Is leuk hoor. Jammer alleen dat je ze allemaal niet ziet. Hij meld steeds een zwartkop. Leuk vogeltje. Hoor hem allen en zie nietsquote:
Omdat jij er niet wasquote:Op dinsdag 23 juni 2026 07:01 schreef mario390 het volgende:
morgen,man man hoe heb je 550 punten gemakt?
Was heel rustig gisteren. En vanaf dat ik naar bed ben gegaan tot ik weer op was waren er ook maar 17 posten geweest. Je had goed kunnen scoren Mario als je er vannacht was geweestquote:Op dinsdag 23 juni 2026 07:01 schreef mario390 het volgende:
morgen,man man hoe heb je 550 punten gemakt?
En ik heb tussen door boodschappen gedaan de kat van de buren verzorgd bezoek gehad en een vergadering.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 07:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik bedoel gisteren, zij moet ja 4 uren bijna allein gewezen zijn
en waar is mijn vriend? is hij weer.....?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik heb tussen door boodschappen gedaan de kat van de buren verzorgd bezoek gehad en een vergadering.
Het is echt rustig. Je hoeft amper moeite te doen voor punten
dronken en müde nee ik kom sowiezo niet meer op 3quote:Op dinsdag 23 juni 2026 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was heel rustig gisteren. En vanaf dat ik naar bed ben gegaan tot ik weer op was waren er ook maar 17 posten geweest. Je had goed kunnen scoren Mario als je er vannacht was geweest
Maak er maar 9 uur van, dat zijn 540 punten. Ik weet dat je gister bedoeldequote:Op dinsdag 23 juni 2026 07:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik bedoel gisteren, zij moet ja 4 uren bijna allein gewezen zijn
Geen idee waar hij zit, was gisteren wel in bagger en of hij .... heeft weet ik niet, niet van hier in ieder gevalquote:Op dinsdag 23 juni 2026 07:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
en waar is mijn vriend? is hij weer.....?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |