Oa de Kiven-methode en het 'mandje weven', had iemand hier ooit van gehoord? Zag er prima uit
quote:Wel typisch vrouw om er zo'n lullige naam aan te geven.
Op woensdag 26 februari 2003 22:16 schreef Jacob het volgende:
Heb net nog het laatste stukje gezien, wat een geweldig programma. Ze legden allemaal technieken uit voor orale sex zowel voor mannen als vrouwen.Oa de Kiven-methode en het 'mandje weven', had iemand hier ooit van gehoord? Zag er prima uit
Grrmbl zij wintersporten en ik school
De Kiven-methode om vrouwen oraal te bevredigen, zijwaarts van je partner gaan liggen en met 2 vingers de lippen net boven de clitoris bevredigen en met je andere hand het stuk tussen de vagina en de anus terwijl je met je tong de clitoris stimuleert.
Het 'mandje weven': je handen om de penis samenvouwen met wat ruimte ertussen (zeg maar net zoals mensen bidden) en in een vloeiende beweging met een beetje druk ietwat op en neer. Overigens is het stuk tussen de balzak en de anus ook erg gevoelig, weet ik uit ervaring en van het programma
Zo dan.
Leg even uit aub...
edit: ah danku
[Dit bericht is gewijzigd door kobold op 26-02-2003 22:33]
quote:Zal vast een leuke jamboree geweest zijn
Op woensdag 26 februari 2003 22:31 schreef kobold het volgende:
Google over "mandje weven":
http://www.google.com/search?q=%22mandje+weven%22&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl
![]()
Leg even uit aub...
Ik ben trouwens nieuw!
quote:Handig toch? Ik vind 't wel een geinige ontwikkeling.
Op woensdag 26 februari 2003 22:33 schreef Miesjemies het volgende:
Ja ik heb het ook gezien, die programma's schieten als paddenstoelen uit de grond (zo ook "Neuken doe je zo"). Is het zo slecht gesteld met het sexleven van tegenwoordig?
quote:Ik ook, geeft niks
Ik ben trouwens nieuw!
quote:darn, ook gemist....stomme voetbal ook altijd
Op woensdag 26 februari 2003 22:19 schreef Xanthe het volgende:
shit gemist :-)
quote:Zat achter de pjoeter....
Op woensdag 26 februari 2003 22:36 schreef 4]-[ Highlander het volgende:[..]
darn, ook gemist....stomme voetbal ook altijd
quote:Dat ook, maar mijn tv (die er naast staat) stond op voetbal
Op woensdag 26 februari 2003 22:39 schreef Xanthe het volgende:[..]
Zat achter de pjoeter....
Kan iemand een samenvatting geven...met plaatjes
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 22:30 schreef Jacob het volgende:
Wat ik nog heb gezien zijn 2 tips:De Kiven-methode om vrouwen oraal te bevredigen, zijwaarts van je partner gaan liggen en met 2 vingers de lippen net boven de clitoris bevredigen en met je andere hand het stuk tussen de vagina en de anus terwijl je met je tong de clitoris stimuleert.
Het 'mandje weven': je handen om de penis samenvouwen met wat ruimte ertussen (zeg maar net zoals mensen bidden) en in een vloeiende beweging met een beetje druk ietwat op en neer. Overigens is het stuk tussen de balzak en de anus ook erg gevoelig, weet ik uit ervaring en van het programma
Zo dan.
quote:Daar hing me vriend al achter , beetje rare dag gehad dus niet zo zin om te praten ;-)
Op woensdag 26 februari 2003 22:40 schreef 4]-[ Highlander het volgende:[..]
Dat ook, maar mijn tv (die er naast staat) stond op voetbal
quote:Elke morgen om 6 uur bij het melken
Op woensdag 26 februari 2003 22:31 schreef Doctor_Bara het volgende:
gewoon die vuist erin rossen
quote:Misschien had je allemaal vieze beelden voor je ogen?
Op woensdag 26 februari 2003 22:42 schreef 4]-[ Highlander het volgende:[..]
Ik ben blind he?
tnx
[Dit bericht is gewijzigd door dutchdevil op 27-02-2003 00:37]
quote:Shit, gemist (omdat ik lag te neuken trouwens
Op donderdag 27 februari 2003 00:35 schreef dutchdevil het volgende:
well, heb het programma vanavond samen met m'n vriend gekeken. Echt ontzettend goed programma en goede tips. We hebben het daarna meteen even in de praktijk gebracht en moeten zeggen: de tips zijn fantastisch! Vooral de Kiven methode werkte bij mij ontzettend goed(ben 3 keer klaargekomen
) Weet iemand trouwens of dit programma iedere week wordt uitgezonden of dat dit maar eenmalig was?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |