In principe wel ja. Ik heb in mijn werkzame jaren meer dan genoeg werk verzet.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:07 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dus in principe hetzelfde als elke andere week van het jaar?
Het is geen haat, alleen een constatering. Je doet nu net alsof je dingen moet laten schieten vanwege het weer, terwijl je zo'n beetje hetzelfde weekend had als het 20 graden was geweest. Wat voor mij overigens ook geldt. Zolang ik nog op fok kan vind ik het wel best allemaal.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:14 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
In principe wel ja. Ik heb in mijn werkzame jaren meer dan genoeg werk verzet.
Waar die verkapte hatelijkheid nou weer voor nodig is, weet alleen jij.
Dat spijt me dan. Het is echt niet dat ik nu een oude uitgedroogde pruim ben die haar dagen zit te tellen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:15 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Het is geen haat, alleen een constatering. Je doet nu net alsof je dingen moet laten schieten vanwege het weer, terwijl je zo'n beetje hetzelfde weekend had als het 20 graden was geweest. Wat voor mij overigens ook geldt. Zolang ik nog op fok kan vind ik het wel best allemaal.
Welke Pokémon heb je?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:43 schreef Koortsdroom het volgende:
Normaal gesproken zou ik de Pokémon door het vuistje laten gieren, maar daar is het toch echt te warm voor.
Mensen zijn mafketels. Wanneer snap je dat nu eens?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:58 schreef Discombobulate het volgende:
Helemaal niks. Heb alles dicht en zorg dat ik zo mij nogelijk doe m.u.v. het huishouden. Snap echt niet dat mensen er op uit gaan met dit weer.
Jij spoort niet. Met je 180 kilometer fietsen. Ga godverdomme een moeilijke kruiswoordpuzzel of cryptogram oplossen ipv je zo aan te stellen dat je nog een kuiken van 30-40 bent.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:21 schreef mvdejong het volgende:
Als nu een klein jaartje gepensioneerde doe ik niet zoveel, wel gisteren de tuin gesproeid (tijd en kosten had ik kunnen besparen, een uurtje later kwam er een zondvloed uit de hemel.
Even 180 km fietsen stel ik wel even uit, zelfs een straffe wandeling van 10 km sla ik even over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |