De warmte in jouw woninkje kan totaal anders zijn dan die van een willekeurige andere Nederlander. Zit je bijv. op de hoogste verdieping van een flatgebouw met de zon grootste deel v/d dag op je appartementje, tsja, dan is het qua ervaring natuurlijk totaal anders dan buurman x die op de beganegrond zit aan de schaduwzijde.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:16 schreef Cruzinats het volgende:
Voor die ene maand in het jaar een airco kopen lol.
Zijn ook van die snowflakes die bij twintig graden al beginnen te huilen. Gewoon niet viesdik zijn en je kan prima slapen in deze temperaturen.
Ligt er een beetje aan. Als dat ding lawaai maakt, dan is dat niet fijn als je slecht slaapt. Als het warme lucht richting jou blaast, dan ook niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:24 schreef Cor_Minderhout het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)renruzies-om-airco-s
[..]
Gunnen is het toverwoord, of misgunst en afgunst?
Mijn airco’s zijn ook mijn verwarming. Sterker: ze zijn voornamelijk verwarming, ik heb ze vanmiddag pas op koelen gezet. Niks snowflake, huilen of viesdik.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:16 schreef Cruzinats het volgende:
Zijn ook van die snowflakes die bij twintig graden al beginnen te huilen. Gewoon niet viesdik zijn en je kan prima slapen in deze temperaturen.
Bij mensen zonder airco is dit inderdaad maar de vraagquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:47 schreef Hiddendoe het volgende:
TT klopt niet. Die suggereert namelijk dat mensen van dit niveau hersens hebben.
Onzin. Ik heb ook geen airco.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:48 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Bij mensen zonder airco is dit inderdaad maar de vraag
Wie had het over moordquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:51 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Onzin. Ik heb ook geen airco.
En ik heb nog nooit iemand vermoord.
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:16 schreef Cruzinats het volgende:
Naja, even letterlijk nemen, als je hersens in elkaar geslagen worden dan overleef je dat doorgaans niet..quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |