abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221096868
Wat doen jullie met deze abnormale temperaturen?

O ja, met beroepsvrijetijders bedoel ik dus de gepensioneerden, de werklozen en de ziektewetters.
Misschien ben ik nog een paar 'beroepsgroepjes' vergeten, maar die melden zichzelf wel aan. Denk ik.

TS begint.

Nou, ik doe dus zo weinig mogelijk.
Ga zo vroeg als mogelijk is mijn boodschappen halen en verder lig ik op de bank tv te kijken of op bed te lezen.
Ik heb zeker vier flessen met kraanwater in de koelkast staan die in notime leeggedronken zijn.

Te lui om zelf te koken dus gooi ik een kant en klaar troepmaaltijd in de magnetron.
Met een flinke schaal ijskoude appelmoes of bietjes erbij. En natuurlijk liters kraanwater uit de koelkast.

Ik droom, pieker, fantaseer, mijmer en denk zomaar nergens heen.

En ik baal ontzettend dat we nog steeds geen mooie witte kerst hebben later dit jaar.
Je zou toch denken dat we dat wel verdiend hebben als compensatie voor deze pokkehitte.

:(

Bekijk deze YouTube-video
pi_221096882
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 13:05 schreef Hiddendoe het volgende:
Nou, ik doe dus zo weinig mogelijk.
Dus in principe hetzelfde als elke andere week van het jaar?
pindazakje
pi_221097002
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 13:07 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Dus in principe hetzelfde als elke andere week van het jaar?
In principe wel ja. Ik heb in mijn werkzame jaren meer dan genoeg werk verzet.

Waar die verkapte hatelijkheid nou weer voor nodig is, weet alleen jij.
pi_221097014
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 13:14 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
In principe wel ja. Ik heb in mijn werkzame jaren meer dan genoeg werk verzet.

Waar die verkapte hatelijkheid nou weer voor nodig is, weet alleen jij.
Het is geen haat, alleen een constatering. Je doet nu net alsof je dingen moet laten schieten vanwege het weer, terwijl je zo'n beetje hetzelfde weekend had als het 20 graden was geweest. Wat voor mij overigens ook geldt. Zolang ik nog op fok kan vind ik het wel best allemaal.
pindazakje
pi_221097301
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 13:15 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Het is geen haat, alleen een constatering. Je doet nu net alsof je dingen moet laten schieten vanwege het weer, terwijl je zo'n beetje hetzelfde weekend had als het 20 graden was geweest. Wat voor mij overigens ook geldt. Zolang ik nog op fok kan vind ik het wel best allemaal.
Dat spijt me dan. Het is echt niet dat ik nu een oude uitgedroogde pruim ben die haar dagen zit te tellen.
Ik heb nog genoeg dingen te doen. Maar ik denk ook aan mezelf. Ik wil ook wel eens alle boeken van A. Christie gelezen hebben.
En die van Jules Verne. Of Charles Dickens.

Nu maak ik me voornamelijk druk over de toenemende leeghoofdigheid van de westerse wereld.
En daar maak ik dan nog een beetje werk van. Door voorlichting te geven.
Aan bejaarden (mijn leeftijdgenoten dus :6 ) een beetje wegwijs te maken in de bureaucratische wirwar van gemeenten en wat dies meer zij.

Aan jongeren. Dat ze vooral kritisch moeten blijven en zich geen zand in de ogen moeten laten strooien door aantrekkelijke en vlotgebekte influencers.
pi_221097351
Normaal gesproken zou ik de Pokémon door het vuistje laten gieren, maar daar is het toch echt te warm voor. Dus komt het neer op gezellig bij de ventilator achter mijn pc zitten, de dag doorkomen met gedachteloos op het wereldwijde web scrollen en filosoferen wat ik allemaal had kunnen doen met mijn leven als ik een gezonde dosis ambitie zou hebben.
pi_221097425
Helemaal niks. Heb alles dicht en zorg dat ik zo mij nogelijk doe m.u.v. het huishouden. Snap echt niet dat mensen er op uit gaan met dit weer.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221097437
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 13:43 schreef Koortsdroom het volgende:
Normaal gesproken zou ik de Pokémon door het vuistje laten gieren, maar daar is het toch echt te warm voor.
Welke Pokémon heb je?
pindazakje
pi_221097445
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 13:58 schreef Discombobulate het volgende:
Helemaal niks. Heb alles dicht en zorg dat ik zo mij nogelijk doe m.u.v. het huishouden. Snap echt niet dat mensen er op uit gaan met dit weer.
Mensen zijn mafketels. Wanneer snap je dat nu eens? 8)7
  zaterdag 20 juni 2026 @ 14:21:35 #10
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_221097543
Als nu een klein jaartje gepensioneerde doe ik niet zoveel, wel gisteren de tuin gesproeid (tijd en kosten had ik kunnen besparen, een uurtje later kwam er een zondvloed uit de hemel.

Even 180 km fietsen stel ik wel even uit, zelfs een straffe wandeling van 10 km sla ik even over.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_221097767
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:21 schreef mvdejong het volgende:
Als nu een klein jaartje gepensioneerde doe ik niet zoveel, wel gisteren de tuin gesproeid (tijd en kosten had ik kunnen besparen, een uurtje later kwam er een zondvloed uit de hemel.

Even 180 km fietsen stel ik wel even uit, zelfs een straffe wandeling van 10 km sla ik even over.
Jij spoort niet. Met je 180 kilometer fietsen. Ga godverdomme een moeilijke kruiswoordpuzzel of cryptogram oplossen ipv je zo aan te stellen dat je nog een kuiken van 30-40 bent.

Meneer noemt een wandeling van 10 kilometer straf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')