abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221110235
https://www.hartvannederl(...)stuurder-aangehouden

quote:
Auto met kinderen over de kop op A67 bij Helenaveen, bestuurder aangehouden

Een auto met daarin twee vrouwen en twee kinderen is zaterdagavond over de kop geslagen bij een ongeval op de A67 ter hoogte van Helenaveen, Noord-Brabant. De bestuurder van de andere auto is aangehouden op verdenking van rijden onder invloed van alcohol en drugs. Dat meldt een woordvoerder van de politie aan Hart van Nederland.



Het ongeluk gebeurde rond 20.30 uur. De bestuurder van een witte Toyota reed door een nog onbekende oorzaak achterop een rode Citroen. Door de klap sloeg de Citroen over de kop.

In de Citroen zaten de twee vrouwen en twee kinderen. Zij raakten allemaal lichtgewond. Ambulancepersoneel heeft de slachtoffers nagekeken, waarna zij voor verdere behandeling naar een ziekenhuis zijn gebracht.

Hoe het nu met de slachtoffers gaat, is niet bekend.

Bestuurder aangehouden
De bestuurder van de Toyota, een 34-jarige Engelsman, werd na het ongeval aangehouden. Hij wordt verdacht van rijden onder invloed van alcohol en drugs.

De politie onderzoekt nog hoe het ongeval precies heeft kunnen gebeuren.
Triest, met alle gevolgen van dien... wat denken die mensen in vredesnaam?? |:(
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  Spellchecker zondag 21 juni 2026 @ 17:31:57 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221110273
Ja wat zouden ze denken he.
pi_221110894
Een Brit. Waarschijnlijk dacht hij dat hij op de verkeerde weghelft reed met zijn benevelde kop.
  zondag 21 juni 2026 @ 19:03:40 #4
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221110912
Met kinderen in de auto…
  zondag 21 juni 2026 @ 19:24:51 #5
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_221111060
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Met kinderen in de auto…
De kinderen zaten in de aangereden auto waar die Limey met zijn dronken kop bovenop stuiterde, meneer de pseudo-verontwaardigde.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_221111061
Een ‘Brit’
U MAD?
  zondag 21 juni 2026 @ 19:25:53 #7
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_221111074
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:24 schreef de_boswachter het volgende:
Een ‘Brit’
Niet dan? Kwam hij uit Noord-Ierland? Wales? Schotland? Waarom zou hij een Brit tussen aanhalingstekens zijn?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 21 juni 2026 @ 19:57:08 #8
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221111278
quote:
18s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
De kinderen zaten in de aangereden auto waar die Limey met zijn dronken kop bovenop stuiterde, meneer de pseudo-verontwaardigde.
Huh?
pi_221111365
Op een snelweg rijden dus met een snelheid van ~100km/u, hard aangetikt worden, over de kop slaan en er slechts lichtgewond uitkomen

Moderne auto's _O_
pi_221111758
quote:
18s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Niet dan? Kwam hij uit Noord-Ierland? Wales? Schotland? Waarom zou hij een Brit tussen aanhalingstekens zijn?
Wat denk je zelf?
U MAD?
  zondag 21 juni 2026 @ 20:54:30 #11
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221111769
Gelukkig geen doden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 21 juni 2026 @ 20:58:30 #12
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221111819
quote:
18s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Niet dan? Kwam hij uit Noord-Ierland? Wales? Schotland? Waarom zou hij een Brit tussen aanhalingstekens zijn?
Kan ook een Australiër zijn.
"Blimey! just kangaroo'd a massive koala bear with my Toyota crocowdile."
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221111886
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:58 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Kan ook een Australiër zijn.
"Blimey! just kangaroo'd a massive koala bear with my Toyota crocowdile."
Australië hoort ook al bij het VK?
Omdat ze hetzelfde staatshoofd hebben?
  maandag 22 juni 2026 @ 07:39:52 #14
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_221115018
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:53 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Wat denk je zelf?
Ik heb geen idee waarom iemand uit het VK als ‘Brit’ neergezet zou moeten worden.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 22 juni 2026 @ 07:40:11 #15
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_221115020
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:03 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Australië hoort ook al bij het VK?
Omdat ze hetzelfde staatshoofd hebben?
Commonwealth.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 22 juni 2026 @ 07:45:05 #16
483584 incel
they/them
pi_221115033
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Met kinderen in de auto…
Beter in de dakkoffer idd
  maandag 22 juni 2026 @ 07:47:53 #17
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221115044
Maar we moeten niet alle mensen die onder invloed aan het verkeer deelnemen over één kam scheren. Het klopt dat mensen onder invloed de lijst met ongevallen oververtegenwoordigen, maar dat maakt niet alle verkeersdeelnemers onder invloed gevaarlijk of gek.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  maandag 22 juni 2026 @ 08:21:56 #18
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221115144
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 07:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
Maar we moeten niet alle mensen die onder invloed aan het verkeer deelnemen over één kam scheren. Het klopt dat mensen onder invloed de lijst met ongevallen oververtegenwoordigen, maar dat maakt niet alle verkeersdeelnemers onder invloed gevaarlijk of gek.
Jawel.
  maandag 22 juni 2026 @ 08:24:50 #19
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221115154
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:21 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Jawel.
Dat is discriminatie en bij wet verboden.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  maandag 22 juni 2026 @ 08:25:18 #20
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221115156
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:24 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Dat is discriminatie en bij wet verboden.
Hiep hoi *O*
  maandag 22 juni 2026 @ 08:30:52 #21
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221115174
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:25 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Hiep hoi *O*
Vieze racist.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221115189
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Met kinderen in de auto…
Ik stuur ze altijd vooruit met pakketpost, no way dat ik kinderen in de auto neem.
-nee-
  maandag 22 juni 2026 @ 09:06:40 #23
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_221115304
quote:
14s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:34 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik stuur ze altijd vooruit met pakketpost, no way dat ik kinderen in de auto neem.
Ik heb er speciaal een aanhanger voor laten inrichten.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')