Dus ik hoef niet naar huis tekomen voor de rest van Wimbledon?quote:
Blijf maar bij je koetjesquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus ik hoef niet naar huis tekomen voor de rest van Wimbledon?
Hij is al bijna thuis joh.quote:
Gaat voorlopig goed mee.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:43 schreef TjjWester het volgende:
Het fenomeen staat weer op de baan.
Althans dat vind ze zelf
Wederom een matig resultaat, die lijkt zijn top nu toch wel gehad te hebben. Enige voordeel voor hem is dat ie volgens mij echt 0 punten te verdedigen heeft de komende maandenquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:51 schreef Szura het volgende:
[ x ]
Nou doei maar weer Ozempic-patiënt, hopelijk ook meteen uit het dubbeltoernooi met die onsympathieke Williamsacts
We hebben het wel over een van de grootste tennissters aller tijden. Iemand die jarenlang de sport heeft gedragen, alles heeft gewonnen en na een lange periode alsnog de moed heeft om terug te keren op Wimbledon. Dat kun je tegenvallend vinden, maar een beetje respect voor haar carrière lijkt me niet te veel gevraagd.quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:55 schreef Shii het volgende:
Had ze gedacht dat doe ik wel even, weer terugkomen? En dan niet eens de moeite nemen om met de pers te praten.
Ik denk wel dat ze er meer van had verwacht. Het niveau viel niet mee, dat zal ze zelf ook wel hebben ervaren.quote:Op woensdag 1 juli 2026 07:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
[..]
We hebben het wel over een van de grootste tennissters aller tijden. Iemand die jarenlang de sport heeft gedragen, alles heeft gewonnen en na een lange periode alsnog de moed heeft om terug te keren op Wimbledon. Dat kun je tegenvallend vinden, maar een beetje respect voor haar carrière lijkt me niet te veel gevraagd.
Bovendien: niemand stapt “even” terug het enkelspel op Wimbledon in. Dat is fysiek en mentaal gewoon zwaar, zeker op haar leeftijd en na zo’n lange afwezigheid. Dat het er dan niet meteen top uitziet, is niet zo gek.
En voor de duidelijkheid: ik ben zelf ook niet per se meer een grote fan van Serena. Ik vind ook niet alles wat ze doet geweldig en sommige kritiek kan ik best begrijpen. Maar ik geloof echt niet dat zij dacht: ik kom op mijn 44e wel even terug en veeg iedereen van de baan. Volgens mij heeft ze vooral die kans gekregen en die gegrepen. Sterker nog, ik vond het eigenlijk al knap dat ze nog een set wist te winnen. Mijn indruk is eerder dat ze vooral voor het dubbelspel had getraind en pas op het laatste moment ook de mogelijkheid kreeg om in het enkelspel mee te doen.
Zag ook dat ze Harmony Tan van wie ze bij haar vorige Wimbledon verloor heeft geblokkeerd op Instagramquote:Op woensdag 1 juli 2026 00:51 schreef Szura het volgende:
[ x ]
Nou doei maar weer Ozempic-patiënt, hopelijk ook meteen uit het dubbeltoernooi met die onsympathieke Williamsacts
Jeetje.quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:49 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Zag ook dat ze Harmony Tan van wie ze bij haar vorige Wimbledon verloor heeft geblokkeerd op Instagram
Zielig mens, net als haar zus trieste oude wijven die het verleden niet los kunnen laten en aandacht nodig hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |