In de stad zaten om 11 uur alle terrassen al bijna vol. Vooral in de straatjes waar schaduw wasquote:
DIe heb ik ook gehad ,maar weer weggedaan vond het vochtig worden in huis.quote:
Ja het is voor de slaapkamerquote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe heb ik ook gehad ,maar weer weggedaan vond het vochtig worden in huis.
Die moet je vullen met water toch?
Ik maakte hem altijd gelijk schoon, afkoelen en schoonmakenquote:
Ja ik zeg altijd wie kookt (of bakt) hoeft de afwas niet te doen. Daar hoort de bbq ook bijquote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik maakte hem altijd gelijk schoon, afkoelen en schoonmaken
Wie was het 'vergeten' schoon te maken de vorige keer?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja ik zeg altijd wie kookt (of bakt) hoeft de afwas niet te doen. Daar hoort de bbq ook bij
De vrouw want ik bak altijdquote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wie was het 'vergeten' schoon te maken de vorige keer?
Waarom doe je het nu dan wel,quote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja ik zeg altijd wie kookt (of bakt) hoeft de afwas niet te doen. Daar hoort de bbq ook bij
Ik was dus sarcastisch wat de afwas betreft.quote:
A zo,. Ik ken wel stellen die dat zo doen, wie niet kookt doet de afwas dus zo raar vond ik het nietquote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik was dus sarcastisch wat de afwas betreft.
Wat bbq betreft is de uitzondering doorgaans. Die past niet echt in je afwasteiltjequote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo,. Ik ken wel stellen die dat zo doen, wie niet kookt doet de afwas dus zo raar vond ik het niet
Heb hem vaak genoeg schoongemaakt, als je het gelijk doet is het ook niet zo veel werk als dat je het helemaal vast laat koekenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wat bbq betreft is de uitzondering doorgaans. Die past niet echt in je afwasteiltje
Goeie ja, ga ik onthoudenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:40 schreef ToT het volgende:
Als het aangekoekt is, leg ik er altijd handdoeken in die ik inspuit met ontvetter, dan doe ik de koepel er op en laat de zon er een dagje op branden.
O en dat helpt echt?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:40 schreef ToT het volgende:
Als het aangekoekt is, leg ik er altijd handdoeken in die ik inspuit met ontvetter, dan doe ik de koepel er op en laat de zon er een dagje op branden.
Je man je vrouw je vriend, je vriendin, zo raar is at toch niet?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
haha wat een aparte naam voor je vrouw
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:06 schreef DJMO het volgende:
Achterlijke hoeren bewindvoerder
Die stomme hoer heeft de kosten m'n spoedconsult zondag terug betaald aan Rob, maar dat heeft ze van m'n leefgeld rekening gedaan waardoor ik nog maar de helft van m'n vakantie budget over heb. Meteen gemaild dat ze het hersteld want dat zijn onvoorziene omstandigheden die ik niet van m'n vakantiegeld hoef te betalen. Achterlijk wijf.
Zo dan.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:06 schreef DJMO het volgende:
Achterlijke hoeren bewindvoerder
Die stomme hoer heeft de kosten m'n spoedconsult zondag terug betaald aan Rob, maar dat heeft ze van m'n leefgeld rekening gedaan waardoor ik nog maar de helft van m'n vakantie budget over heb. Meteen gemaild dat ze het hersteld want dat zijn onvoorziene omstandigheden die ik niet van m'n vakantiegeld hoef te betalen. Achterlijk wijf.
Ik heb net mijn hulp gebeld en gezegd dat ze maar 2 uur ipv 4 uur hoeft te werkenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:07 schreef drakin het volgende:
Klanten aan het afzeggen, ik doe even zo weinig mogelijk deze week
Frustratie?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan.
Komt vast goed, maar waarom scheld je zo?
Je weet dat het wel weer goed kom, doe rustig aan denk aan je bloeddrukquote:
Als het lukt hulp zo vroeg mogelijk of zo laat mogelijk laten komen en heel veel water geven.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb net mijn hulp gebeld en gezegd dat ze maar 2 uur ipv 4 uur hoeft te werken
Even stof vrij maken beneden en de toilet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |