O kijk, vervelen doe je je niet.quote:Op maandag 22 juni 2026 09:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach. Ik kreeg van m'n jongens en pleegouders het boek spokologie voor m'n verjaardag, dus ik heb iets te doen.
En ik wil nog een heksenkoord met steen en sleutel maken, heb ik ook bijna alles voor bij me.
Ik zit thuis en het is goed te doen. Ik heb alles tegen elkaar open. Het is hier nog altijd 18 graden buiten dus nog altijd kouder dan binnen. Jij een kantoordag vandaag?quote:Op maandag 22 juni 2026 09:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey GG, dagje kantoor? Beetje te houden daar?
Nee heb vanavond vergadering. Dus verder niets vandaag.quote:Op maandag 22 juni 2026 09:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zit thuis en het is goed te doen. Ik heb alles tegen elkaar open. Het is hier nog altijd 18 graden buiten dus nog altijd kouder dan binnen. Jij een kantoordag vandaag?
Wees blij dat het nog maar 20 graden is bij jou. Hier is het al 30 graden volgens mijn weer appquote:Op maandag 22 juni 2026 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee heb vanavond vergadering. Dus verder niets vandaag.
Het is hier alweer 20 graden. Warmt snel op helaas
Zo dan. Kan je de lolquote:Op maandag 22 juni 2026 09:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wees blij dat het nog maar 20 graden is bij jou. Hier is het al 30 graden volgens mijn weer app
Ik moet ook in Groningen gaan wonen. Hier een thuiswerkdag. Woensdag en Vrijdag zijn wel kantoordagen, maar zolang er geen raamdecoratie hangt en het zo warm is (vrijdag was het echt niet te doen) ga ik wel voorleggen om thuis te werken als het echt 30-35 graden isquote:Op maandag 22 juni 2026 09:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zit thuis en het is goed te doen. Ik heb alles tegen elkaar open. Het is hier nog altijd 18 graden buiten dus nog altijd kouder dan binnen. Jij een kantoordag vandaag?
Morguh Fogelquote:
En dat is?quote:
Concert.quote:
En dat vast ook wel ja.quote:
Da's balen.quote:Op maandag 22 juni 2026 10:10 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
![]()
![]()
Lekker ook wel, stroomuitval van half 1 tot 3 uur vannacht.. geen enkele airco in een radius van 40 straten deed het nog..
Bloedverziekende klote-hitte![]()
Dus koffie!
En mogguh allemaal.
Mogguhquote:Op maandag 22 juni 2026 10:10 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
![]()
![]()
Lekker ook wel, stroomuitval van half 1 tot 3 uur vannacht.. geen enkele airco in een radius van 40 straten deed het nog..
Bloedverziekende klote-hitte![]()
Dus koffie!
En mogguh allemaal.
Ik ook niet. Ook niet gemaakt met dit weer, want dat was in de winter.quote:Op maandag 22 juni 2026 10:13 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Ja!
Ben ook niet gemaakt voor dit weer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |