eigenlijk besproken? Had het toegevoegde waarde?
Meestal weet ik het een uur later niet meer.
Scheelt weer; dan kan ze niet alles stil legen als ze het zou willen!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Die hebben we niet, koffiejuffrouwen. We moeten altijd zelf ons bakkie pleur uit de automaat halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |