Hij is zeer oud geworden. Je zou toch verwachten dat hij de nodige stress heeft gehad. Aan de andere kant zal altijd de best denkbare medische zorg en een verzorgd leven tot zijn beschikking hebben gestaan.quote:Op maandag 22 juni 2026 15:04 schreef Hexagon het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)ftijd-overleden.html
Ook weer een bekende politie economische figuur uit vervlogen tijden. Gaat niet heel positief de geschiedenis in. Maar wel oud geworden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |