Nog meer dames nietquote:Op woensdag 9 september 2026 13:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, Mette-Marit heeft je memo ook niet gekregen.
Dit dus inderdaad.quote:Op woensdag 9 september 2026 13:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan prima je huis verlaten met zo'n band. Het is niet dat je dan een stroomstoot krijgt ofzo.
Het is alleen wel dat ze door de gps kunnen zien waar je was. En als dat niet mocht krijg je extra straf.
Moet bij enkelbanden altijd denken aan de film Wedlock met Rutger Hauer, maar dat dan aan je beenquote:Op woensdag 9 september 2026 13:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan prima je huis verlaten met zo'n band. Het is niet dat je dan een stroomstoot krijgt ofzo.
Het is alleen wel dat ze door de gps kunnen zien waar je was. En als dat niet mocht krijg je extra straf.
Iddquote:
Het is mooi, lief, ontroerend.quote:Op woensdag 9 september 2026 13:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Idd
Ik baal dat ik nu niks kan kijken, beeld het me in als een mooie uitvaart
Je kiest er zelf voor om de brenger te zijn van die mening. Waarom? Wat voer in jou?quote:
Ja, verwarrend maar het klopt wel:quote:Op woensdag 9 september 2026 13:58 schreef Lienekien het volgende:
Ja, dit klinkt als het volkslied van Groot-Brittannië, maar dat is het dus niet.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kongesangenquote:Kongesangen (Koningslied) is het Noorse koninklijk volkslied. Het lied is gebaseerd op het Britse God Save the King en heeft dezelfde melodie
Henrik Wergeland schreef in 1841 een Noorse tekst op het Britse lied, getiteld Gud signe Kongen vor. Dit is later herschreven door Nikolaj Fogtmann onder de titel Gud, sign vor Konge god. Een versimpelde versie hiervan is vervolgens geschreven door Gustav Jensen. Doorgaans wordt alleen het eerste couplet gezongen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 9 september 2026 14:00 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, verwarrend maar het klopt wel:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kongesangen
SHO, gok ik. In NWS was dit nooit gebeurd.quote:Op woensdag 9 september 2026 13:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kiest er zelf voor om de brenger te zijn van die mening. Waarom? Wat voer in jou?
Dat is waar. In NWS houdt men het puur bij feiten, zoals het hoort.quote:Op woensdag 9 september 2026 14:05 schreef loveli het volgende:
[..]
SHO, gok ik. In NWS was dit nooit gebeurd.
Ik ook, kraan gaat altijd open. Mijn moeder vond het prachtig dus het is bij haar uitvaart wel gespeeld, alleen niet gezongen, dat trok ik echt niet. The onionfairy draait dan echt overuren.quote:Op woensdag 9 september 2026 13:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Schiet altijd vol bij Abide. Nu, bij de Airborne herdenking en bij de last night of the proms
Ik zit vooral zelf altijd met de gedachte, en eigenlijk ook bij vrouwelijke celebs; hoe blijven die dingen zitten?!quote:Op woensdag 9 september 2026 15:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Eventjes wat anders, ik zit met te kijken naar een filmpje van vandaag waarin Maxima en Alexia te zien zijn en die hakken die ze dragenZo dun en lang, ik zou zelf serieus zo op mijn plaat gaan. Respect dat ze daar op kunnen lopen.
Ik zou verwachten dat jij the tricks of the trade wel kent.quote:Op woensdag 9 september 2026 16:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zit vooral zelf altijd met de gedachte, en eigenlijk ook bij vrouwelijke celebs; hoe blijven die dingen zitten?!
Ik kan goed op hakken lopen maar ze blijven nooit zitten, en ik heb van alles geprobeerd,. Dus ik ben gebonden aan schoenen met bandjes (no pun).
Ik zag net ergens een stukje van de stoet. Sommige dames hadden een wat lagere bredere hak maar sommigen liepen ook op die stelten te wiebelen op van die rottige steentjesquote:Op woensdag 9 september 2026 15:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Eventjes wat anders, ik zit met te kijken naar een filmpje van vandaag waarin Maxima en Alexia te zien zijn en die hakken die ze dragenZo dun en lang, ik zou zelf serieus zo op mijn plaat gaan. Respect dat ze daar op kunnen lopen.
Dank je,quote:Op woensdag 9 september 2026 16:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou verwachten dat jij the tricks of the trade wel kent.
Gebruiken ze dan niet gewoon dubbelzijdig plakband?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |