Owja, da's waar. Daar had ik even niet aan gedacht.quote:Op woensdag 24 juni 2026 06:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan heb ik een kind rondkruipen die dat wel lekker denkt te vinden, net als met het kattengrind overigens
Daarom heb ik ook een hekje tussen de trap en de gangmuur, waar de kattenbakken en het voer staat. Dan kan Jyske er niet bijquote:Op woensdag 24 juni 2026 06:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Owja, da's waar. Daar had ik even niet aan gedacht.
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie.quote:
Dan leg je een plank op het aanrecht met voerquote:Op woensdag 24 juni 2026 06:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan heb ik een kind rondkruipen die dat wel lekker denkt te vinden, net als met het kattengrind overigens
quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2026 06:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie.
Sorry. Goedemorgen!!!!
daar heb ik al een waterbakje staan, wil zelf ook wat werkruimte overhouden. Hoewel, als ik het aanrecht ga verlengen kan ik er altijd nog een gat in maken waar een voetbakje zo in kan vallenquote:Op woensdag 24 juni 2026 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan leg je een plank op het aanrecht met voer
Nee, geen katten op het aanrechtquote:Op woensdag 24 juni 2026 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan leg je een plank op het aanrecht met voer
tijdens het bereiden van eten moeten ze weg van mij idd, maar verder mogen ze er wel op.quote:Op woensdag 24 juni 2026 06:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, geen katten op het aanrecht
Geef haar een dikke knuffel van mijquote:Op woensdag 24 juni 2026 07:04 schreef _UserName_ het volgende:
Zo, de boel even geswifferd en gedweild, alles klaar voor de Jyskebolk
Doe ik!quote:Op woensdag 24 juni 2026 07:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Geef haar een dikke knuffel van mij
AL is het alleen voor de nacht hequote:Op woensdag 24 juni 2026 06:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
daar heb ik al een waterbakje staan, wil zelf ook wat werkruimte overhouden. Hoewel, als ik het aanrecht ga verlengen kan ik er altijd nog een gat in maken waar een voetbakje zo in kan vallen
Ja ik vind het ook vies hoor, als ik nu al zie steeds die haren op het aanrecht van die kat bij de buren.quote:Op woensdag 24 juni 2026 06:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, geen katten op het aanrecht
Story of my life, deed ze al toen ze er nog niet eens wasquote:
Zo jij bent snel klaar met haar eten geven en verschonenquote:Op woensdag 24 juni 2026 07:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Story of my life, deed ze al toen ze er nog niet eens was
Je bent al wakkerquote:
Lekker even in badje buiten, kan nu nog, verder is het vandaag veel binnen zitten vermoed ikquote:Op woensdag 24 juni 2026 07:37 schreef _UserName_ het volgende:
Eerder was het wel 45 minuten idd, maar nu heeft ze enkel luier om, flesje is met 10 minuten leeg
Ja beter zo vroeg mogelijk, had je beter gisteren kunnen doen, was het niet zo warm nogquote:Op woensdag 24 juni 2026 07:39 schreef _UserName_ het volgende:
Wachten tot vrouwlief wakker is en gelijk naar Duitsland
Wil vlees zo vers mogelijk, plus nu kan alles in een keer want breng gelijk de luiers weg, kreeg ook nog een tabakbestelling van mn vader, ga ik zaterdag heen in Zeistquote:Op woensdag 24 juni 2026 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja beter zo vroeg mogelijk, had je beter gisteren kunnen doen, was het niet zo warm nog
Heb vanaf 4 uur raam en deur open gehad, maar een graadje gezakt naar 26 binnen, zal wel 30+ worden ben ik bangquote:Op woensdag 24 juni 2026 07:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, hier ook 21.
De woonkamer is 22.7 °C. Het is al bijna tijd om de ramen te sluiten.
Aan de achterkant zit hier allemaal al dicht, screens naar beneden en aan de binnenkant de plisse gordijnen dichtquote:Op woensdag 24 juni 2026 07:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, hier ook 21.
De woonkamer is 22.7 °C. Het is al bijna tijd om de ramen te sluiten.
Kruip ff onder de tafel tot ze klaar zijn dan.quote:Op woensdag 24 juni 2026 07:51 schreef _UserName_ het volgende:
Ze zijn al weer druk bezig met de sloopkogel
quote:Op woensdag 24 juni 2026 07:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Kruip ff onder de tafel tot ze klaar zijn dan.
En hee peeps!

Ow, ja een tafeltje houdt dat gewicht ook niet allemaal tegen natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2026 07:52 schreef Dotteke het volgende:
Morguh SlingerToT
Heeft Mini nu tropenrooster?
Neuh, ik ontwijken het puin wel, apekooien in de woonkamerquote:Op woensdag 24 juni 2026 07:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, ja een tafeltje houdt dat gewicht ook niet allemaal tegen natuurlijk.
Misschien dan maar ff naar buiten lopen tot ze klaar zijn?
Nee in scholen is vaak geen aircoquote:Op woensdag 24 juni 2026 07:53 schreef ToT het volgende:
[..]Heuj!
Yup!Ja anders is het ook niet te doen.
Gooi gewoon raampje open, net zo makkelijk dan is het verschil qua temperatuur ook niet zo grootquote:Op woensdag 24 juni 2026 08:36 schreef Dotteke het volgende:
Buiten is nu nog wel llekker, maar in de auto heb je toch airco dat scheelt
Dat is niet alleen daarquote:Op woensdag 24 juni 2026 08:47 schreef DJMO het volgende:
Hier heeft het geen zin om te douchen. Na het afdrogen ben je binnen tien minuten weer drijfnat van het zweet
Gedeelde smart is halve smart.quote:
Ja geen bal aan, zal blij zijn als het volgende week isquote:
Ik ook dingen gaan ook allemaal opeens niet door enzo.quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja geen bal aan, zal blij zijn als het volgende week is
Ik ook niet, ook niet om het te kijkenquote:Op woensdag 24 juni 2026 09:39 schreef Fogel het volgende:
Moet er uberhaupt niet aan denken om te moeten voetballen.
Dat dusquote:Op woensdag 24 juni 2026 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, ook niet om het te kijken
O er worden dingen afgelast door de warmte?quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ook dingen gaan ook allemaal opeens niet door enzo.
Jij houdt ook niet van voetbal kijken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |