Tell me
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 20:20 schreef Roellio het volgende:
Net zelf bedacht:Continue untill you drop, or she says stop.
quote:Denk inderdaad dat het wel een goede maatstaf is, als ze het niet meer wilt dan is dat duidelijke taal denk ik.
Op woensdag 26 februari 2003 20:20 schreef Roellio het volgende:
Net zelf bedacht:Continue untill you drop, or she says stop.
Tot ze stop zegt oke, zolang ben ik nog nooit door gegaan, totdat ze stop zegt, ik denk dat ik dan lang kan wachten
quote:het gaat er niet om hoelang ik door wil gaan, maar hoelang zij wil dat ik doorga.....
Op woensdag 26 februari 2003 20:24 schreef afraidtech het volgende:
yupz, duidelijk taal,anders geef je der een slaap middel kun je zo lang door gaan als je zelf wilt
ik wil wat van de vrouwen horen
quote:Heb je niet toevallig zo'n pop voor je liggen zoals bij 'Neuken doe je zo' ?
Op woensdag 26 februari 2003 20:24 schreef Phuturistixxx het volgende:
Tot ze stop zegt oke, zolang ben ik nog nooit door gegaan, totdat ze stop zegt, ik denk dat ik dan lang kan wachten
Als Buurvrouwtje het niet meer lekker vind zegt ze het echt wel...
quote:Dat verschilt pp.
Op woensdag 26 februari 2003 20:28 schreef Desdinova het volgende:
Moet je nou eigenlijk stoppen met beffen als een vrouw eenmaal klaar is gekomen? Of verschilt dat ook pp?
quote:Goeie vraag, meestal als een vrouw klaarkomt dan is de clit nogal gevoelig, maar misschien is het niet erg om er met je tong aan te zitten, en zou het dus oke zijn om door te gaan.....
Op woensdag 26 februari 2003 20:28 schreef Desdinova het volgende:
Moet je nou eigenlijk stoppen met beffen als een vrouw eenmaal klaar is gekomen? Of verschilt dat ook pp?
quote:Tja en dat antwoord kan je niet krijgen, vrouwen zijn niet allemaal eender, net zoals mannen dat niet zijn.
Op woensdag 26 februari 2003 20:27 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
het gaat er niet om hoelang ik door wil gaan, maar hoelang zij wil dat ik doorga.....
ik wil wat van de vrouwen horen
De ene kan je wel 10 uur beffen, de ander is het na 10 minuten zat.
Wbt klaarkomen en dan doorgaan....
Het kan, maar wees voorzichtig, het kan heel erg gevoelig zijn(dan voelt het echt niet fijn meer, dan is het echt teveel).
Wil je graag doorgaan, ga dan niet direct op de klit likken, maar besteed je aandacht aan haar lippen en ingand e.d., van daar uit kan je heel voorzichtig naar de klit terug, heel voorzichtig dus!!!!!!!!
quote:de kenner
Op woensdag 26 februari 2003 20:42 schreef erodome het volgende:[..]
Wil je graag doorgaan, ga dan niet direct op de klit likken, maar besteed je aandacht aan haar lippen en ingand e.d., van daar uit kan je heel voorzichtig naar de klit terug, heel voorzichtig dus!!!!!!!!
quote:10 minuten? Jij hebt zeker niet geluisterd...
Op woensdag 26 februari 2003 22:17 schreef Jacob het volgende:
Ik zag net op TV dat 10 minuten de minimum is.
Volgens mij hadden ze het over minimaal een half uur ofzo...
quote:Misschien een ander programma? Overigens weet ik uit ervaring dat soms 10 minuten zelfs genoeg is.
Op woensdag 26 februari 2003 22:22 schreef thurminator het volgende:[..]
10 minuten? Jij hebt zeker niet geluisterd...
Volgens mij hadden ze het over minimaal een half uur ofzo...
en tja, al gelang mijn bui en staat van geiligheid kan dat varieren van vijf minuten tot een uur.. (wat zal ie een kramp in z'n tong hebben dan )
Maar het moment van stoppen zal echt altijd wel duidelijk aangegeven worden door de vrouw in kwestie lijkt me.
En doorgaan na 't klaarkomen? Soms.. En dan nog alleen als 't heel zachtjes en voorzichtig is.. anders is 't echt niet lekker meer
quote:[Yorin] Sextips for girls
Op woensdag 26 februari 2003 22:23 schreef Jacob het volgende:[..]
Misschien een ander programma? Overigens weet ik uit ervaring dat soms 10 minuten zelfs genoeg is.
quote:Mijn topic
Op woensdag 26 februari 2003 22:28 schreef thurminator het volgende:[..]
Dan heb ik 't gemist, ik zag een vrouw met getekende wenkbrauwen zeggen dat 10 minuten de minimun is.
quote:prins punika
Op woensdag 26 februari 2003 20:31 schreef Roellio het volgende:[..]
Dat verschilt pp.
quote:Klinkt bekend
Op woensdag 26 februari 2003 22:25 schreef E.T. het volgende:
ehm.. tot ik z'n hoofd er met m'n dijen afknijp
quote:"HEY HOU NOU 'S OP! DA'S IRRITANT!"
Op zaterdag 1 maart 2003 20:21 schreef Ms_Furious het volgende:
Zelf kan ik niet klaarkomenmaar ik kom wel op een bepaald punt dat het heel lekker is (de ene keer na 3 minuten de andere keer na een uur nog niks), maar daarna is het gevoel altijd volledig weg en is het heel irritant als mijn vriend nog doorgaat met beffen (vooral de klit).
quote:
Op maandag 3 maart 2003 23:25 schreef DemonRage het volgende:
totdat haar clit een blaar geworden is...
quote:niet klaarkomen?
Op zaterdag 1 maart 2003 20:21 schreef Ms_Furious het volgende:
Zelf kan ik niet klaarkomenmaar ik kom wel op een bepaald punt dat het heel lekker is (de ene keer na 3 minuten de andere keer na een uur nog niks), maar daarna is het gevoel altijd volledig weg en is het heel irritant als mijn vriend nog doorgaat met beffen (vooral de klit).
Ik vermoed dat m'n record tot nu toe 5-10 minuten is.. maar dat komt omdat ik na het klaarkomen niet doorga
Algemeen weetje:
"Bij de vrouw duurt het gemiddeld 23 inuten voordat ze klaarkomen
(bij mannen is dit 11 minuten)"
De (goeie) gemiddelde 'likactie' varieerd van 15 minuten tot 30 minuten.
Over het algemeen geeft een van de partijen wel een keer aan te willen stoppen met likken.
(sorry, flauw maar lollig)
quote:Totdat ze je per ongeluk klaar rukt
Op woensdag 26 februari 2003 20:16 schreef Phuturistixxx het volgende:
Kijk het is een leuke bezigheid en ik kan er best lang mee doorgaan hoor, maar wanneer vind de vrouw het nu genoeg? Als ze klaar is gekomen? Of dan gewoon doorgaan?Tell me
quote:hehehe
Op zaterdag 8 maart 2003 00:57 schreef papsarmy het volgende:
A: Ik was pas mijn vrouw aan het beffen en toen liet ze een scheet.
B: Jezus, dat werd ruzie dus.
A: Ja, ik zei: "He,he, eindelijk frisse lucht."
quote:Zo lang?!?!?!? Bij mij meestal 5-10 minuten (wilde schatting)
Op vrijdag 7 maart 2003 16:24 schreef Conjuro het volgende:
...Algemeen weetje:
"Bij de vrouw duurt het gemiddeld 23 inuten voordat ze klaarkomen
(bij mannen is dit 11 minuten)"De (goeie) gemiddelde 'likactie' varieerd van 15 minuten tot 30 minuten.
...
quote:Ligt eraan bij wie. In nuchtere toestand bij mij zou je dan echt iets drastisch verkeerd doen. Als ik dronken was daarintegen dan zou je na 20 minuten net begonnen zijn
Op zondag 9 maart 2003 22:30 schreef Vortexx het volgende:[..]
Zo lang?!?!?!? Bij mij meestal 5-10 minuten (wilde schatting)
En ik dacht dat klaarkomen door orale bevrediging bij een man ook langer duurde...(Doe ik iets fout met mijn 20 minuten pijpen en dan maar een andere houding aannemen...?!)
bij 69..
quote:Dat hoort in een ander topic thuis
Op maandag 10 maart 2003 01:18 schreef GWD het volgende:
Ik lik daar niet aan, nooit gedaan, ook niet van plan. Bij mij mag ze dat trouwens wel doen
PS doe NOOIT! iets wat een vrouw niet wil!
quote:Juist wel. Zij is degene die je kan vertellen wat ze lekker vind
Op dinsdag 11 maart 2003 16:33 schreef bolton_akira het volgende:
PS doe NOOIT! iets wat een vrouw niet wil!
ik vind het persoonlijk erg lekker, het beffen zelf, en de ene keer kom ik sneller dan de andere keer.. maar wel na minimaal 10 minuten denk ik (ruwe schatting )
En wat betreft het doorgaan na het orgasme... heel voorzichtig!!
Maar als het heel zachtjes en voorzichtig gebeurt kan het wel heel erg lekker zijn.. maar meestal ga ik dan toch nog voor het echte werk en wil ik mijn vriend in me voelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |