abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221097162
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 13:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Mensen begrijpen niet dat veel Oekraïners zijn gevlucht om angst voor het binnenlandse regime.
En niet voor de oorlog met Rusland ansich.
Veel Oekraïners zijn bang voor de regering en overheidsorganen.
De bron van deze onzin? Je duim? Het dagboek van Poetin? Het manifest van Deslinkseboomknuffelaar?
pi_221097280
Zelensky heeft de hulp van Polen helemaal niet nodig, in Nederland worden wegenprojecten stilgelegd om eindeloze miljarden in de bodemloze put van Oekraïne te kunnen blijven storten.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 15:37:59 #53
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221098188
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 12:34 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Later pas, denk je nou serieus dat ze zo gewillig waren om voor Stalin te vechten nadat ie genocide op het Oekraïense volk had gepleegd?
Als je niet gewillig was dan schoot men je familie af. Dit gold natuurlijk voor alle inwoners in de USSR, dat systeem was dan ook niet minder repressief dat het Nazi-regime.

Achter de linies bevonden zich soldaten die deserteurs afschoten.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 15:43:35 #54
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221098213
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 13:00 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Again initieel was met gewoon blij met de Nazi's (Putin gebruikt dit als propaganda ffs). Maar al snel bleek het geen verbetering en is idd mee gaan vechten met het Rode Leger.. of zoals de groep waar dit topic over gaat; tegen zowel de Sovjets en de Nazi's.
Dit is een simplificatie van de werkelijkheid aangezien dit niet het verhaal si voor heel Oekraïne. Met name in Volhynië en Galicië was men bijzonder blij met de Duitse overheersing, dit voornamelijk omdat het een terugkeer naar Duits bewind, wat beter werd geacht dan het Soviet bewind, deze gebieden behoorden eerst namelijk toen aan Oostenrijk-Hongarije.
Het Rijkscomissariaat Oekraïne had ook andere grenzen dan het huidige Oekraïne.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 15:47:01 #55
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221098238
Mensen moeten ook niet vergeten dat die president ook in het verkeerde kamp zit. Die kan je net zo goed negeren.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 20 juni 2026 @ 17:22:16 #56
485843 crew  Jippie
pi_221099057
Geveegd :7
pi_221099142
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 15:43 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Dit is een simplificatie van de werkelijkheid aangezien dit niet het verhaal si voor heel Oekraïne. Met name in Volhynië en Galicië was men bijzonder blij met de Duitse overheersing, dit voornamelijk omdat het een terugkeer naar Duits bewind, wat beter werd geacht dan het Soviet bewind, deze gebieden behoorden eerst namelijk toen aan Oostenrijk-Hongarije.
Het Rijkscomissariaat Oekraïne had ook andere grenzen dan het huidige Oekraïne.
Ik kan het ook wel begrijpen.
Met de holodomor in het achterhoofd ben je blij als de duitsers je van Stalin komen bevrijden.
pi_221099601
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 10:11 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Zelensky is de beste president die Oekraïne en Europa zich hadden kunnen wensen.
:')
  zaterdag 20 juni 2026 @ 21:24:19 #59
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221103013
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 18:47 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Niet dan?
Huilen dan.
pi_221103097
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 21:24 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Niet dan?
Twijfel je ook nog?
pi_221103534
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 17:34 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik kan het ook wel begrijpen.
Met de holodomor in het achterhoofd ben je blij als de duitsers je van Stalin komen bevrijden.
Het gaat over Polen. Wist niet dat die in die tijd met de holodomor te maken hadden. Nee het is niet slim van Zelensky omdat Polen een bondgenoot is op dit moment.

Bovendien gebruiken de Russen en pro Russen dit als propaganda. Je moet ze geen voer geven.

[ Bericht 3% gewijzigd door Cherni op 20-06-2026 22:19:49 ]
  zaterdag 20 juni 2026 @ 22:45:50 #62
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221104108
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 21:32 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Twijfel je ook nog?
Nee hoor, ik vraag me gewoon af welk punt jij met je debiele reactie probeert te maken.

Maar het zal allemaal wel. Stik er lekker in :W .
Huilen dan.
  zondag 21 juni 2026 @ 00:46:14 #63
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_221105309
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 09:21 schreef Kottnauer het volgende:
Zelensky? O ja - die acteur die bij de vorige verkiezingen omhoog viel tot president en sindsdien iedere poging tot vredesbesprekingen torpedeert.
Dit.

En die zijn eigen volk in de gehaktmolen laat eindigen van een zinloze oorlog om Amerikaanse belangen te dienen en Oekraïners mogen tot de laatste man sneuvelen.
Oekraïners die proberen te vluchten worden door hun eigen volk doodgeschoten.

Sterven voor de belangen van Amerikaanse imperialistische bedrijven. Sterven voor Blackrock, sterven voor het Amerikaans militair complex. Oekraine is de facto gewoon een deel van de VS.
  zondag 21 juni 2026 @ 00:48:40 #64
pi_221105312
quote:
4s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 10:25 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Ik zit niet in jouw nepnieuws fuik dus nee.

Wel zijn er inmiddels honderden filmpjes van oekraïnse mannen die hardhandig en soms huilend in een busje gedrukt worden om richting de donbass te vertrekken. In Oekraïne is nog altijd de mobilisatie actief, terwij de Russen vooral soldaten van elders ronselen.
Dit ook.
  zondag 21 juni 2026 @ 00:55:52 #65
pi_221105325
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 13:28 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Zelensky heeft de hulp van Polen helemaal niet nodig, in Nederland worden wegenprojecten stilgelegd om eindeloze miljarden in de bodemloze put van Oekraïne te kunnen blijven storten.
Hebben we hier straks ook een Belgisch wegennet vol met kuilen en gaten in de weg. Maar he, Zelensky kan weer een gouden wc-pot, een vier/vijfde/tiende villa kopen. Doen we het voor. :')
pi_221105435
twitter
pi_221105457
quote:

[..]

Wel zijn er inmiddels honderden filmpjes van oekraïnse mannen die hardhandig en soms huilend in een busje gedrukt worden om richting de donbass te vertrekken. In Oekraïne is nog altijd de mobilisatie actief, terwij de Russen vooral soldaten van elders ronselen.
In Nederland stond de Marechausee ook gewoon met een busje voor de deur hoor als je niet voor je dienstplicht kwam opdraven of als je niet aanwezig was bij een oefening, sterker nog ze kwamen ooit me broer halen nadat hij niet was op komen dagen bij een oefening, mijn broer had toen al goede baan en al 10 jaar uit dienst.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 21 juni 2026 @ 02:43:21 #68
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_221105463
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 09:21 schreef Kottnauer het volgende:
Zelensky? O ja - die acteur die bij de vorige verkiezingen omhoog viel tot president en sindsdien iedere poging tot vredesbesprekingen torpedeert.
Hee Thierry, ga lekker maaltijdboxen verkopen joh.
Blaf me vol
  zondag 21 juni 2026 @ 02:49:53 #69
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_221105467
quote:

[..]

Nee je zit nogal gevangen in de Rusland/FvD fuik.

En joh, mobilisatie? Wat gek joh, als er oorlog is.
Blaf me vol
  zondag 21 juni 2026 @ 03:05:21 #70
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_221105475
quote:
14s.gif Op zondag 21 juni 2026 00:46 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Dit.

En die zijn eigen volk in de gehaktmolen laat eindigen van een zinloze oorlog om Amerikaanse belangen te dienen en Oekraïners mogen tot de laatste man sneuvelen.

Sterven voor de belangen van Amerikaanse imperialistische bedrijven. Sterven voor Blackrock, sterven voor het Amerikaans militair complex. Oekraine is de facto gewoon een deel van de VS.
"Ik ben geen schaap, ik ben wakker!" riep het Russische schaapje opgewonden terwijl het door een met Russisch geld beheert weilandje dartelde.
Blaf me vol
  zondag 21 juni 2026 @ 08:14:11 #71
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221105868
quote:
14s.gif Op zondag 21 juni 2026 00:46 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Dit.

Oekraïners sterven vechtend voor lijfsbehoud (en de Europese veiligheid en stabiliteit), gedwongen door Rusland dat de agressor is in deze inderdaad zinloze oorlog.

Als de Russen stoppen met deze zinloze oorlog, dan stopt het leed. Als Oekraïeners stoppen met vechten dan stopt het Oekraïense bestaan.

Wat heeft Rusland daar te zoeken? Laat ze zich lekker bemoeien met hun eigen shithole in plaats van hun buurland omtoveren tot smeulende puinhopen.

Dankzij jouw domme schijtpost zal ik straks nog wat geld doneren voor Oekraïense raketjes ^O^ .
Huilen dan.
pi_221106243
quote:

[..]
Dit.

Zelensky gooit zijn eigen jonge mannelijke bevolking in de gehaktmolen en laat Oekraïense vrouwen bezwangeren door Afrikaanse import.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_221106246
Beetje vreemd om hem eerst te onderscheiden omdat hij bepaalde goede dingen voor je heeft gedaan en daarna te verwijderen..... Zo'n onderscheiding verliest waarde.
pi_221107920
quote:

[..]
Dit.

Jij dient de belangen van een megalomane haatdwerg en komt ooit de verkeerde tegen met je getroll.
pi_221108370
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:25 schreef Chadi het volgende:
Beetje vreemd om hem eerst te onderscheiden omdat hij bepaalde goede dingen voor je heeft gedaan en daarna te verwijderen..... Zo'n onderscheiding verliest waarde.
Plus dat ze de onderscheiding niet hebben ingetrokken voor de meest dubieuze figuren:

- Benito Mussolini: het fascistische vriendje van Hitler
- Philippe Pétain: Franse maarschalk die het collaborerende Vichy-regime leidde
- Gerhard Schröder: voormalig bondskanselier en Kremlin puppet
- Catherine II: liet Polen van de kaart verdwijnen door de Poolse Delingen
- Hirohito: keizer van Japan tijdens WO2 en verantwoordelijk voor oorlogsmisdaden in Azië
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')