quote:Op maandag 22 juni 2026 10:14 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Fogeltje![]()
![]()
Ik ga de vlucht boeken!Kuthitte..
A een avondje uit. Lekker geniet ervan als het zover is.quote:
Is dat bij jou nu?quote:
Een van mijn favoriete artiesten. En dit concert is op loopafstand van waar ik woonquote:Op maandag 22 juni 2026 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A een avondje uit. Lekker geniet ervan als het zover is.
11 graden en regen nu ja. Heerlijkquote:
Hey Zwabber,quote:
O dat is wel lekker zo dicht bij.quote:Op maandag 22 juni 2026 10:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een van mijn favoriete artiesten. En dit concert is op loopafstand van waar ik woon
[..]
11 graden en regen nu ja. Heerlijk
Ik vind het helemaal primaquote:
quote:
Het is hier goed wonen. Maar ieder zn ding.quote:Op maandag 22 juni 2026 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel lekker zo dicht bij.
Wat een verschil met hier, ik zou zo met je willen ruilen kwa temperaturen, wil daar niet wonendat dan weer niet
Ik zou niet buiten Nederland willen wonen ivm kids en kleinkidsquote:Op maandag 22 juni 2026 10:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal prima
[..]
[..]
Het is hier goed wonen. Maar ieder zn ding.
Ja, https://www.gilde.no/produkter/000000005000004256 maar Hema rookworst, of zelfs unox, is beter.quote:
Ja dure hobby, valt mee dat je de ambulance niet hoefde te betalenquote:Op maandag 22 juni 2026 10:35 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Even medicatie aftikken. 36 euro alsjeblieft
Duitsland is voor jou dichtbijquote:Op maandag 22 juni 2026 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou niet buiten Nederland willen wonen ivm kids en kleinkids
Daarbij zeggen ze altijd een ouwe boom moet je niet verplaatsen
Ja mijn ene dochter woont vlak bij de grens, maar wat moet ik in Duitsland of ander land in mij uppiequote:
Gewoon naar Benidormquote:Op maandag 22 juni 2026 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mijn ene dochter woont vlak bij de grens, maar wat moet ik in Duitsland of ander land in mij uppie
Ik moest gisteren 316 euro ter plekke afrekenen. Volgens de buren op de camping was dat wel ongeveer de totaalsom voor de behandeling en de ambulance. 3n als het goed is krijg ik dit idd wel terug van unive, maar het is best een flinke smak geld als je het niet ingecalculeerd hebt.quote:Op maandag 22 juni 2026 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dure hobby, valt mee dat je de ambulance niet hoefde te betalen
Maar dit krijg je toch terug van je ziektekostenverzekering?
Nee joh helemaal geen zin in. Laat mij maar lekker zitten waar ik zitquote:
quote:Op maandag 22 juni 2026 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mijn ene dochter woont vlak bij de grens, maar wat moet ik in Duitsland of ander land in mij uppie
begin een handeltje in shag en sigarettenquote:Op maandag 22 juni 2026 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is het zeker, je moet het maar net hebbenquote:Op maandag 22 juni 2026 10:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik moest gisteren 316 euro ter plekke afrekenen. Volgens de buren op de camping was dat wel ongeveer de totaalsom voor de behandeling en de ambulance. 3n als het goed is krijg ik dit idd wel terug van unive, maar het is best een flinke smak geld als je het niet ingecalculeerd hebt.
Ik kijk wel uit h eb er zelf longkanker aan overgehouden ga niemand dat spul verkopenquote:Op maandag 22 juni 2026 10:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
begin een handeltje in shag en sigaretten
Geen eland.quote:Op maandag 22 juni 2026 10:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, https://www.gilde.no/produkter/000000005000004256 maar Hema rookworst, of zelfs unox, is beter.
Vrijwel alles is hier een stuk goedkoper. Het ov is hier zelfs gratis. Tot nu heb ik eigenlijk alleen koffie gezien dat hier een stuk duurder is.quote:Op maandag 22 juni 2026 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is het zeker, je moet het maar net hebben
Dan is de ambi daar wel heel goedkoop en de zorg ook
Nee, varkens zijn beter in roken dan elanden ofzoquote:
Helaas, lunch is al opquote:Op maandag 22 juni 2026 12:36 schreef _UserName_ het volgende:
Ik denk, ik plaats een lunchbolk voor 30 punten maar helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |