Klinkt bijzonder frisquote:Op dinsdag 23 juni 2026 00:07 schreef heywoodu het volgende:
Volgens Theo moet het onder de -15 zijn wil er gevoetbald kunnen worden.
Dat lijkt me voor alle drie echt dramatisch. Met als hoogtepunt tot nu toe wel Afellay die ging duiden dat je niet weet hoe lang deze onderbreking duurt: "Misschien duurt het zelfs wel langer."quote:Op dinsdag 23 juni 2026 00:08 schreef TLC het volgende:
Moet zij nu echt de hele tijd kletsen met Theo en Ibi totdat ze weer voetballen ?
Geen liefhebber helaas.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 00:03 schreef PzKpfw het volgende:
Ok hier ga ik echt niet meer op wachten, welterusten mensen.
Misschien kunnen ze een soort zomergasten ervan maken. Even Ibi aan de tand voelenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 00:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat lijkt me voor alle drie echt dramatisch. Met als hoogtepunt tot nu toe wel Afellay die ging duiden dat je niet weet hoe lang deze onderbreking duurt: "Misschien duurt het zelfs wel langer."
Spelen vaak daar waar er een dak aanwezig is tochquote:Op dinsdag 23 juni 2026 00:20 schreef RipCity het volgende:
Valt mee dat dit pas eerste keer is. Tijdens dat Club WK was het om de haverdonderklap
Bij de Belg zijn ze gewoon lekker naar huis gegaan.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 00:48 schreef Dutch_view het volgende:
Deze tafelgasten weten er helaas geen leuk onderhoudend moment van te maken.
Ik kan me nog legendarische (tijdelijk gestaakte) live wedstrijden bij Veronica / SBS6-9 te herinneren met Genee, Gijp, Derksen die lekker uit de hand liepen
De Nos mist een type Gijp lachbandquote:Op dinsdag 23 juni 2026 00:48 schreef Dutch_view het volgende:
Deze tafelgasten weten er helaas geen leuk onderhoudend moment van te maken.
Ik kan me nog legendarische (tijdelijk gestaakte) live wedstrijden bij Veronica / SBS6-9 te herinneren met Genee, Gijp, Derksen die lekker uit de hand liepen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |